GZA Ziekenhuizen

Search reviews

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Showing all 14 reviews

Goede sfeer en super toffe collega's.

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Werken op een goede tempo en fijne collega's ! Maar na een proef periode van 3 contracten vliegt je buiten om geen vaste contracten te moeten geven. Zo is het goedkoop voor het bedrijf! Spijtig wel.

Pros

Fijne werk sfeer.

Cons

Geen vast contracten, Management.

Schoonmaak werk is een ramp bij de gza ziekenhuizen

Geen professionele schoonmaak in de gza ziekenhuizen.Er word gewerkt met een blauwe microway poetsdoeken waar ze alles mee poetsen jawel ook de wc.terwijl voor het poetsen van het sanitair onderhoud met een rood mircoway doeken zou schoonmaak moeten worden, de kuisproducten trekken met bacteriën aan.Slechte uurloon je kan beginnen aan 11euro per uur.Onrespectvolle voorwerkers en collega's. Zeker niet soliteren voor dit ziekenhuis.

Pros

Cons

Slechte chef die zeer onbeschoft uit de hoek kan komen uitvallen

Minder en minder personeel, hoge werkdruk.

Minder en minder personeel werd ingepland. Hoog personeelsverloop. Begon op een bedrijf te gelijken.

Pros

Loon

Cons

Uurrooster en het verband met loon niet transparant.

Gezellig

Het is aangenaam en doe graag mijn werk behalve dat het deeltijds is is moeilijk om te overleven maandloon als alleenstaande moeder.

uitdagende werkplek

Zeer fijne werkgever in een uitdagende sector, goede ondersteuning vanuit het management.

Pros

Uitdagende sector, veel variatie

Zeer hoge werkdruk

Geen appreciatie van hogerop en zeer hoge werkdruk waardoor je geen voldoening meer krijgt.

Pros

Reistijd

Cons

Alles

Het leukste van de job

Dit was de perfecte job eigenlijk toffe collega’s, goede verdienste, toffe bewoners. Niet veel negatief op aantemerken

Verantwoordelijke organisatie waar warm collegiaal contact mogelijk is.

De samenwerking en communicatie zijn top en eerlijke, zelfs gulle arbeidsvoorwaarden maken het ziekenhuis als geheel een goede werkgever.

Pros

Aangename sfeer

Cons

Sommige medewerkers worden teveel kansen gegund.

dynamisch, innovatief en met oog voor de werknemer

Na 11jaar in privé te hebben gewerkt, bewust gekozen voor de non-profitsector. Aangenaam verrast door hun dynamisch en innovatief karakter. Vele doorgroeimogelijkheden. Fijne sfeer en veel mogelijkheden om bij te leren.

Pros

leerkansen, bereikbaarheid

Leerrijke stage

Stressbestendigheid geleerd, tof team, aangename sfeer, sociaal contact met patiënten was het leukste, sterfgevallen was het moeilijkste aan de job vond ik.

Gezellige werkeomgeving

Goede collega`s en goede sfeer. Niet zo goed betaald maar it was ook tijdelijk contract

Pros

Goede sfeer

Cons

Tijdelijk contract

gezellige sfeer

goede band met collega's van de dienst en andere diensten veel sociaal contact met patienten en families

Een gezellige werksfeer, spijtig genoeg was het afdelingshoofd geen teamleider

De CSA omvat een vuile, een zuivere en een steriele zone. Er is een aangepaste procedure voor reiniging van instrumenten met daartoe bestemde reinigingsprodukten Na reiniging wordt het instrumentarium uitgelegd om controle te doen op gebreken, functionaliteit, properheid ,droogheid. De sets worden samengesteld en verpakt aan de hand van beschrijvingen. Textiel kan niet als een sterilisatieverpakking beschouwd worden aangezien het de verpakte voorwerpen geen bescherming biedt tegen herbesmetting na sterilisatie. Er zijn duidelijk zichtbare richtlijnen voor Inpakken,Laden, bediening van de toestellen. Dagelijks, en na herstellingen, gebeurt er bij gebruik van autoclaaf een Bowie en Dicktest of een elektronische stoompenetratietest met registratie in logboek. In deze job heb ik voornamelijk veel technische informatie geleerd, afdelingsverantwoordelijke is een zeer goede mens, heeft echter geen delegerende kwaliteiten, collega's deze waren allen verschillende en ieder op zich met goede en minder goede karaktertrekken. Ik kan alleen niet zo goed om met mensen die altijd negatief zijn. Het moeilijkste van de baan, dit is vooral in het begin omdat je zoveel technische info te horen krijgt; Het leukste van de baan, je was altijd bezig en de tijd vloog voorbij.

Pros

Vriendelijke mensen

Cons

Door de afwezigheid van een leidersfiguur werden de zwakke soms teveel benadeeld

veel variatie en hoge werkdruk op het operatiekwartier

Het leukste van de baan is de variatie en het uitvoeren van de vele verpleegtechnische handelingen op het operatiekwartier. Het moeilijkste is de hoge werkdruk, wat deels te wijten is aan het personeelstekort. De hoofden en directie lijken niet te begrijpen wat er gebeurt en belangrijk is in het werkveld. Dit blijkt uit de beslissingen die gemaakt worden. Leuke sfeer tussen de collega's.

Pros

flexibele uurrooster

Cons

geen maaltijdcheques

Ask a question about working or interviewing at GZA Ziekenhuizen. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,4 out of 5 stars for Work/Life Balance
2,8 out of 5 stars for Salary/Benefits