G4S

3,2Work-Life Balance

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Found 102 reviews matching the searchSee all 15.998 reviews

You can continu to grow within the company- changing functions

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
G4S has an great potential in functions. Lots of opportunities to learn and grow. HR policy allows at certain levels to improve your work-life balance (example: homeworking vs office)

Environnement de travaille très toxique.

Après 5 années chez G4S, je déconseille fortement, aucun respect de la vie privée, horaire à la carte pour certains(Copinage) très mauvaise gestion de la hiérarchie, aucune possibilité d'évolution ou les plus travailleurs sont mis de coté pour les amis des superviseurs, ne pas se plaindre de ses conditions de travaille au syndicat si vous ne voulez pas avoir des ennuis par la suite avec votre planning.Chez G4S pour plaire aux clients vous deviendrez, agent de maintenance, technicien de surface, si vous refusez, vous vous retrouverez aux plannings ou en chômage économique.

Pros

Aucun.

Cons

Enormément.

Gezellige collega's, goede firma. Aanrader!Discipline is wel een vereiste.

Administratieve takenBewakingstakenTelefoons beantwoorden.......

Société

G4S et un employeur agreable. Les salaire Sont toujours verse a la date annoce. Je une Voiture de société. Le seul probleem ce la communication.

j'aurais aimé évoluer dans l'entreprise mais ce fut impossible pendant 10 ans

j'étais agent mobile de nuit. Ensuite au sein de l'entreprise il est assez compliqué de faire des formations interne pour évoluer

Pros

cheque repas

Cons

parfois service avec horaire coupé

Management is incompetent. Has no clue on how to communicate or what customers require.

Security guards are regarded as "goods for rent" or "rental equipment".A guard does not even earn 5 % of what we charge to a client. Tools like G4ME are a complete joke and makes their lives even harder.

Pros

Management gets high wages.

Cons

Guards are considered as throwaway items and replacable goods for rent.

Warme sfeer, sterke ondersteuning

G4S bood mij steeds de mogelijkheid om te groeien en bij te leren. Het team steunt elkaar en je kunt bij elkaar terecht met vragen/zorgen. Een groot bedrijf dat toch warm omgaat met zijn mensen. Via het intern platform g4me wordt er duidelijk en transparant gecommuniceerd.

Pros

Werk-privé balans, teamsfeer

Cons

Persoonlijk minder doorgroeimogelijkheden, maar dit is voor iedereen anders

Draagt zorg voor zijn medewerkers

Grote organisatie, maar zet in op het zorg dragen voor de medewerkers.

Pros

G4S Care programma om medewerkers te ondersteunen op verschillende vlakken: professioneel, persoonlijk, emotioneel, fysiek

Totaal geen collegialiteit tussen de collega’s

Totaal geen collegialiteit tussen de collega’s , als je een opmerking heeft word je gestraft ( krijg je alleen maar nachtwerk). Postoverste moeten geen nachten draaien , als je met een probleem zit kan je niemand van de verantwoordelijke bereiken , ……..

Pros

Soms een gratis concert meemaken

Cons

Te veel om op te noemen

Toxische sfeer

Enkele toxische coaches verpesten de werksfeer grondig. Geen fijne werkplek geen wonder dat er zoveel personeelsverloop is.

Pros

Veel leuke collega.s

Cons

Domme en onbekwame stagebeleiders en coaches

Komt goed over maar is 1 grote chaos

Rot mentaliteit. Overwerk is gratis goodwill. Veel roddelS. Hoge werkdruk weinig respect

Cons

Ieder voor zich mentaliteit

N'y aller pas !!!!

Rien de bon Chez eux.Aucunes considérations pour les agents. Vous n'êtes rien de plus qu'un numéro.Oublié votre vie de famille et si vous faites passer votre famille avant eux, ils vous emm...Aucune évolution possible. Sauf si eux en ont besoins.

Pros

Aucun

Cons

Les agents ne sont que des numéros matricule.

Slecht management en geen prive leven meer

Ze bellen je op elke vrije dag om 6 uur ,sochtens uit je bed om te vragen of je wilt komen ze houden geen rekening met je en het, management staat niet achter je wat het heel ,moeilijk maakt om je veiligheidsfunctie uit te oefenen.

Pros

Niks

Cons

je wacht 6 maanden op je nieuwe werk broek, jij loop met een kapote broeke, het loon klopt nooit, ...

Echt een flut bedrijf

Effe gewerkt en ze vinden dat fouten maken niet menselijk is en smijten u direct buiten.Geen waarschuwing, NIKS!Ik had bepaalde uren ingevuld om materialen op te halen en dit was niet volgens de norm van G4S.Bv: materialen ophalen krijg je maar een kwartier de tijd voor. Terwijl dit een uur rijden is en heel wat materiaal in de auto gelegd moet worden.Waar je met een kwartier niet mee toekomt.Op het matje geroepen en omdat ik de daadwerkelijke uren had ingevuld ben ik buiten gesmeten.FLUT BEDRIJF

Pros

Gratis auto

Cons

Altijd alleen, nooit sociaal

Productieve en gezonde werkomgeving

De eerste weken waren een vuurdoop ... nu is het kinderspel

Pros

Veel wandelen

Cons

Geen broodjes in het weekend

Verantwoordelijk werk

Afwisselend iedere dag, je weet nooit wat er gaat gebeuren vandaag,, observeren constateren en raporteren

Pros

Maaltijdcheques

Cons

Geen relatie met hoofdgebouw

Kil, koud, onmenselijk

Slechtste bedrijf denkbaar. Koud, bikkelhard en zeer onpersoonlijk. Ik kan mensen alleen maar oprecht waarschuwen voor dit vreselijk bedrijf.

Pros

Cons

Mensen, arrogantie, kil, gebrek aan werksfeer

Geen doorgroeimogelijkheden tenzij je vriendjes bent met het management

Spijtig, heel spijtig dat onbeschofte managers niet op de vingers getikt worden... Nooit meer voor herhaling vatbaar.

Pros

Cons

Te veel

Trés Bonne entreprise le personnel est tres sympa le responsable aussi

Trés Bonne entreprise le personnel est tres sympa le responsable aussi

Menselijke aanpak

In de evenementensector een heel gemoedelijke sfeer onder de collega's. Je kunt op elkaar rekenen. Het management luistert naar hun agenten.

Grande entreprise orientée résultat

Il s'agit d'une grande entreprise qui doit obtenir un certain chiffre d'affaire. Le résultat est donc la priorité. Une des valeurs fondamentales étant l'excellence, afin de satisfaire aux mieux les demandes des clients. En tant que fournisseur de service, le client est ROI pour G4S.

Ask a question about working or interviewing at G4S. Our community is ready to answer.Ask a Question

Based on 15.998 reviews

3,2 out of 5 stars for Work/Life Balance