FORUM JOBS

Belgium26 reviews
Found 26 reviews matching the search
See all 27 reviews
Super werkgever!
Ondertussen ben ik reeds drie jaar aan de slag bij Forum Jobs. Ik kom elke dag met plezier naar het werk. De job is zeer uitdagend, onvoorspelbaar (in de positieve zin) en enorm gevarieerd. Ik kan me geen betere collega's wensen, en hoop nog vele jaartjes binnen dit team te kunnen functioneren.
Pros
Fantastische werksfeer, de beste personeelsfeestjes, motiverende opleidingen, mooi aantal verlofdagen, enzovoort.
goed
Goed interim ze zoeken de juiste job voor je en zijn zeer vriendelijk
Was een goede leerschool om te zien hoe je dag als recruiter er uitzag.
Gelukkige Forum Jobs ambassadeur!
Zelf ben ik reeds 10 jaar trotse Forum Jobs ambassadeur.
Wat ons bedrijf zo anders maakt?

- niet target driven - focus op kwalitatieve dienstverlening!

- teamwork makes the dream work

- lange termijn engagement naar eigen medewerkers, klanten én uitzendkrachten

Hechte, dynamische teams!

Persoonlijkheden met veel drive en ambitie, die elke dag opnieuw willen uitgedaagd worden. We krijgen alle kansen en vrijheid om onze talenten verder te ontplooien!
Positieve ervaring!
Bij Forum Jobs word je in een open en aangename sfeer ontvangen. Er wordt voldoende tijd genomen om te polsen naar jouw specifieke wensen om zo tot een positieve samenwerking te komen. Ook op administratief vlak mag je op een correcte afhandeling rekenen.
Forum Jobs is een topwerkgever!
Ik werk ondertussen al iets langer dan 3 jaar bij Forum Jobs en vertrek 's morgens nog steeds met heel veel plezier naar mijn werk.
Wat maakt Forum Jobs anders?

- We werken in een stabiel team. Aangezien de drive van jezelf moet komen en niet vanuit opgelegde targets, maakt dat wij kandidaten kunnen voorstellen van wie we zelf overtuigd zijn en dat we een vertrouwensband kunnen opbouwen met onze klanten.

- Teamwork! Bij Forum wordt er gewerkt in teamverband, niet vanuit individuele doelstellingen.

- Ruimte voor zelfontplooiing! Bij Forum wordt er geluisterd naar de werknemers. Werk je al enige tijd bij Forum en merk je dat je talenten specifiek bij het administratieve/ commerciële of een ander domein liggen? Dan wordt bij Forum al het mogelijke gedaan om een gepaste functie voor jou te vinden.
Firma met lange termijn visie
Ik werk heel graag bij/voor Forum omdat je op je eigen manier mag succes boeken. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om iedere dag je job in te vullen en leuk te maken. Je krijgt de nodige feedback. Je bent een persoon binnen de firma. Ook het team waarin ik werk zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier kom werken. We kennen elkaar, weten wat we aan elkaar hebben.Communiceren met uitzendkrachten, klanten, collega's, gebeurt op een menselijke, persoonlijke manier. Dat vind ik ook belangrijk, dat de mensen die bij ons solliciteren zich op hun gemak voelen. Dat ze voelen dat we alles zullen doen om de geschikte job te vinden.
Super Interim!
Doen alles wat ze kunnen om voor ieder wat te vinden! Meestal op lange termijn. Op administratief vlak steken ze ook uit boven de rest. Geven veel informatie mee bij opstart en zijn heel behulpzaam indien vragen!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at FORUM JOBS?
Sollicitatie
Naar aanleiding van mijn sollicitatie werd ik uitgenodigd bij Forum Jobs Office. Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. De consulenten waren heel professioneel. Zij kijken gericht uit naar een geschikte vacature voor op lange termijn en pushen niet.
Uitmuntende service
Bij Forum jobs kan je steeds rekenen op een discretie en professionele aanpak.
Ook op gebied van administratie verloopt alles steeds correct.

Kortom, ZEKER EEN AANRADER.
Aanrader!
Zeer tevreden van Forumjobs! Heb via hen gewerkt als jobstudent voor een contact center en ik was heel tevreden over het gehele proces, van rekrutering tot start en uitbetaling van loon. Zou het zeker aanraden voor andere werkzoekenden!
Leerrijke werkomgeving
Bij Forum Jobs krijg ik de kans om veel bij te leren. Ik krijg de kansen om veel opleidingen te volgen en mezelf te ontplooien. De sfeer op de werkvloer is zeker niet hiërarchisch. Ik kan zonder problemen naar mijn baas stappen met alle vragen!
Pros
Hele mooie en aangename werkplek
Cons
Geen flexibele uren
Dank u Forum
Bedankt Forum, dankzij jullie medewerkers van TecQuality heb ik mijn droomjob gevonden. Dikke pluim aan het team in Deinze, zou ik zeker opnieuw contacteren (hopelijk niet maar je weet nooit he).
Goede match
Bij Forum Jobs hecht ik belang aan het persoonlijk verhaal van iedereen en zoeken we samen naar een gepaste vacature. Hier schuilt de kracht van onze plaatsing. Het is cliché maar de juiste persoon op de juiste plaats is een plezier voor ons allemaal.
Leerrijke werkomgeving
Pros
Hele mooie en aangename werkplek
Cons
Geen flexibele uren
Dom
Trekt op niks ik ben zeer boos op de manier dat ik behandeld werd niet alleen door het bedrijf maar zeker ook door forum jobs slechte interim ooit!
Pros
Nike
Cons
Alles
Tres satifaisante
Tres bonne boîte interim depuis juillet boulot dans la même boîte
Aucun souci avec les forum jobs
Pros
Action reaction
Cons
Je n en est pas rien à dire
jong en gedreven team!
Leuke sfeer tussen collega's, iedereen wordt respectvol behandeld en er is veel afwisseling in de job.
Pros
Open communicatie
Topwerkgever - topsfeer op kantoor!
Zeer goede werkgever. Directie dicht bij werkvloer - collegialiteit is top en sfeer met dichtste collega's excellent.
Open voor discussie en eigen mening. Vrijheid tot eigen initiatief.

Stabiele teams - hoge gemiddelde anciënniteit.
Topwerkgever
Zeer ervaren medewerkers. Pushen niet. Stellen jou voor bij interessante bedrijven.
Administratie zeer Ok. Als je iets nodig hebt zeer snel opgelost !
Mauvaise relation il vous envoie toujours promener
Je me sui inscrits sur forum jobs pas d'avenir la bas à par des promesses il vous envoie travaille à 1:40 de chez vous et c est mal payé et il vous propose rare m'en des misions tout et a changé chez eux les agents qui il ne son pas sérieux et pas professionnel il son la parse que il son payé pffffffff.😡😡😡😡😡
Cons
Pas d'avenir et rare les mision
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at FORUM JOBS. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
4,1