Hunkemöller
Get weekly updates, new jobs, and reviews

Hunkemöller Employee Reviews for Butikschef

Job Title
Location
Found 4 reviews matching the search
See all 240 reviews
Job Culture
Fick jobba 10 timmar o sträck utan att äta pga jag inte hade personal, fick inte anställa pga kostnader. Så fick arbeta ensam mycket. Ingen som stöttade eller hjälpte när man behövde. Slav arbete för skit lön. Skulle aldrig rekommendera företaget för någon
Pros
Cons
Allt
Job Culture
Själva arbetet är väldigt roligt då man gör många kunder glada med fin service. Dessvärre är kulturen och ledningen väldigt märklig. Jag är väldigt ambitiös och jobbar hårt men fick väldigt lite feedback uppifrån.
Job Culture
I våran butik hade vi en jätte fin sammanhållning, alla kollegor trivdes jättebra med varandra. Det som är bra med företaget är att man har goda utvecklingsmöjligheter och man lär sig mycket om service och nyckeltal osv. Så det är en bra arbetsplats att lära sig mycket saker på. Nackdelen är att man får väldigt dåligt betalt, för vanliga anställda är det okej, men för de som har mer ansvar eller försöker klättra uppåt inom företaget så är lönen värdelös
Job Culture
Det viktigast för mig som medarbetare och ledare är -Leverera de gemensamma uppsatta målen -Vara en förebild för andra -Ha roligt på jobbet -Behandla andra så som jag själv vill blir behandlad - resultat i kundservice, samt nå uppsatta försäljningsmål. -Jag vet vad det innebär att bevara företagets starka varumärke, värderingar och målsättningar.
Rate your recent company
Share your experience to help others
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Hunkemöller?
See more Hunkemöller reviews
You may want to try: