i-mens

i-mens Employee Reviews

Found 61 reviews matching the search
See all 63 reviews
Ik had vooral het gevoel dat de manager vooral aan zichzelf dacht om zo haar plaatsje te behouden, door de vernieuwingen. Voor mijn gevoel misbruikte zij vaak haar machtspositie en wordt er geen rekening gehouden met iemand zijn / haar talenten. Zolang er maar gezwegen wordt en men alles stilletjes op zijn beloop laat. Professionaliteit is soms ver te zoeken...Desondanks deed ik mijn werk zeer graag en was ik zeer blij met mijn collega’s in Vlaams Brabant en Limburg, maar ik kon het niet volhouden op deze manier. Conclusie: als manager van een vormingscentrum dat opleidingen in de zorg organiseert, graag wat meer empathie, echtheid, eerlijkheid, vertrouwen....
Pros
Fijne collega’s regio Vlaams Brabant / Limburg
Cons
Manager is vooral bezig met zichzelf
De slechtste werkgever ooit! Hier zeker niet solliciteren of beroep op doen!
Pros
Cons
Teveel om op te sommen
Bij start een goede opvolging. Controle over uurrooster. Fijne gezinnen en bij probleem kan dit besproken worden. Begripvol naar thuissituatie toe.
Bedrijf in volle verandering, maar veel communicatie hierover en betrokkenheid van de medewerkers. Hele goeie collega's en leidinggevende, heel open cultuur.
Hebben geen begrip voor de thuissituaties. 3x1dag ziek zijn is hetzelfde als 3x 3 weken ziek zijn 3 keer op een jaar is te veel
Pros
Altijd werk
Cons
Geen luisterend oor
ik vond heel fijn daar te mogen werken maar na 10 jaar u ontslag te krijgen de rede was dat ik halve dagen werkte de reden was het overlijden vav mijn man en moest dan minder gaan werken en werkte sinds mei 2019 halve dagen en eind juni 2019 krijg je daar je ontslag
Bij solidariteit word er veel van je verwacht, 1 op 2 weekends werken is zeldzaam het zijnet soms maanden na elkaar elk weekend werken ofwel van wacht zijn( wat ik ook niet vrij noem)Ze verwachten van jou heel veel maar een kleine appreciatie kan er niet vanaf gelukkig krijgen we dankbaarheid van de patiënten en mantelzorgers. En doe vooral niet teveel je best want daar word je voor gestraft werk zien is bij solidariteit een negatief punt.
Pros
Mooie km verloning
Cons
De samenwerking in het algemeen loopt heel slecht momenteel.
Leuke job nct je bent op de baan en ga de controle doen bij de patienten, is leuk werken in de nacht kan je altijd opvallen op je colegas van de centrale en je buddy.
Nachtoppas is in de mgeving, korte afstanden en combineerbaar met andere activiteiten.
Pros
eigen ruimte, sanitair, tv
Cons
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at i-mens?
Men is zeer correct in al de administratieve zaken zoals verloning, loonfiches. Via een makkelijk te gebruiken website zie je in 1 oogopslag alles wat je moet weten over eventueel verlof of administratie. Ik heb hier zeer graag gewerkt en als ik ooit terug zou willen werken met dienstencheques zou ik dat zeker weer via Solidariteit voor het Gezin doen.
Pros
Verschillende kortingen voor vb cinéma
Cons
Amper tijd om te eten s middags
Fijn bedrijf dat rekening houdt met de persoon achter de werknemer! Goede werk-privébalans en initiatief tot innovatie!
Momenteel ben ik huishoudhulp bij solidariteit. Laten we daar niet onnozel over doen, een "droomjob" is het niet MAAR solidariteit (je verantwoordelijke) zorgt ervoor dat je steeds met een glimlach kan gaan werken. Waarom? - werk en privé bepaal je eigenlijk zelf (aantal uren, welke dagen, voor- of namiddag,...) - de vrijheid is enorm! - ze zorgen voor werkzekerheid en eventueel overuren waardoor je extra vakantie hebt. - naar functie verdien je zeker goed - begripvol bij (familiale) problemen Kort samengevat, buiten het feit dat het misschien geen droomtitel is word je wel goed verzorgd. Heb je toch problemen met een klant? Dan hoef je maar enkel te bellen en ze zoeken een geschikte oplossing voor alle partijen.
Pros
Goede verloning, werkzekerheis, goede combinatie tussen werk en privé
Cons
Weinig mogelijkheden om door te groeien
Toffe werksfeer, fijne collega's en een goede communicatie met de sectorverantwoordelijken
Pros
Maaltijdcheques, flexibiliteit
Een super werkgeven doorgroeimogelijkheden super toffe verantwoordelijke super klanten
Pros
Maaltijdcjeques
Flexibele uren, goede werk-privé-balans en toffe collega's!
Ik werk ondertussen reeds 14 jaar bij Solidariteit en ben nog steeds heel tevreden!
Pros
collega's, werkuren, flexibiliteit
Cons
Ik heb er graag gewerkt doch men verwacht steeds meer en de patn leiden eronder
Pros
Maaltijdcheques
Met heel veel jaren dienst bij SVHG achter de kiezen, deel ik graag mijn ervaring met u. Aarzel niet om te solliciteren voor deze werkgever. Ik heb na al die jaren dienst nog geen seconde spijt gehad dat ik voor deze werkgever aan de slag ben gegaan. Ongeacht uw functie of titel, ieder wordt als gelijke beschouwd en behandeld. Zij luisteren steeds naar uw vragen en opmerkingen, en trachten hier in de mate van het mogelijke rekening mee te houden. Ook krijgt u de kans om zich om te scholen, van poetsen naar verzorgende, van verzorgende naar zorgkundige, van zorgkundige naar verplegen, alles is op termijn mogelijk. Ook met werk-privé wordt er enorm rekening gehouden, zo trachten zij de verplaatsing naar de klant in afstand te beperken, verlof is vrij te kiezen, aangename werkuren. Mocht u mij vragen om bij SVHG te komen werken, zou ik maar één ding zeggen, gewoon doen!
Pros
werksfeer, collega's, werkuren, werk-privé, omscholing, verlofregeling, goede samenwerking met de leidinggevenden
Gedurende 2 tijdelijke contracten als vlinder had ik 2 accidenten met eigen wagen. Eentje in recht , eentje in fout. De arbeidsplaatsen waren zelfs 30km van de woonplaats, in steden waar ik nooit kwam en mijn weg niet wist. Omleidingen en werkzaamheden waren een hel daar je gewoon je GPS Volgt. Werksfeer is op zich wel goed. Als Vlinder weet je nooit of er voldoende werk voor je is.
Ik ben super blij dat ik de stap gezet om Voor solidariteit te gaan werken , het is een leuke job met veel variatie wat ik heel belangrijk vind je krijgt ook veel liefde terug band e mensen waarvoor je gaat werken . Het is een leuke job met een leuke sfeer en goede werkcultuur
Pros
Autonoom werken, goede communicatie, leuke werksfeer
Cons
Het loon als je alleen woont omdat het in 2 keer betaald word is wel moeilijk, geen maaltijdcheques als verzorgende
Ik begon bij Solidariteit voor het gezin als verzorgende, schoolde me bij tot Zorgkundige en werk nu reeds 2j als Zorgkundige binnen de dienst. Ik doe het werk heel graag. Het geeft een grote voldoening mensen te kunnen helpen en hun dag goed te maken met een babbel.
Pros
correct bedrijf met correcte verloning, gemoedelijke sfeer binnen het bedrijf, je verantwoordelijke staat altijd voor je klaar
Cons
directie mag zich meer onder het personeel begeven
  1. Employee Reviews