Heilig-Hartziekenhuis Lier

Heilig-Hartziekenhuis Lier Employee Reviews

All
Belgium4 reviews
Showing all 4 reviews
Algemeen enorm goede indruk van HH Lier. destijds door privé omstandigheden vertrokken. Nu 13 j later terug. De goede persoonlijke sfeer nog altijd aanwezig, aangename werkomgeving en laatste jaren (eindelijk) vernieuwing qua organisatie en infrastructuur. Enorm onder de indruk van de aanpak tijdens COVID golf 1.. met beperkte omgeving, het Max er uitgehaald. Organisatie was TOP. Enorm veel respect voor hoofdverpleegkundige
Pros
Toekomstgerichte visie, synergie
Cons
afspraken versus praktijk/ KLEDING !
Official response from Heilig-Hartziekenhuis Lier
12 August 2020
Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je graag bij ons werkt.

Mogen we vragen wat je net bedoelt met afspraken versus praktijk en kleding? Dan kunnen we dit punt opnemen.

Alvast bedankt.
Een aangename werkomgeving. Fijne teamgenoten die er allemaal voor willen gaan. Goede onderlinge samenwerking en open communicatie.
Een fijne werkomgeving in het hartje van Lier. Leuke collega's en een open cultuur!
Ik werk bijna 1,5 jaar bij het Heilig-Hartziekenhuis. Vanaf dag 1 voelde ik me welkom in de groep. De warme sfeer en collegialiteit in het ziekenhuis zorgt ervoor dat je elke dag met plezier komt werken, ook na hectische dagen.
Tijdens de Corona-pandemie informeerde de directie ons steeds duidelijk en zorgde men ervoor dat we veilig aan de slag konden.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?