FujiFilm Employee Review

View all FujiFilm reviews

Stuk van mijn leven doorgebracht bij deze toffe firma. Gouden tijden meegemaakt , laatste jaren heel wat moeilijkheden maar heb er vertrouwen in dat
Stock en Planning Controller (Current Employee) –  Sint-Niklaas7 May 2017
Ik kan mij volledig ontwikkelen op Fuji. Mijn creativiteit tenvolle gebruiken en wordt door mijn leidinggevende ten zeerste gewaarderd. Het geeft een grote voldoening als je ziet van wat je in je hoofs hebt praktisch allemaal gerealiseerd wordt. Creativteit, communcatie en organisatie zijn mijn troefkaarten.
Heb feitelijk geen moeileijke punten over mijn job te zeggen. Graag nog meer werk ja. En 1 supervisor in produktie die af en toe tegenwerkt. Heel goede medewerking met de rest van de collega's. Directie is top. Goede communcatie naar de werknemers, zeer vriendelijke collega's.
Pros
Maaltijdcheques, af en toe een bonus, pensioenspaarplan en hospitalisatieverzekering.
Was this review helpful?YesNoReport

Other FujiFilm Employee Reviews

Een goed bedrijf maar met een dalende markt
QC controller (Current Employee) –  Sint-Niklaas, VLG8 June 2015
Ik heb altijd graag gewerkt bij Fuji, maar omdat dit bedrijf zich nu in een dalende markt bevindt besloot ik met u contact op te nemen.
In mijn huidige job is inzicht, nauwkeurig en probleem oplossend denken belangrijk. Ook een groot veiligheidsbewust zijn en goed kunnen functioneren in teamverband zijn vereist.
Pros
verloning
Cons
geen doorgroei mogelijkheid meer
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at FujiFilm. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8