Federal-Mogul Powertrain Employee Reviews

Found 12 reviews matching the search See all 1.565 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
general
Ouvrier de production (Former Employee) –  aubange12 March 2019
parfait rien a dire usine tres propre tres sociable et a lecoute
Federion
Contrôleur qualité (Former Employee) –  Aubange7 November 2017
On aurait dit que l'ancienne usine champion était à l'abandon. Ca faisait un peu bagdad LOL sinon. C'était tranquille d'y bosser. Mais un coup de moderne à tout ça ne ferait pas de mal. Trop usé. C'est mon avis.
Pros
Cantine calme
Cons
Guère de management
Was this review helpful?YesNoReport
Degelijk bedrijf met een correcte behandeling van personeel.
Sales coördinator (Former Employee) –  Kontich5 September 2017
Ik heb steeds graag voor deze firma gewerkt omwille van de collegiale sfeer. Ook het internationale aspect speelde in grote mate mee, vooral het contact met klanten en buitenlandse collega's. Het fijne aan de job? Ik draaide mee als de spil tussen verschillende afdelingen, zodoende kon ik proeven van én leren uit hun ervaringen en probleemoplossende inzichten. Het 'moeilijkste'? De soms heel grote druk om deadlines te halen (interessant, dat weer wel). Qua management werd me veel vrijheid gegeven om mijn netwerk te benaderen op mijn eigen manier. Dit gaf me ook het vertrouwen om te groeien in mijn job en om de contacten met m'n key-accounts een meer persoonlijke noot te geven.
Aangename werkomgeving
Magazijnier (Former Employee) –  Magazijn3 August 2017
Fijne sfeer .veel collegas die bereid zijn te helpen.
Pros
Sfeer. Verloning
Cons
Veel vraag naar overwerk
horaire difficile
OUVRIERE DE PRODUCTION (Former Employee) –  aubange belgique29 June 2017
métier très dur surtout au bout de 35 ans demande de plus en plus de production
Pros
très bon salaire treizieme mois beaucoup de congé
Cons
métier très dur
bon travail
controleur qualité (Former Employee) –  Aubange, WAL1 April 2015
travail propre et pas fatiguante, bonne ambiance
malheureusement il n y avait pas de securité de l'emploi
Pros
bonne ambiance
Cons
securité de 'lemploi
uitdagende werkomgeving
Global Business Data Lead Engineer (Current Employee) –  Kontich5 March 2015
muticulturele organisatie met vele uitdagingen op dagelijkse en korte,lange termijn.
Zeer leerrijke en 'volwassen' studentenjob
Jobstudent Marketing Assistant (Former Employee) –  Antwerpen, VLG12 February 2015
In de 4 maanden die ik bij FM heb gewerkt als Marketing Assistant, heb ik meer geleerd dan in mijn hele Marketingopleiding tot nu toe. Oorspronkelijk werd ik aangenomen voor het updaten van een globala database, en om mee te werken aan de voorbereidingen van FM's deelname aan de Automotivebeurs Automechanika 2014, in Frankfurt.

Wat ik verwachtte als een saaie archiefjob, bleek al snel uit te groeien tot een job waarbij ik evenveel verantwoordelijkheid kreeg als mijn vaste collega's, mijn creativiteit tot de limiet werd gepusht en ik mij als het ware zelf een vaste werknemer voelde.

In deze internationale omgeving kreeg ik de ruimte zowel mijn Duitse, Franse als Engelse (voertaal binnen FM) spreek-, luister- en schrijfvaardigheid verder te ontwikkelen. Ik communiceerde met werknemers binnen heel FM, over 4 continenten en nam deel aan Conference Calls.

Het allerleukste aan deze job vond ik de manier waarop ik mijn eigen creativiteit kon omzetten in daadwerkelijke concepten. Zo stond ik, naar aanloop van Automechanika, in voor het ontwikkelen en designen van goodiebags, branded goodies,... van de gebrandmerkte appels in schalen aan de receptie, over het vervoer van en naar het hotel, tot de lunch die voorzien werd voor de standmedewerkers gedurende deze 4 dagen.

FM is een bedrijf waar jong talent zich uitstekend kan ontwikkelen aan de hand van internationale relaties en gestimuleerd enterprenteurship.
Pros
maatlijdcheques, laptop van het werk
Cons
je neemt het werk als het ware 'mee naar huis'
hele leuke collega's
orderpicken - resieven (Former Employee) –  Kontich, VLG10 November 2013
ik deed orderpicken en resieven. Het waren daar allemaal heel vriendelijke collega's .Het moeilijkste van de job waren de uren (1 maand ploegenstelsel en 1 maand nachtwerk) Het was soms ook zwaar werk omdat er veel dozen waren die meer dan 35 kg wogen en als je dat dan een hele tijd moet doen wordt dit wel redelijk zwaar . Het leukste aan deze job was mijn mooie loon dat ik daarvoor gekregen heb en natuurlijk ook het contact met de collega's waren heel aangenaam .
Pros
hele goeie werksfeer
Cons
nachtwerk
Was this review helpful?Yes 2NoReport
productieve en gezellige werkomgeving
magazijnier/orderpicker (Former Employee) –  kontich14 October 2013
goede baan toffe collega's wisselende job veel mogelijkheden opleidingen soms wel eentonig job
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Equipementier Automobile de premier rang
Analyste Achats (Former Employee) –  Belgique, Anvers15 January 2013
Grande entreprise du secteur des équipementiers Automobile. Concurrent de Valeo et Faurecia.
Chiffres d'affaires 8Mds USD
Pros
tickets restaurants
Cons
rien à mentionner
Was this review helpful?Yes 1NoReport

See more Federal-Mogul Powertrain reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Federal-Mogul Powertrain. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,7