FrieslandCampina Employee Reviews for Operator (m/v)

Found 3 reviews matching the search See all 267 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Alle dagen gratis vers fruit op het werk tijdens de pauze met je collega's
Opleiding operatoren, veiligheid (Former Employee) –  Sleidinge, VLG29 January 2015
Dailycontrol over de afgelopen ploegen waar de problemen zich voor deden aan de verschillen extrusiemachines. De onderhoudmekaniekers sturen voor eventuele mechanische onderdelen te herstellen of te vervangen. De kwaliteitsnormen van de afgelopen ploegen opvolgen en eventueel bijsturen waar er zich kwaliteitsverlies en productieverlies zich de afgelopen ploegen zich voor deden.
Overleg met de directie over de kwaliteitsverlies en productieverlies en de nodige maatregels nemen om dit in de toekomst te vermijden.
Ook de stockage van de flessen, en de leveringen van hdpe leveringen opvolgen en doorgeven aan je directe Chef. Verder je collega's bijsturen en meehelpen bij eventuele storingen aan de machines. Het leukste aan deze baan is de afwisseling en je creativiteit en ervaring kunnen doorgeven aan je collega's.
Pros
Gratis fruit en koffie, soep
Cons
De mensen doorsturen die zich niet aan de veiligheidsregels houden.
Was this review helpful?YesNo 1Report
we zyn net als 1 familie op het werk het sfeer enz
produktie operator 4opleidingen en plc (Current Employee) –  Sleidinge, VLG4 September 2014
ik heb echt veel geleert over hccp en veel andere dingen ben echt blij maar ja laatste jaar gaat niet goed met productie wil er voor gaan als het sluit dat ik weer snel andere functie leer en werk graag en leer snel bij zijn ook veel opleinding die we krijgen zo als auditers en over werkveiligheid en arbeid reglementen het sfeer was altyd leuk omgaan met andere operatoren lijk net tweede huis ik zoek nu 3 ploegen of 5 ploegen of vaste wekend of vaste nacht
Pros
broodjes kregen we met met bestel bonnetjes
Cons
koffie zet apparaat hadden we twee met veerschillende stoffen
Was this review helpful?YesNo 2Report

See more FrieslandCampina reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at FrieslandCampina. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9