Hunkemöller

Hunkemöller Employee Reviews in Rotterdam

Found 6 reviews matching the search
See all 240 reviews
Gewerkt tijdens de Hunkemöller outlet 2019 in Ahoy. Het was heel hectisch maar een geweldige belevenis. Voornamelijk kassa gedraaid en soms kleding en lingerie sorteren. Ik zou het zo weer doen. Enige minpunt er werd geen lunch geregeld voor de uitzendkrachten. Hunkemöller medewerkers konden fijn terugtrekken in de mooie kantine met lekker gekoelde drankjes en verschillende vers broodjes.
Werd of voor gedumpt en mocht de klant 8uur begroeten of halverwege de winkel. Kreeg alleen de vervelende opruim taakjes en de manager en assistent waren druk achter aan het kletsen. Moesten ook de klant overdreven begroeten met ‘welkom bij Hunkemoller’ alsof ze niet weten waar ze zijn.
Pros
Personeelskorting
Cons
Duidelijke hiërarchie
Het werk zelf was wel leuk. Nadelen ervan waren dat je minimum krijgt en je merkt een duidelijke verdeling tussen de mensen die er al jaren werken en de mensen die er pas een paar maanden werken. Door sommige werd er heel erg kleinerend gedaan en dat verpestte de werksfeer ook. De klanten die in de winkel kwamen waren meestal erg leuk en gezellig. De leidinggevende gaf vaak de indruk dat ze niet echt gediend was van je, dit was natuurlijk ook heel jammer. Het inwerken bij mij was heel laks, ze hebben niks goed uitgelegd en vonden het dan raar dat ik bepaalde dingen niet wist.
Pros
Prachtige winkel
Cons
Weinig inplannen
Ik heb 3 jaar lang op de locatie in Barendrecht gewerkt en ik kan niet anders zeggen dan dat ik met heel veel plezier gewerkt heb. Hele leuke collega's. Het hoofdkantoor mag alleen wel iets minder regels opzetten voor de werknemers in de winkels. Je moet te veel doen waardoor je soms niet meer op een leuke en natuurlijke manier met de klant kan omgaan. De locatie Barendrecht geef ik zoiezo een 10++++
Pros
fijne collega's, doorgroei mogelijkheden
Cons
te veel regeltjes als het gaat om verkopen aan de klant
Het werken bij Hunkemoller is leuk zolang je weinig te maken hebt met het hoofdkantoor. Hoe ze er met mensen omgaan is niet netjes. De één na de ander werd zonder pardon ontslagen, ook om redenen die niet klopten. Mensen kregen dan niet de kans om zich eerst te verbeteren. Er stonden eigenlijk constant te weinig mensen op de vloer voor de service die ze van ons verwachtten. Het bedrijf wil ook te Amerikaans doen, met zinnen als 'Welkom bij Hunkemoller' als een klant binnenkomt. Verder leuke artikelen, en leuke collega's op leidinggevende na.
Pros
Producten
Cons
Slecht HR management
Bijhouden en verzorgen van winkelpresentatie, klanten adviseren, kassa werkzaamheden.