Helan

HelpfulnessRatingDate
Showing all 20 reviews

Reasonable work.No serious complaints

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Er is goed work-life balance.Meestal hebben we heel goede klanten en krijgen we veel respect en begrijp.Flexibiliteit is ook mogelijk als je één of twee vrije namiddags be voorbeeld hebt, dan kan je gemakkelijk de dag van de dienst veranderen.

Pros

Goede klanten

Cons

Na 6jaar, de loon is niet zo goed meer.

Fijne klanten

Loon is mag hoger zijn Werk is leuk Klanten zijn zeer tevreden

Pros

Uurrooster

Cons

Loon

Pas d avis

Partena fait déjà partie du passée. Je ne vois quel avis je devrais vous transmettre. Bonne expérience mais déception à la fin.

Pros

Esprit d équipe

Cons

Moins de client = licenciement

gezellige klanten

vaste jobs goeie klanten perfect uren goede salaries

Een goede werksfeer

Oz was een goede werkervaring heb veel op een maand tijd bij geleerd het was zeker een topervaring.

Pros

Het kiezen van het ik en uit prikken

Cons

Er was niet echt een min punt

toffe werksfeer

een fijne werkomgeving met fijne jonge collega's die mij bij computerproblemen konden bijstaan. Leuke job met veel afwisseling en altijd in functie van onze leden

Partena draagt zorg voor zijn talenten

Top employer met oog voor de medewerkers. Fijne cultuur en interessante functies & rollen. Heel geschikt als werkgever voor mensen die zin hebben om mee te bouwen & dit gehonoreerd willen zien.

Pros

Top bedrijfscultuur, fijne collega's & mooi pakket extra-legale voorwaarden

Cons

De groei van de organisatie zorgt voor extra druk op medewerkers

Empathie en echtheid stipt en collegiaal

Ik heb via mijn werk binnen ocmw 3jaar opleiding gedaan voor verzorgende/zorgkundige. Hou van mijn job. Tijd maken voor zorgvragers, hen verzorgen en helpen waar ik kan.

Environement de travail agréable

Bonne experience, personnel souriant, emploi du temps varié

Goede balans privé-werk, aangename werksfeer met collega's steeds bereid tot advies

Stond in voor permanentie: het verdelen van binnenkomende mails, post voor de dienst. Het verwerken van alle mails, taken, post met betrekking tot thuiszorg, personenalarmsysteem, ledenverdediging en zorgverblijven. iedereen maakt fouten, leer eruit, neem initiatief aangename werksfeer met steun van collega's je grenzen bewaken is moeilijk in deze job, het contact met de klanten is het leukste.

Pros

goede opleiding, steun van collega's

Bonne societe

Mon travaille est d'effectuer les taches ménagères requise par le client. souvent seul dans les habitations donc pas de collaborateur. Le plus difficile de mon poste je n'ais pas de contact clientèle,commerçante et la solitude. Le plus agréable flexibilité des horaires. La société pour qui je travaille est correct.

Pros

Flexibilite

Cons

Solitud

zeer ondernemend bedrijf waarbij elke werknemer uniek is

Toffe werksfeer in een grote onderneming waarbij iedereen zich zich gewaardeerd voelt. De werksfeer binnen onze provincie Limburg is zeer goed, dit onder toeziend oog van een zeer bekwame Office Manager. Gevarieerd werken met vele afwisselende taken, wat de dag telkens zeer aangenaam maakt: Omgaan met klanten, zowel face to face, als telefonisch - Administratieve taken - Commerciële taken - bestellingen plaatsen en opvolgen - postverwerking. Met constante bijscholingen blijf je altijd up-to-date!

Pros

het afwisselend werken

Cons

de hoge commerciële druk

mon avis sur partena

il y avait des jours que j'aimais allez chez mes clients d'autre pas car certain client n'avait aucun respect il me laissait vraiment du désordre il y avait aucun respect

Pros

les client m'adorais

Cons

quelque client manque de repect

ambiente lavorativo non molto stimolante

colleghi di lavoro poco pazienti, buono stipendio e orario di lavoro

Productieve tewerkstelling

Over het algemeen een leuke job waarbij je een grote dosis verantwoordelijkheid meekrijgt. Aangezien je bij mensen in hun prive tewerkgesteld wordt, geldt hier ook het beroepsgeheim. Contact met klanten is leuk eens je een band hebt opgebouwd, vertrouwen moet langs beide kanten komen. Maar hoe meer je gedaan krijgt des te meer de mensen verlangen dat je kan doen, we zijn immers superman niet wat men soms durft te vergeten. Ik hou van de job, het menselijk contact & de vrijheid. Maar soms mis je wel eens iemand om tegen te praten. Wat wel jammer is, is dat je geen kans krijgt om hogerop te klimmen als je de ambitie/motivatie hebt.

Pros

Maaltijdcheques

Cons

Zwaar onderschat fysiek werk

azienda molto apprezzabile sia nel campo lavorativo che con la comunicazione tra lavoratori

azienda fantastica,molta liberta nella propria mansione da svolgere rendendo il lavoro finale piu che soddisfacente,grandi insegnamenti nel campo del muletto e del carro ponte,colleghi di lavoro piu che disponibili

Pros

buoni pasto

Cons

nessuno

Intérim

Ayant travailler quelques semaines en tant qu'intérimaire, il m'est difficile d'en parler.

Environnement de travail agréable

Environnement de travail agréable Un parc informatiqe à la pointe de la technologie

Pros

Materiel

Commerciele en productieve omgeving

Vele opleidingsmogelijkheden, weinig interne ontwikkeling.

bij de klanten was het tof

ontslag gekregen met arbeidsongeval wat ik niet leuk vondt

Pros

maaltijd chek

Cons

vere verplaatsingen

Ask a question about working or interviewing at Helan. Our community is ready to answer.Ask a Question

4,1 out of 5 stars for Work/Life Balance
3,9 out of 5 stars for Salary/Benefits
3,4 out of 5 stars for Job Security/Advancement
3,7 out of 5 stars for Management
3,9 out of 5 stars for Culture

Learn about Helan in popular locations

• Companies
  • Helan