Review over Hamilton Bright van een werknemer

Bekijk alle reviews over Hamilton Bright

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een vrolijke werkomgeving met (door)groeimogelijkheden!
Recruiter (huidige medewerker) –  Wilrijk27 maart 2019
Dankzij Hamilton Bright krijg je de unieke kans om voor wereldmerken als Samsung, Sony, Unilever, Nestlé, Nespresso... te werken!

Nood aan (door)groeimogelijkheden? We've got you covered! De Hamilton Bright Training Academy zorgt voor de begeleiding, opvolging en trainingen die jij nodig hebt om het verschil te maken.

Ook voor fun @ work kan je bij ons terecht: Apero's op het dakterras, even het hoofd leeg maken aan de pingpongtafel, spectaculaire teambuildings,.. We have it all! De sfeer zit hier goed!

Kortom: een vrolijke werkomgeving met (door)groeimogelijkheden!
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Andere reviews over Hamilton Bright van werknemers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Ideale plaats voor een eerste werkervaring
Recruiter (huidige medewerker) –  Wilrijk28 maart 2019
Een eerste werkervaring om U tegen te zeggen.
Je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Doorgroeien binnen HB wordt hier dan ook op de eerste plaats gezet!
Pluspunten
Informele sfeer
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Open bedrijfscultuur zorgt voor uitmuntende sfeer onder collega's
Project Manager S&BA (huidige medewerker) –  Wilrijk28 september 2018
Door de ondersteuning van collega's en de organisatie van trainingen heb ik al mooie stappen kunnen zetten: van Logistics Coordinator naar Field Marketic Coordinator en Project Manager. Ik kan altijd terecht met verschillende vragen bij diverse collega's en ook mijn manager(s) staan altijd open voor vragen en opmerkingen. De sfeer is prima onder collega's: veel zitten in dezelfde leeftijdscategorie. Dat zorgt voor een fijne dynamiek en veel gedeelde interesses!
Pluspunten
Healthy Thursdays (gezond ontbijt, lunch of snack), teambuildings, After Work Apéro's
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hamilton Bright. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2