Icredit

Icredit Employee Reviews

Found 7 reviews matching the search
See all 9 reviews
I work as a consultant for iCredit since a few years. As a consultant I have been working at different companies for a certain period of time, what has offered me the opportunity to give expertise and learn at the same time. For me this has been a very rewarding experience. I highly recommend anyone to pursue a career as a consultant at iCredit.
Pros
Very human company
Cons
no ADV days in the standard contract
Ik werk gedurende een aantal maanden als jobstudent voor iCredit en vind het echt een ideale job. Een heel leuke, familiaire werksfeer, waar er ook ruimte is voor een grapje af en toe en een interessant en leerrijk takenpakket waarbij het nemen van initiatief absoluut gestimuleerd wordt. Hetgene wat ik daarnaast ook enorm apprecieer is de flexibiliteit dat ik krijg. Ik mag totaal vrij kiezen op welke dagen ik kom werken!
Pros
Flexibiliteit, leuke werkomgeving
Cons
iCredit is een hele fijne werkgever. Ze denken en en leven mee met hun werknemers. Ze zorgen ervoor dat de consultants 1x per maand bij elkaar komen om de team geest te versterken. Ze zorgen er ook altijd voor dat deze bijeenkomst op een leuke plek kan plaatsvinden. In opleiding en het verder groeien van hun personeel steken ze veel moeite. Ik ben heel blij dat ik voor iCredit als werkgever heb gekozen!
Pros
iCredit leeft en denkt mee met zijn werknemers
Cons
De projecten liggen soms ver van huis
Ik heb zelf met erg veel plezier en toewijding voor iCredit gewerkt. Het management laat voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en minstens even belangrijk, persoonlijke inbreng in de ontwikkeling van de onderneming, dit zowel voor de projectconsultants als voor de medewerkers op het hoofdkantoor. Voor iCredit Consultants wordt, uiteraard in de mate van het mogelijke, steeds rekening gehouden met een gezonde woon-werkafstand. iCredit is een onderneming in groei, waarbij de groeipijnen reeds weggewerkt zijn en plaats maken voor professionele ontwikkeling. Het salarispakket van iCredit is samengesteld op basis van ervaring en potentieel. Uit ervaring, het totaalpakket ligt zowel voor Consultants als voor hoofdkantoormedewerkers boven het marktgemiddelde.
Pros
Persoonlijke inbreng in de ontwikkeling van van de onderneming, Salarispakket, Toegankelijkheid management
Cons
Part-time werk eerder uitzonderlijk (eigen aan de sector)
iCredit is een zeer aangenaam bedrijf om voor te werken. Het is de laatste jaren sterk gegroeid met zeer kwalitatieve werknemers. De aandacht voor een goede werksfeer blijft belangrijk. Anderzijds is ons team van recruiters dagelijks opzoek naar kandidaten met het juiste profiel en ingesteldheid om te matchen met de vraag van onze klanten.
Zelf al geruime tijd werkzaam bij iCredit en nog nooit een seconde spijt gehad Heel begaan met de mensen, je wordt er niet behandeld als een nummer en je krijgt de kans om je op meerdere vlakken te bewijzen. Opleidingen, zowel intern als extern staan ook op het programma dus geen tijd om vast te roesten. No time to waste dus om je cv door te sturen....
Als consultant werd ik geplaatst bij een leuk bedrijf en kon ik bewijzen wat ik in mijn mars had, maar eenmaal op binnendienst ging ik dood aan de saaie en afstompende job inhoud. Ik moest cashen op projecten die steevast onafgewerkt bleven door verschillende ICT bedrijven. Slechte sfeer onder de collega's en veel pesterijen. Een baas die het ontbreekt aan people-skills en zich laat bespelen door zijn lieftallig team van schoon madammen. Eigenlijk fungeerde ik niet als credit controller maar als verkoper van hun credit management software.
See more Icredit reviews
You may want to try: