Hamilton Bright
Hamilton Bright Employee Review

Een vrolijke werkomgeving met (door)groeimogelijkheden!

27 March 2019
Dankzij Hamilton Bright krijg je de unieke kans om voor wereldmerken als Samsung, Sony, Unilever, Nestlé, Nespresso... te werken! Nood aan (door)groeimogelijkheden? We've got you covered! De Hamilton Bright Training Academy zorgt voor de begeleiding, opvolging en trainingen die jij nodig hebt om het verschil te maken. Ook voor fun @ work kan je bij ons terecht: Apero's op het dakterras, even het hoofd leeg maken aan de pingpongtafel, spectaculaire teambuildings,.. We have it all! De sfeer zit hier goed! Kortom: een vrolijke werkomgeving met (door)groeimogelijkheden!
5,0Work/Life Balance
5,0Salary/Benefits
5,0Job Security/Advancement
5,0Culture
Similar reviews
8 August 2019
Recruiter (Current Employee) - Wilrijk
Hamilton Bright is het ideale bedrijf om als starter in terecht te komen. Door hun open bedrijfscultuur voel je jezelf er meteen welkom. Daarnaast bieden ze tal van trainingen aan waardoor je de kans hebt om jezelf te ontwikkelen én door te groeien.
Pros
Veel doorgroeimogelijkheden
28 March 2019
Recruiter (Current Employee) - Wilrijk
Een eerste werkervaring om U tegen te zeggen. Je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Doorgroeien binnen HB wordt hier dan ook op de eerste plaats gezet!
Pros
Informele sfeer
25 September 2018
Recruiter (Current Employee) - Wilrijk
Een bedrijf waar de focus ligt op ontwikkeling van haar personeel. Enorm veel mogelijkheden binnen Sales & Marketing!
Pros
Leuke werksfeer
  1. Een vrolijke werkomgeving met (door)groeimogelijkheden!