FORUM JOBS Reviews

26 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 27 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Recruiter (voormalige medewerker) –  Herentals2 augustus 2019
Was een goede leerschool om te zien hoe je dag als recruiter er uitzag.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Super werkgever!
Recruitment Specialist (huidige medewerker) –  Oostakker1 maart 2019
Ondertussen ben ik reeds drie jaar aan de slag bij Forum Jobs. Ik kom elke dag met plezier naar het werk. De job is zeer uitdagend, onvoorspelbaar (in de positieve zin) en enorm gevarieerd. Ik kan me geen betere collega's wensen, en hoop nog vele jaartjes binnen dit team te kunnen functioneren.
Pluspunten
Fantastische werksfeer, de beste personeelsfeestjes, motiverende opleidingen, mooi aantal verlofdagen, enzovoort.
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
Positieve ervaring!
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Izegem1 maart 2019
Bij Forum Jobs word je in een open en aangename sfeer ontvangen. Er wordt voldoende tijd genomen om te polsen naar jouw specifieke wensen om zo tot een positieve samenwerking te komen. Ook op administratief vlak mag je op een correcte afhandeling rekenen.
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Forum Jobs is een topwerkgever!
HR-medewerker (huidige medewerker) –  West-Vlaanderen1 maart 2019
Ik werk ondertussen al iets langer dan 3 jaar bij Forum Jobs en vertrek 's morgens nog steeds met heel veel plezier naar mijn werk.
Wat maakt Forum Jobs anders?
- We werken in een stabiel team. Aangezien de drive van jezelf moet komen en niet vanuit opgelegde targets, maakt dat wij kandidaten kunnen voorstellen van wie we zelf overtuigd zijn en dat we een vertrouwensband kunnen opbouwen met onze klanten.
- Teamwork! Bij Forum wordt er gewerkt in teamverband, niet vanuit individuele doelstellingen.
- Ruimte voor zelfontplooiing! Bij Forum wordt er geluisterd naar de werknemers. Werk je al enige tijd bij Forum en merk je dat je talenten specifiek bij het administratieve/ commerciële of een ander domein liggen? Dan wordt bij Forum al het mogelijke gedaan om een gepaste functie voor jou te vinden.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Firma met lange termijn visie
Office Manager (huidige medewerker) –  Roeselare1 maart 2019
Ik werk heel graag bij/voor Forum omdat je op je eigen manier mag succes boeken. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om iedere dag je job in te vullen en leuk te maken. Je krijgt de nodige feedback. Je bent een persoon binnen de firma. Ook het team waarin ik werk zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier kom werken. We kennen elkaar, weten wat we aan elkaar hebben.Communiceren met uitzendkrachten, klanten, collega's, gebeurt op een menselijke, persoonlijke manier. Dat vind ik ook belangrijk, dat de mensen die bij ons solliciteren zich op hun gemak voelen. Dat ze voelen dat we alles zullen doen om de geschikte job te vinden.
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Super Interim!
Polyvalent arbeider (huidige medewerker) –  Waasten28 februari 2019
Doen alles wat ze kunnen om voor ieder wat te vinden! Meestal op lange termijn. Op administratief vlak steken ze ook uit boven de rest. Geven veel informatie mee bij opstart en zijn heel behulpzaam indien vragen!
Begonnen als consulent, nu Office Manager
Office Manager (huidige medewerker) –  Vilvoorde28 februari 2019
Ik begon drie jaar geleden als consulent bij Forum Jobs, en heb mezelf dankzij vrijheid en de goede begeleiding die ik kreeg, kunnen ontwikkelen tot Office Manager.
Het leukste aan werken bij Forum Jobs vind ik de filosofie: we gaan er als één team voor om zowel voor kandidaten als klanten een toegevoegde waarde te zijn op lange termijn.
De aangename collega's doen natuurlijk ook heel veel, en dat we over de kantoren heen kunnen samenwerken, maakt het echt af.
Pluspunten
Samenwerking en teamspirit
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 1Rapporteren
Sollicitatie
Administratief bediende (voormalige medewerker) –  Kortrijk28 februari 2019
Naar aanleiding van mijn sollicitatie werd ik uitgenodigd bij Forum Jobs Office. Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. De consulenten waren heel professioneel. Zij kijken gericht uit naar een geschikte vacature voor op lange termijn en pushen niet.
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 2Rapporteren
Uitmuntende service
Bediende (huidige medewerker) –  Izegem28 februari 2019
Bij Forum jobs kan je steeds rekenen op een discretie en professionele aanpak.
Ook op gebied van administratie verloopt alles steeds correct.
Kortom, ZEKER EEN AANRADER.
Aanrader!
Call agent outbound (voormalige medewerker) –  Hasselt België28 februari 2019
Zeer tevreden van Forumjobs! Heb via hen gewerkt als jobstudent voor een contact center en ik was heel tevreden over het gehele proces, van rekrutering tot start en uitbetaling van loon. Zou het zeker aanraden voor andere werkzoekenden!
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Leerrijke werkomgeving
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Roeselare28 februari 2019
Bij Forum Jobs krijg ik de kans om veel bij te leren. Ik krijg de kansen om veel opleidingen te volgen en mezelf te ontplooien. De sfeer op de werkvloer is zeker niet hiërarchisch. Ik kan zonder problemen naar mijn baas stappen met alle vragen!
Pluspunten
Hele mooie en aangename werkplek
Minpunten
Geen flexibele uren
Was deze review waardevol?Ja 5NeeRapporteren
Dank u Forum
Mechanical Engineer (huidige medewerker) –  Kortrijk28 februari 2019
Bedankt Forum, dankzij jullie medewerkers van TecQuality heb ik mijn droomjob gevonden. Dikke pluim aan het team in Deinze, zou ik zeker opnieuw contacteren (hopelijk niet maar je weet nooit he).
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Goede match
Recruiter (huidige medewerker) –  Geel28 februari 2019
Bij Forum Jobs hecht ik belang aan het persoonlijk verhaal van iedereen en zoeken we samen naar een gepaste vacature. Hier schuilt de kracht van onze plaatsing. Het is cliché maar de juiste persoon op de juiste plaats is een plezier voor ons allemaal.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Leerrijke werkomgeving
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Roeselare28 februari 2019
Pluspunten
Hele mooie en aangename werkplek
Minpunten
Geen flexibele uren
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Dom
Magazijnier (voormalige medewerker) –  Lokeren4 oktober 2018
Trekt op niks ik ben zeer boos op de manier dat ik behandeld werd niet alleen door het bedrijf maar zeker ook door forum jobs slechte interim ooit!
Pluspunten
Nike
Minpunten
Alles
Was deze review waardevol?Ja 16Nee 18Rapporteren
Tres satifaisante
Ouvrière polyvalente (huidige medewerker) –  Izegem Polca2 december 2017
Tres bonne boîte interim depuis juillet boulot dans la même boîte
Aucun souci avec les forum jobs
Pluspunten
Action reaction
Minpunten
Je n en est pas rien à dire
Was deze review waardevol?Ja 29Nee 24Rapporteren
jong en gedreven team!
Medewerker (huidige medewerker) –  Roeselare20 maart 2017
Leuke sfeer tussen collega's, iedereen wordt respectvol behandeld en er is veel afwisseling in de job.
Pluspunten
Open communicatie
Was deze review waardevol?Ja 70Nee 16Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Topwerkgever - topsfeer op kantoor!
Administratief verantwoordelijke (huidige medewerker) –  West-Vlaanderen8 maart 2017
Zeer goede werkgever. Directie dicht bij werkvloer - collegialiteit is top en sfeer met dichtste collega's excellent.
Open voor discussie en eigen mening. Vrijheid tot eigen initiatief.
Stabiele teams - hoge gemiddelde anciënniteit.
Was deze review waardevol?Ja 51Nee 19Rapporteren
Topwerkgever
Geen functie (voormalige medewerker) –  Kortrijk22 januari 2017
Zeer ervaren medewerkers. Pushen niet. Stellen jou voor bij interessante bedrijven.
Administratie zeer Ok. Als je iets nodig hebt zeer snel opgelost !
Was deze review waardevol?Ja 58Nee 16Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Mauvaise relation il vous envoie toujours promener
nettoyage industriel (voormalige medewerker) –  Ieper25 september 2016
Je me sui inscrits sur forum jobs pas d'avenir la bas à par des promesses il vous envoie travaille à 1:40 de chez vous et c est mal payé et il vous propose rare m'en des misions tout et a changé chez eux les agents qui il ne son pas sérieux et pas professionnel il son la parse que il son payé pffffffff.😡😡😡😡😡
Minpunten
Pas d'avenir et rare les mision
Was deze review waardevol?Ja 70Nee 54Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FORUM JOBS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,0Werk-Privé Balans