HANS ANDERS

HANS ANDERS Employee Reviews

Found 5 reviews matching the search
See all 51 reviews
Veel beloven maar eens je er werkt komen ze dit niet na, veel verloop van werknemers, opleiding is ok maar deze worden in de praktijk in de winkel totaal anders toegepast
Pros
Proper werken en gratis koffie, mooie winkels
Cons
Moeilijk verlof te krijgen
Dit was een gevarieerde stage waarbij er vooral probleemoplossend moest nagedacht worden. Ik vond dit heel leuk en leerrijk.
Wie start bij Hans Anders is meer dan gewoon een verkoopsmedewerker. Je werkt in de retail, maar helpt mensen met hun zicht op een dagelijkse basis en dit voor een eerlijke prijs! Iedereen krijgt een doorgedreven opleiding op maat, zodat je binnen de kortste keren alles begint te kennen van de optiekwereld. Na de opleiding blijf je ook ondersteuning krijgen om de laatste en nieuwste technieken te kennen. Op regelmatige basis heb je in de winkel contact met het management, er wordt ook daadwerkelijk geluisterd naar de werknemers. Wat voor mij persoonlijk een grote plus is, is dat mensen die inzet tonen ook de kans krijgen om te groeien! Niet twijfelen om te solliciteren! Gewoon doen!!
Très bonne ambiance de travail. Equipe dynamique. Apprentissage des tâches. Disponibilité aux clients. Accueil de très grande qualité.
Als optiekmedewerksters leer je hoe om te gaan met mensen.Je krijgt ook lastige klanten en die moeten ook geholpen worden.Het leuke is dat heel veel klanten zeer te vrede zijn met hun bril en dat geeft voldoening. Had zeer fijne collega's en een fijne baas.
Pros
aangenaam werken met de collega's
Cons
soms op verplaatsing werken, soms verre afstanden
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at HANS ANDERS?
See more HANS ANDERS reviews
You may want to try: