FORUM JOBS Employee Reviews

Found 25 reviews matching the search See all 26 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Gelukkige Forum Jobs ambassadeur!
Office Manager (Current Employee) –  Oostakker5 March 2019
Zelf ben ik reeds 10 jaar trotse Forum Jobs ambassadeur.
Wat ons bedrijf zo anders maakt?

- niet target driven - focus op kwalitatieve dienstverlening!
- teamwork makes the dream work
- lange termijn engagement naar eigen medewerkers, klanten én uitzendkrachten

Hechte, dynamische teams!
Persoonlijkheden met veel drive en ambitie, die elke dag opnieuw willen uitgedaagd worden. We krijgen alle kansen en vrijheid om onze talenten verder te ontplooien!
Was this review helpful?Yes 8NoReport
Positieve ervaring!
Administratief bediende (Current Employee) –  Izegem1 March 2019
Bij Forum Jobs word je in een open en aangename sfeer ontvangen. Er wordt voldoende tijd genomen om te polsen naar jouw specifieke wensen om zo tot een positieve samenwerking te komen. Ook op administratief vlak mag je op een correcte afhandeling rekenen.
Was this review helpful?Yes 6No 1Report
Forum Jobs is een topwerkgever!
HR-medewerker (Current Employee) –  West-Vlaanderen1 March 2019
Ik werk ondertussen al iets langer dan 3 jaar bij Forum Jobs en vertrek 's morgens nog steeds met heel veel plezier naar mijn werk.
Wat maakt Forum Jobs anders?
- We werken in een stabiel team. Aangezien de drive van jezelf moet komen en niet vanuit opgelegde targets, maakt dat wij kandidaten kunnen voorstellen van wie we zelf overtuigd zijn en dat we een vertrouwensband kunnen opbouwen met onze klanten.
- Teamwork! Bij Forum wordt er gewerkt in teamverband, niet vanuit individuele doelstellingen.
- Ruimte voor zelfontplooiing! Bij Forum wordt er geluisterd naar de werknemers. Werk je al enige tijd bij Forum en merk je dat je talenten specifiek bij het administratieve/ commerciële of een ander domein liggen? Dan wordt bij Forum al het mogelijke gedaan om een gepaste functie voor jou te vinden.
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Firma met lange termijn visie
Office Manager (Current Employee) –  Roeselare1 March 2019
Ik werk heel graag bij/voor Forum omdat je op je eigen manier mag succes boeken. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om iedere dag je job in te vullen en leuk te maken. Je krijgt de nodige feedback. Je bent een persoon binnen de firma. Ook het team waarin ik werk zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier kom werken. We kennen elkaar, weten wat we aan elkaar hebben.Communiceren met uitzendkrachten, klanten, collega's, gebeurt op een menselijke, persoonlijke manier. Dat vind ik ook belangrijk, dat de mensen die bij ons solliciteren zich op hun gemak voelen. Dat ze voelen dat we alles zullen doen om de geschikte job te vinden.
Super Interim!
Polyvalent arbeider (Current Employee) –  Waasten28 February 2019
Doen alles wat ze kunnen om voor ieder wat te vinden! Meestal op lange termijn. Op administratief vlak steken ze ook uit boven de rest. Geven veel informatie mee bij opstart en zijn heel behulpzaam indien vragen!
Begonnen als consulent, nu Office Manager
Office Manager (Current Employee) –  Vilvoorde28 February 2019
Ik begon drie jaar geleden als consulent bij Forum Jobs, en heb mezelf dankzij vrijheid en de goede begeleiding die ik kreeg, kunnen ontwikkelen tot Office Manager.
Het leukste aan werken bij Forum Jobs vind ik de filosofie: we gaan er als één team voor om zowel voor kandidaten als klanten een toegevoegde waarde te zijn op lange termijn.
De aangename collega's doen natuurlijk ook heel veel, en dat we over de kantoren heen kunnen samenwerken, maakt het echt af.
Pros
Samenwerking en teamspirit
Was this review helpful?Yes 5No 1Report
Sollicitatie
Administratief bediende (Former Employee) –  Kortrijk28 February 2019
Naar aanleiding van mijn sollicitatie werd ik uitgenodigd bij Forum Jobs Office. Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. De consulenten waren heel professioneel. Zij kijken gericht uit naar een geschikte vacature voor op lange termijn en pushen niet.
Was this review helpful?Yes 6No 2Report
Uitmuntende service
Bediende (Current Employee) –  Izegem28 February 2019
Bij Forum jobs kan je steeds rekenen op een discretie en professionele aanpak.
Ook op gebied van administratie verloopt alles steeds correct.
Kortom, ZEKER EEN AANRADER.
Aanrader!
Call agent outbound (Former Employee) –  Hasselt België28 February 2019
Zeer tevreden van Forumjobs! Heb via hen gewerkt als jobstudent voor een contact center en ik was heel tevreden over het gehele proces, van rekrutering tot start en uitbetaling van loon. Zou het zeker aanraden voor andere werkzoekenden!
Was this review helpful?Yes 2No 1Report
Leerrijke werkomgeving
Administratief bediende (Current Employee) –  Roeselare28 February 2019
Bij Forum Jobs krijg ik de kans om veel bij te leren. Ik krijg de kansen om veel opleidingen te volgen en mezelf te ontplooien. De sfeer op de werkvloer is zeker niet hiërarchisch. Ik kan zonder problemen naar mijn baas stappen met alle vragen!
Pros
Hele mooie en aangename werkplek
Cons
Geen flexibele uren
Dank u Forum
Mechanical Engineer (Current Employee) –  Kortrijk28 February 2019
Bedankt Forum, dankzij jullie medewerkers van TecQuality heb ik mijn droomjob gevonden. Dikke pluim aan het team in Deinze, zou ik zeker opnieuw contacteren (hopelijk niet maar je weet nooit he).
Goede match
Recruiter (Current Employee) –  Geel28 February 2019
Bij Forum Jobs hecht ik belang aan het persoonlijk verhaal van iedereen en zoeken we samen naar een gepaste vacature. Hier schuilt de kracht van onze plaatsing. Het is cliché maar de juiste persoon op de juiste plaats is een plezier voor ons allemaal.
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Leerrijke werkomgeving
Administratief bediende (Current Employee) –  Roeselare28 February 2019
Pros
Hele mooie en aangename werkplek
Cons
Geen flexibele uren
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Dom
Magazijnier (Former Employee) –  Lokeren4 October 2018
Trekt op niks ik ben zeer boos op de manier dat ik behandeld werd niet alleen door het bedrijf maar zeker ook door forum jobs slechte interim ooit!
Pros
Nike
Cons
Alles
Was this review helpful?Yes 13No 17Report
Tres satifaisante
Ouvrière polyvalente (Current Employee) –  Izegem Polca2 December 2017
Tres bonne boîte interim depuis juillet boulot dans la même boîte
Aucun souci avec les forum jobs
Pros
Action reaction
Cons
Je n en est pas rien à dire
Was this review helpful?Yes 27No 24Report
jong en gedreven team!
Medewerker (Current Employee) –  Roeselare20 March 2017
Leuke sfeer tussen collega's, iedereen wordt respectvol behandeld en er is veel afwisseling in de job.
Pros
Open communicatie
Was this review helpful?Yes 70No 16Report
Topwerkgever - topsfeer op kantoor!
Administratief verantwoordelijke (Current Employee) –  West-Vlaanderen8 March 2017
Zeer goede werkgever. Directie dicht bij werkvloer - collegialiteit is top en sfeer met dichtste collega's excellent.
Open voor discussie en eigen mening. Vrijheid tot eigen initiatief.
Stabiele teams - hoge gemiddelde anciënniteit.
Was this review helpful?Yes 51No 19Report
Topwerkgever
Geen functie (Former Employee) –  Kortrijk22 January 2017
Zeer ervaren medewerkers. Pushen niet. Stellen jou voor bij interessante bedrijven.
Administratie zeer Ok. Als je iets nodig hebt zeer snel opgelost !
Was this review helpful?Yes 58No 16Report
Mauvaise relation il vous envoie toujours promener
nettoyage industriel (Former Employee) –  Ieper25 September 2016
Je me sui inscrits sur forum jobs pas d'avenir la bas à par des promesses il vous envoie travaille à 1:40 de chez vous et c est mal payé et il vous propose rare m'en des misions tout et a changé chez eux les agents qui il ne son pas sérieux et pas professionnel il son la parse que il son payé pffffffff.😡😡😡😡😡
Cons
Pas d'avenir et rare les mision
Was this review helpful?Yes 70No 54Report
a bannir
Magasinier cariste (Former Employee) –  Kortrijk22 September 2016
très mauvaise communication , propose des jobs mais rien au bout.

ils commencent a devenir vieux les employés ,un conseil cherchez vous mêmes !!!
Pros
!!!
Cons
tout
Was this review helpful?Yes 63No 40Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at FORUM JOBS. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1