FOD Financiën

FOD Financiën Employee Review

View all FOD Financiën reviews

leven van een manager
administrateur betalingen (Former Employee) –  Brussel29 October 2018
Mijn administratie was heel gevarieerd. Naast lone, pensioenen en kinderbijslag waren er ook andere domeinen waardoor mijn netwerk vrij uitgebreid werd. De dematrialisatie zorgde ervoor dat ik voor een publiek van 150 personen uit de financiële wereld een voordracht mocht geven over de aanpak van de automatisatie binnen de Thesaurie.
Pros
vrijheid om beslissingen te nemen
Cons
moeilijk om af te wijken van administratieve regels

Other FOD Financiën Employee Reviews

Deze FOD had nog 50 jaar in te halen
Inspecteur Financien (Former Employee) –  Brussel29 January 2019
De federale ministeries liepen bijzonder lang achterop (in 2001): in 2000 werden er voor het eerst pc's geleverd door Compac en ze bleven in de dozen; ze moesten geInstalleerd worden door een andere firma, nl Infosys. Ikzelf heb het heft in handen genomen en ze in een netwerk gezet (met coax verbindingen) en enkele toepassingen aangemaakt in MS - acces waardoor de maandelijkse vergoedingen automatisch en sneller verwerkt werden.
Al bij al viel het nog mee. Maar ben er slechts 4 maanden gebleven in het statuut van contractueel werknemer, daarna werd ik vast benoemd statutair bij de FOD Middenstand.
Pros
de ervaring en de omgeving (Wetstraat)
Cons
de archaïsche structuur.
Was this review helpful?YesNoReport
Eentonig werk in een niet-gemotiveerde omgeving
Bediende stagiaire (Former Employee) –  Brussels Hoofdstedelijk Gewest19 August 2018
Dit dateert dan ook al bijna 30 jaar geleden, alles gebeurde nog manueel en het was idd zoals de afleveringen "Collega's".
Weinig werken, veel pauzes en een zeer laag tempo
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at FOD Financiën. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,7