Here to help
Coronavirus update

G4S Employee Reviews in Antwerpen (stad)

All
Antwerpen (stad)6 reviews
Found 6 reviews matching the search
See all 13.893 reviews
Je leert beter omgaan met verscheidene culturen op mijn werkplek. Elke dag kom je wel andere dingen tegen en leer je nieuwe dingen bij. Toffe collega's en directie waarbij de deur altijd open staat voor vragen aangaande werk alsook voor een leuke babbel.
Je hebt hier verscheidene jobs binnen onze categorie die je dagelijks afwisselt waardoor het voelt alsof je elke dag een net iets andere job beoefent. Er zijn verschillende poorten waar je kan zitten om bezoekers, leveranciers alsook contractors te ontvangen. Er is ook mobiele bewaking waarbij je met de wagen rondes maakt door de raffinaderij waar ik tewerkgesteld ben.
Pros
Flexibiliteit en verscheidenheid
Cons
feestdagen en weekends worden procentueel niet veel hoger verloont
gewoonweg goed bedrijf om er te werken en een leuk loon
Telefoon e mails beantwoorden, inkoop facturen op nummering sorteren als ook verkoopfacturen op datum sorteren en in de bestemde kaften steken en klaar leggen voor de boekhouder.
Geleerd wat polish en rough diamonds zijn en ook het door de expert laten keuren.

Super toffe directie, collegas divers heel spontaan, behulpzaam en teamplayers.

Moeilijkste van de baan : als er frans sprekende klanten belden

werkdruk zo intens dat de dag zo voorbij was.
Pros
gratis mobiel, latop
Cons
Job bestaat uit een reeks verantwoordelijkheden die mits opleiding kunnen voortvloeien tot een goede werkkracht, collega
Pros
eigen inbreng tijdens de uitoefening van het werk
Elke dag nieuwe ontdekking, adrenaline, spannende job, flexibel zijn.
Fantastische samenwerking met andere bewakingsagenten.

Steeds op je hoede zijn, observeren, analyseren en goede benadering heel belangrijk! Moeilijkste van de baan is steeds uzelf blijven en kalm!
Op mijn werk heb ik verschillende mensen gekend. Ik had de vrantwoording over hun zoals voor dat ze gingen werken aantal meetingen en de werk vergunning controleren of alles ingevuld en handtekening was gezet. Ook dat ze de juiste PBMS dragen.
Het moeilijkste van het baan is dat je in het kou 12 uur buiten stond. Het leukste van het baan is dat je in team verband werk. Je kan je collega's vertrouwen. Of ze jou wel of niet mogen maak niet uit tijdens het werk staat iedereen klaar voor elkaar.
Pros
dat iedereen voor elkaar klaar staat
Cons
ik eigenlijk geen minpunt