Hamilton Bright Employee Review

View all Hamilton Bright reviews

Open bedrijfscultuur zorgt voor uitmuntende sfeer onder collega's
Project Manager S&BA (Current Employee) –  Wilrijk28 September 2018
Door de ondersteuning van collega's en de organisatie van trainingen heb ik al mooie stappen kunnen zetten: van Logistics Coordinator naar Field Marketic Coordinator en Project Manager. Ik kan altijd terecht met verschillende vragen bij diverse collega's en ook mijn manager(s) staan altijd open voor vragen en opmerkingen. De sfeer is prima onder collega's: veel zitten in dezelfde leeftijdscategorie. Dat zorgt voor een fijne dynamiek en veel gedeelde interesses!
Pros
Healthy Thursdays (gezond ontbijt, lunch of snack), teambuildings, After Work Apéro's
Was this review helpful?YesNoReport

Other Hamilton Bright Employee Reviews

Open bedrijfscultuur met veel doorgroeimogelijkheden
Recruiter (Current Employee) –  Wilrijk8 August 2019
Hamilton Bright is het ideale bedrijf om als starter in terecht te komen. Door hun open bedrijfscultuur voel je jezelf er meteen welkom. Daarnaast bieden ze tal van trainingen aan waardoor je de kans hebt om jezelf te ontwikkelen én door te groeien.
Pros
Veel doorgroeimogelijkheden
Was this review helpful?YesNoReport
Ideale plaats voor een eerste werkervaring
Recruiter (Current Employee) –  Wilrijk28 March 2019
Een eerste werkervaring om U tegen te zeggen.
Je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Doorgroeien binnen HB wordt hier dan ook op de eerste plaats gezet!
Pros
Informele sfeer
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Hamilton Bright. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,2