GZA Ziekenhuizen

GZA Ziekenhuizen Employee Reviews

Showing all 10 reviews
Zeer fijne werkgever in een uitdagende sector, goede ondersteuning vanuit het management.
Pros
Uitdagende sector, veel variatie
Geen appreciatie van hogerop en zeer hoge werkdruk waardoor je geen voldoening meer krijgt.
Pros
Reistijd
Cons
Alles
Dit was de perfecte job eigenlijk toffe collega’s, goede verdienste, toffe bewoners. Niet veel negatief op aantemerken
De samenwerking en communicatie zijn top en eerlijke, zelfs gulle arbeidsvoorwaarden maken het ziekenhuis als geheel een goede werkgever.
Pros
Aangename sfeer
Cons
Sommige medewerkers worden teveel kansen gegund.
Na 11jaar in privé te hebben gewerkt, bewust gekozen voor de non-profitsector. Aangenaam verrast door hun dynamisch en innovatief karakter. Vele doorgroeimogelijkheden. Fijne sfeer en veel mogelijkheden om bij te leren.
Pros
leerkansen, bereikbaarheid
Stressbestendigheid geleerd, tof team, aangename sfeer, sociaal contact met patiënten was het leukste, sterfgevallen was het moeilijkste aan de job vond ik.
Goede collega`s en goede sfeer. Niet zo goed betaald maar it was ook tijdelijk contract
Pros
Goede sfeer
Cons
Tijdelijk contract
goede band met collega's van de dienst en andere diensten veel sociaal contact met patienten en families
De CSA omvat een vuile, een zuivere en een steriele zone. Er is een aangepaste procedure voor reiniging van instrumenten met daartoe bestemde reinigingsprodukten Na reiniging wordt het instrumentarium uitgelegd om controle te doen op gebreken, functionaliteit, properheid ,droogheid. De sets worden samengesteld en verpakt aan de hand van beschrijvingen. Textiel kan niet als een sterilisatieverpakking beschouwd worden aangezien het de verpakte voorwerpen geen bescherming biedt tegen herbesmetting na sterilisatie. Er zijn duidelijk zichtbare richtlijnen voor Inpakken,Laden, bediening van de toestellen. Dagelijks, en na herstellingen, gebeurt er bij gebruik van autoclaaf een Bowie en Dicktest of een elektronische stoompenetratietest met registratie in logboek. In deze job heb ik voornamelijk veel technische informatie geleerd, afdelingsverantwoordelijke is een zeer goede mens, heeft echter geen delegerende kwaliteiten, collega's deze waren allen verschillende en ieder op zich met goede en minder goede karaktertrekken. Ik kan alleen niet zo goed om met mensen die altijd negatief zijn. Het moeilijkste van de baan, dit is vooral in het begin omdat je zoveel technische info te horen krijgt; Het leukste van de baan, je was altijd bezig en de tijd vloog voorbij.
Pros
Vriendelijke mensen
Cons
Door de afwezigheid van een leidersfiguur werden de zwakke soms teveel benadeeld
Het leukste van de baan is de variatie en het uitvoeren van de vele verpleegtechnische handelingen op het operatiekwartier. Het moeilijkste is de hoge werkdruk, wat deels te wijten is aan het personeelstekort. De hoofden en directie lijken niet te begrijpen wat er gebeurt en belangrijk is in het werkveld. Dit blijkt uit de beslissingen die gemaakt worden. Leuke sfeer tussen de collega's.
Pros
flexibele uurrooster
Cons
geen maaltijdcheques