i-mens

Search reviews

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Found 88 reviews matching the searchSee all 90 reviews

Aangenaam om er te werken

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Aangenaam om er te werken en je wordt zeker goed ondersteund en je collega’s zijn ook wel altijd in de buurt voor hulp

Gezellige werksfeer

Leuk werken bij i mens je wordt gewaardeerd voor wie je bent

Pros

Mazltijdcheque

Nul worklife balance

Je moet meer uren doen dan dat er van jou gevraagd wordt, overuren zijn geen verplichtingen maar veel keus heb je niet.Achterlijke planning en obeschofte collegas die denken dat ze het al kunnen.

Pros

Auto

Cons

Planning, urenregeling, collegas

Interessant

Wat is het fijn om deel uit te maken van een bedrijf dat dagelijks bezig is om alles proberen beter te maken. We kunnen altijd bij het kleinste blijven stilstaan en klagen, maar het zijn ook die kleine dingen die we naar voor mogen en kunnen brengen, op elk niveau, en als je dit dan nog eens kan doen met een groep toffe collega’s ,maakt het gewoon nog veel beter. Het gevoel van erbij te horen is erg fijn. Dank je wel I-mens!En voor het management (M &D) Noord: 👍👌

Productief. Eerlijk . Respect

Het is fijn werken bij i-mens . Je krijgt waardering houden rekening met de afstand . Loon is goed

Geen aanrader

Ik kreeg echt het gevoel minderwaardig te zijn.Geluisterd werd er nooit, dus ik heb het uiteindelijk maar opgegeven.Hoge werkdruk Geen team spirit

Pros

Cons

Teveel om op te noemen

Nooit meer werken voor dit bedrijf…

Er wordt niet geluisterd naar de commentaar van collega’s. Je bent er een nummer uit de zovelen. Leidinggevende kunnen niet oplossingsgericht denken. Je maakt verre verplaatsingen en dit terwijl een collega dichter bij huis woont. In COVID tijd werd de combinatie Kraamzorg, bejaardenzorg gecombineerd… onverantwoord gewoon

Leuke en familiale sfeer

Leuke en familiale sfeer, negatief punt is geen eigen parking, en je moet dus zelf parkeerkosten betalen.

communicatie en management

Geen open bedrijfscultuur, slechte communicatie. Facturen die steeds te laat worden overgemaakt, 5weken tot soms 8weken na factuurdatum (freelancers). Niet al de uren krijg je vergoed (freelance lesgever). De vergoeding per/uur na jaren nog steeds hetzelfde. Na de fusie geen verbondenheid tussen de verschillende partners en werknemers. Geen aandacht voor het welzijn van hun werknemers. Vaak overbelasting omwille van te hoge werkdruk.

Iedereen is altijd vriendelijk

- Ik houd van netheid en properheid en ik poets heel graag.- Iedereen is vriendelijk en colegial.- In algemeen ben ik heel tevrede als werk nemer van i-mens.- Goede gerief om te poetsen is altijd in orde natuurlijk betaling van onze loon altijd op tijd.- Dat ik altijd zeker heb werk.- Vroeger werkte ik bij klanten thuis, nu op bureau. Ik mocht verandere omdat ik wou geen afstanden meer- Goede band met klanten. Meer waardering dan wanneer ik werke in restaurant.- Ik vind het belangrijk om iets te betekenen voor anderen

Des collègues souvent malades

Après 4 ans de services, je donne ma démission, avec beaucoup de regrets par rapport aux patients, mais heureuse de partir.

Pros

Je n’ai vois pas.

Cons

Tout, mal payé, organisation très mauvaise…

Aanrader werkgever

Ik werk al 13j bij I mens als poetshulp en heb me nog nooit zo goed gevoeld in mijn job bij de mensen werken is op mijn lijf geschreven want ben zorgzaam lief en heb een luisterend hoor doe dit super graag regelmatig kreeg ik vorming ben ik begeleid gesteund en ge coach door mijn leidinggevende heb ook mooie werk uren om met mijn gezin te zijn na het overlijden van mijn papa krijg ik bloemen toe gestuurd en dat deed zo veel deugd krijg ook andere attenties in verband met anciënniteit of andere gelegenheid ja I mens is er voor de mensen en ook als werknemer zit ik waar ik wil zijn en me goed voelt een echte aanrader.

Toffe werkgever

- Goede werkbalans- Goede verloning- Toffe collega’s- Rekening houden met verschillende eisen- Goede communicatie

Kan beter

Heel drukke job (dat is de zorg sowieso). Er is niet echt oog voor personelijke situatie - als het bedrijf maar draait. Je bent maar goed tot je op uw strepen staat en niet meer ‘ ja ‘ knikt.

Zeer gezellige werksfeer

Een zeer toffe werksfeer! Top collega's! Iedereen zijn correct en vriendelijk. Ik ben super trots dat ik al 4 jaal deel kan nemen van het grote I-mens gezin.

Fijne collega's

Boeiende sector in volle beweging. Heel fijne collega's en mijn leidinggevenden zijn vlot aanspreekbaar. Bedrijfscultuur verschilt sterk per team en per regio.

Pros

Verlof, flexibiliteit, glijdende uren

Cons

Soms onduidelijke processen

Productieve en gezellige werksfeer

Alle begin is moeilijk, maar er worden inspanningen geleverd om het voor iedereen werkbaar te maken en te houden. Je voelt je begrepen en gehoord en je kan steeds bij iemand terecht. Je staat er niet alleen voor!

Pros

Je voelt je welkom, omringd door fijne collega’s, Fijne werksfeer

Warme werkgever, ruimte voor initiatief

Bij i-mens is er ruimte voor ideeën, zelfstandig en in team werken en oor naar werk-privébalans. Bij i-mens ontdekte ik dat werken in de zorg ook vernieuwend kan zijn. De brede waaier aan diensten maakt het nog uitdagender. De flexibiliteit en ruimte voor gesprek maken het mogelijk om werk en gezin te combineren.

Pros

Flexibiliteit

Falende fusie

Hebben grootse plannen met fusie (eigenlijk overname!) maar kwaliteit van zorg is sterk gedaald. Werkdruk zeer hoog, weinig tot geen waardering.

Fijn werken met team Vlaams-Brabant.

Fijn werken in de regio Hasselt-Tienen.Jammer dat het loon zeer laag was.

Cons

Loon!

Aide ménagère

Comme c'est une nouvelle entreprise ,qui est créée à partir d'autres entreprises comme Voorzorg et Solidarité ,je pense que c'est bon pour moi.Donc bientôt une année de service.

Pros

Communications

Cons

Visite chez les clients

Ask a question about working or interviewing at i-mens. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,6 out of 5 stars for Work/Life Balance

Compare i-mens with

• Companies
  • i-mens
  • Employee Reviews
Tell us how to improve this page
What would you add or change?