HULP IN HUIS

HULP IN HUIS Employee Reviews

Found 8 reviews matching the search
See all 9 reviews
Het werk op zich vond ik wel goed maar niet goed betaald. Tussen twee klanten was je bijna verplicht te eten al rijden of anders niet eten. De afstand tussen twee klanten niet goed gepland,mde meeste klanten waren niet thuis ,een heel eenzame job.
Pros
mogelijkheid tot het kopen van een e-bike
Cons
salaris, weinig of geen tijd om te eten
Over het algemeen heel tevreden van de bureau in oudenaarde, staan achter hun personeel, dikke duim
Hulp in huis, Is een mooi poetsbureau enkel jammer dat ze niet alle afspraken na komen die ze je beloven op het sollicitatie gesprek.
les secrétaire nul .elle se prenne pour les patronne vous reponde froidement meme quand vous allez deposer les cheque sinon certain client nickel.
smiddags bijna geen tijd om te eten ,werkplaatsen ver afgelegen ,daardoor weinig tijd over de middag ,van ene plaats naar ander ,te lang onderweg om maar 6 uur per dag te werken ,geraak nooit aan een fulltime job
Een job waar je dagelijks in contact komt met poetshulpen en klanten. Een match vinden tussen beiden is niet altijd evident.
Pros
de verantwoordelijke zijn heel fijn in omgang en discretie. Als er iets is op werk het probleem direct aanpakken. Collega's zagen we nie zoveel tenzij je met zn twee waart om te poetsen. Collega's zagen we enkel op vrijdag bij inwisseling van de dienstenchecques.. Men mocht zelf uurregeling kiezen vd dag...
Pros
aanpassing van dagregeling bv kindje naar school doen pas werken
Cons
weinig collega's zien
.huiselijke hulp bij private klanten .zeer sociaal, aanpassing volgens mensen .werk op aanvraag van de klant, weinig steun van bureau .spijtig, geen collega zien .te vuil, te eisen en soms te zwaar job, onrespect van bepaalde mensen .alles in order brengen, trost van mijn werk, dagwerkuren, goede .contact met klanten
Pros
8u30-17u, geen w-e werk
Cons
soms geen pauze, 4 uren door werken zinder drinken
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at HULP IN HUIS?
See more HULP IN HUIS reviews
You may want to try: