Het Poetsbureau Employee Reviews

Showing all 20 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Vlotte communicatie moet van 2 kanten komen.
Hhh (Current Employee) –  Brugge19 September 2019
Ik wou als werknemer van het poetsbureau Brugge Wendy, Sarah en Valerie toch eens in de bloemetjes zetten. Er zijn nooit geen misverstanden tss ons omdat ze alle 3 duidelijk communiceren. Zelf communiceer ik ook altijd duidelijk naar mijn klanten toe. Ik herhaal wanneer ik in verlof ga en noteer dit ook voor hun. Een goede samenwerking komt van alle partijen.
Pros
Goede samenwerking, topconsulenten in Brugge
Cons
Verloning maar dit is eigen aan de sector.
Was this review helpful?YesNo 1Report

Hallo

Communicatie is inderdaad zeer belangrijk! Daarom doen wij steeds ons uiterste best om open en duidelijk te communiceren.

Bedankt voor deze leuke review!

Slechte werkgever
Huishoudhulp (Current Employee) –  Mol24 August 2019
Ben reeds 5 jaar aan het werk via het Poetsbureau voor 1 en dezelfde klant waar ik drie keer per week ga helpen ik het huishouden.
Klant waar ik poets zijn zeer vriendelijke mensen die regelmatig hun waardering uiten.
Over de omgang van de consulentes van het Poetsbureau met hun werknemers ben ik echter niet te spreken.
Was this review helpful?Yes 10No 1Report

Hallo

We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de werking van ons kantoor. Wij gaan dit zeker intern bekijken zodat we jouw job bij Het Poetsbureau nog aangenamer kunnen maken.

Bedankt voor je feedback!

Het Poetsbureau

Heel aangenaam bureau om voor te werken .
Huishoudhulp (Current Employee) –  Brasschaat13 March 2019
Werken voor het Poetsbureau is heel fijn .
Communicatie ligt goed als ook onderling contact en overleg.
Bied een goed loon en vele extra's.
Pros
Electrische fiets of bedrijfswagen, maaltijdcheques van dag 1, hospitalisatie verzekering. Kortingsbonnen.
Was this review helpful?Yes 5No 6Report

Hallo

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Het doet ons een groot plezier om te lezen dat je tevreden bent bij Het Poetsbureau.

Gezellige werkomgeving
Arbeidster dienstencheques (Former Employee) –  Tessenderlo6 February 2019
U aanpassen aan ieder klant, en omgeving.
Bij de meeste klanten waar ik kwam was ik meestal alleen dus verantwoordelijkheid voor de woning en het afsluiten van de woning van de klant als die natuurlijk niet aanwezig was bij het beeindigen van de werkuren.
Pros
Werkkleding en werkschoenen
Cons
Geen Pauze
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Onbeschofte klanten
HUISHOUDHULP (Former Employee) –  Geel4 November 2018
Ik heb in totaal 3 weken gewerkt voor het Poetsbureau te Geel.
Ik had de eerste 2 weken 5 verschillende gezinnen, de eerste persoon was ontzettend vriendelijk en zeer tevreden van mijn werk, de volgende dag ging ik naar een andere persoon en ze was zeer vriendelijk in mijn gezicht en haar kindjes vonden me ook zeer leuk (ze hadden tekeningen gemaakt voor mij,...) maar eens ik thuis aan kwam kreeg ik telefoon van het Poetsbureau dat ik naar die persoon niet meer terug moet omdat ze me geen toffe vond etc. terwijl ze zeer tevreden over kwam naar mij persoonlijk toe.
De 3de week had ik 3 verschillende gezinnen, de eerste persoon was zeer tevreden over me in het begin dat ik begon te poetsen, maar eens ik bezig was begon ze heel onbeschoft over te komen dat ik te traag werk en dat ik nooit alles optijd af ging krijgen tot ze van me te horen kreeg dat ik nog 2 uurs tijd had en daar schrok ze van (ze wist dus niks af van mijn werkuren!).
Ik ga nooit meer werken voor het Poetsbureau want ik vind sommige klanten zeer onrespectvol!
Ik heb op school en thuis leren poetsen en ik weet van mezelf dat ik altijd tot het uiterste ga om alles zo proper mogelijk te krijgen maar ik vind het niet leuk om met klanten te werken die me maar raar bekijken als poetsvrouw, het wilt niet zeggen omdat ik werk als poetsvrouw dat ik minder ben dan al de rest!
Pros
Onmiddelijk maaltijdcheques
Was this review helpful?Yes 20No 1Report
toffe werksfeer bij de klanten
Huishoudhulp (Former Employee) –  Lede16 September 2018
hele toffe werksfeer ook bij de klanten, mijn werk wordt steeds geaprecieerd .
Was this review helpful?Yes 9No 1Report
Slechte werkgever
Huishoudhulp (Current Employee) –  Tessenderlo1 September 2018
De slechtste werkgever.als je zwanger raakt word je blood gesteld aan gezondheidsrisico..je moet werken bij mensen die in huis roken en maandverband en vieze troep opruimen, dit terwijl je volgens de arbeidvoorwaarden het niet hoeft te doen er word dan schuldgevoel aangesproken door te zeggen je collega's doen het wel..Doe je dat niet ben je een slechte werknemer en word je op het matje geroepen.ze maken misbruik en communiceren heel slecht. Leugens van een klant worden niet nagetrokken, je word direct beschuldigd.ook klanten worden heel slecht behandeld. Ik adviseer niemand om bij ze te werken of klant te worden.het is pure slavenarbeid wat je verricht.
Pros
Er zijn geen pluspunten
Cons
Als je een bedrijfsauto krijgt word je geld ingehouden, benzine vergoeding, maaltijdchecks
Was this review helpful?Yes 29No 2Report
Slecht in omgang met hun personeel!
Huishoudhulp (Former Employee) –  Herent6 August 2018
Heel slecht in omgang met hun personeel, hier kan je op geen begrip rekenen. Zeer onprofessioneel!
Was this review helpful?Yes 28NoReport

Beste

We vinden het zeer spijtig dat je niet tevreden was over onze werking in de periode dat je bij ons was tewerkgesteld. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit zeker mee om aan onze dienstverlening te werken.

We wensen je veel succes bij je nieuwe werkgever!

1 star
Poetshulp (Current Employee) –  Gent23 April 2018
geen communicatie
Poetshulp (Former Employee) –  Deinze3 April 2018
totaal geen communicatie tussen werkgever,werknemer en klanten.als werknemer sta je er alleen voor,geven ook een totaal verkeerd beeld in hun reclame over het voordeelpakket dat je als werknemer krijgt.je moet je eigen werkkledij betalen
Was this review helpful?Yes 25No 1Report
Is een goed kantoor
Huishoudelijke hulp (Former Employee) –  Antwerpen (provincie)27 February 2018
Zeer vriendelijk altijd graag gewerkt de consulentes zijn begripvol
Pros
Zelfstandig zijn
Cons
Geen pauze
Was this review helpful?Yes 7No 4Report
Fijne werkgever en aangename consulenten
Huishoudhulp (Current Employee) –  Lommel24 October 2017
Er word goed rekening gehouden met de wensen van het personeel.
Was this review helpful?Yes 13No 7Report
je bent vrij maar toch ergens eenzaam
poetsdame (Former Employee) –  Brasschaat31 August 2017
9 op de 10 klanten zijn heel blij als ze na een lange werkdag in een mooi proper huis terug komen , het fijne aan de job is dat je op je eigen tempo werkt maar het nadeel is dat je bijna overal helemaal alleen bent dus ook geen sociale contacten hebt !
Pros
maaltijdcheques
Cons
je kan natuurlijk nooit voor iedereen goed doen ook al probeer je
Was this review helpful?Yes 21No 1Report
Leugens en grootspraak
geen (Former Employee) –  Leuven26 April 2017
Slechte ervaring met de directie van het poetsbureau. Probeert met leugens en grootspraak zijn gelijk te halen.
Was this review helpful?Yes 40No 5Report
poetshulp
Poetshulp (Current Employee) –  Zemst, VLG25 January 2016
gaan poetsen bij mensen thuis dit met oog voor detail en netheid.
Was this review helpful?Yes 7No 19Report
Geen aangename sfeer
Huishoudhulp (Former Employee) –  Tienen, VLG14 September 2015
De communicatie tussen het bureau en het personeel/klanten verliep zeer moeizaam.
Er waren momenten dat ik voor een gesloten deur stond of dat de mensen mij niet hadden verwacht en ik dus terug naar huis moest.
Als ik ziek was werden de klanten niet verwittigd.
Was this review helpful?Yes 79No 12Report
geen job voor mij eigenlijk
poetsvrouw (Current Employee) –  Hoogstraten, VLG16 May 2015
men collega s ken ik niet daar we steeds bij mensen thuis werken en elkaar dus niet zien . vind het zeker niet fijn om steeds heel de dag alleen te zijn in ander mensen hun woning . het enige leuke aan de job is dat je zelf u uren en dagen kiest
Was this review helpful?Yes 38No 5Report
slecht
poetsvrouw (Former Employee) –  hasselt13 April 2015
kan hier niets goed over zeggen,
toen ik daar zat voor papieren, bleven ze maar tetteren tegen elkaar, zagen niet naar u om.
verkeerde telefoonnummers geven van klanten, verkeerd adres
Was this review helpful?Yes 42No 6Report
poetsen
poetsvrouw (Former Employee) –  paal6 May 2014
poetsen op zich is voor mij geen probleem
maar mensen verwachten soms veel van je terwijl je zelf dat thuis ook niet gedaan krijgt op die uren
ben zelf van mening dat poetsen geen slechte job is want wie op een ander niet kan poetsen zal zeker bij hun thuis ook niet het doen
Was this review helpful?Yes 51No 11Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Het Poetsbureau. Our community is ready to answer.

Ask a Question

2,7