GROEP INTRO

All
Belgium17 reviews
Showing all 17 reviews
Bedrijf met mooie visie
Ik heb heel wat geleerd eerst als educatief medewerkster en dan als administratief medewerkster.
Ook werken in teamverband was een pluspunt.

In de loop der jaren(ik werkte er 24 jaar en werd omwille van reorganisatie ontslagen) veranderde er heel wat.

De organisatie moest zich aanpassen aan wat leeft in de maatschappij.

Dit uitte zich in de diverse taken die ik vervulde in de administratie.

Het werken met mensen vond ik heel verrijkend(bv kansarme moeders, mensen van een maatwerkbedrijf)

Ik had een boeiende job met een mooi loon en veel adv-dagen op basis van mijn leeftijd.

Ook de werktijden lieten me toe om een perfecte combinatie werk-gezin te maken.
Pros
Mooie werktijden en veel adv-dagen
Cons
Reorganisatie met als gevolg mijn ontslag op een leeftijd van 58 jaar, terwijl ik dacht om daar mijn loopbaan in schoonheid te kunnen eindigen
discrimination
cher groep intro jais travailler 11 ans et en suite il mont virer parce-que je suis musulman ,ils ont licenciée plusieurs musulman sans aucun motif grave donc jais une très mauvaise expérience avec groep intro
Pros
non
Cons
discrimination
saai
geen goede werkomgeving geen goede sfeer voor in te werken
goeie werk ervaring maar sommige ploegbazen dachten dat ze meer waren als een arbeider
was een goeie ervaring omdat ik toch in de toekomst stellingbouw bouw of afbraken werken graag zou doen was een stage niet betaald dus bedrijf had een grote schuld en de meeste werknemers kwamen niet opdagen
Pros
niks aan te merken
Cons
geen goed bedrijf voor mijn toekomst
renovatiewerken
uitvoeren van algemene renovatiewerken, schilderwerken,...
organisatie met veel doorgroeimogelijkheden en diversiteit aan opdrachten.
Ik was betrokken bij de opbouw van het decreet Deeltijds Leren vanuit het ACW te Oudenaarde. Hierdoor was er ook een direct contact met de deelafdelingen van het ACW dus ook de mutualiteit waarbij ik nog steeds lid ben. Groep Intro is verder gegroeid vanuit deze beweging en ik heb steeds kunnen meewerken aan het opstarten van nieuwe projecten. Deze diversiteit en afwisseling aan taken gaf me ook de mogelijkheid om mijn know how verder uit te breiden. Het werken met jonge nieuwe medewerkers en ik als ancien betekende enerzijds een 'nieuwe' wind voor mij met nieuwe aanpak en methodieken maar anderzijds kon ik een rust brengen en een realistische kijk op hun opdracht en het delen van mijn ervaring.
Jammer genoeg heeft het 'projectmatig' werken en de privatisering van de aanbestedingsdossiers, met hieraan verbonden de subsidiëring,gemaakt dat mijn loonkost te groot werd. Het werken 'samen met' kansengroepen en hen zien evolueren tot een sterker wordend persoon die zich 'nuttig' voelde in de Mij. was één van de fijnste ervaringen. Een evenwicht zoeken tussen een 'mensgerichte' aanpak en een 'resultaatsgericht werken' (= cijfers) was voor mij de moeilijkste uitdaging.
Cons
het niet inbrengen van verplaatsingstijden tijdens de opdrachten door ifv gesprekken/vergaderingen
gezellig werk omgeving
Het is goed om bij groep intro te werke werk sfeer is goed ik leer veel bij
Veel presteren zonder ontwikkelingsmogelijkheden !!!!
Er werd geen kans gegeven om door te groeien !! Er werd niet geluisterd naar mijn ideeën of voorstellen !! Fietspunten werden monddood gemaakt en zijn nu aan het doodbloeden door gebrek aan innovativiteit en gemotiveerd personeel !!
Pros
Maandelijkse loon
Cons
Miniloontje van nog geen 1300 € / m.
ervaring op de baan en terplaatse alles goed bekijken en oplossen
Bereid om in het weekend te werken en op wachtdienst te werken ben flexibel spreek Frans, Nederlands,en engels
Pros
goede afwerking
Cons
altijd standby
goede werkgelegenheid
meegaan naar de werf en de taken doen die smorgens opgegegd waren alle jobs van te renoveren van woning zoals schilderen behangen,tegelen,houtwerk,sanitair en cv,dakwerken gyproc ,enz;
Productieve omgeving
Ik leer elke dag bij. Heb toffe collega's, goeie werksfeer en een uitgebreid takenpakket, wat ik heel belangrijk vind in mijn functie.
moeilijk te beschrijven
moeilijk samenwerking
met collega's en directie

werkomstandigheden niet fijn

weinig begrip voor het privé leven
Cons
Klantencontact al dan niet vertrouwelijk
Leuk, zelfstandig zelfbeleid, ploeg van 3 a 6 man aan't werk zetten
Pros
Gratis openbaar vervoer, eigen beleid
Cons
Geen doorgroei mogelijkheden !!!! En dit dankzij vriendjes politiek, onderlinge slechte communicatie !
gezellige werkervaring
het zijn toffe collega's er is een gezellige werksfeer je leert bij er is niets moeilijk aan deze baan
niets om bij te blijven
laag kwa verdienste.werken van 8 tot 4u30 in weer en wind staan we er,nood aan regen kledij
Pros
geen drug of drank op het werk
Cons
laag verdienste
dagelijks leven
camionnet inladen dan naar werk gaan alles klaar zeten voor te beginnen we moesten toen renoveren . ik heb geleert om rustig te werken en als ik iets niet snapte dat ik het altijd kon vragen

de directie zag ik nooit

men collega's waren ook goed ze hielpen me altijd
goede werksfeer en kans om veel aan te leren
grope intro biedt ons de kans om werkervaring op te doen, waarbij allerlei kan aangeleerd worden
Pros
zeer variabel werk
Cons
contract van bepaalde duur
Ask a question about working or interviewing at GROEP INTRO. Our community is ready to answer.
3,5
3,6