Idee Kids vzw

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Leerrijk
Ik ben beginnen werken bij IdeeKids als monitor toen ik 18 jaar was. Nu zes jaar later, werk ik als maar vaker als kampverantwoordelijke op de kamplocatie. Ik kan zeggen dat ik heel veel heb bijgeleerd op vlak van zelfstandigheid, timemanagement, flexibiliteit, communicatie, improvisatie en creativiteit. Je werkt steeds samen met een leuk team monitoren en kampcoördinatoren. Je staat wel alleen voor je groep kinderen, wat soms uitdagingen kan vormen. Maar hier leer je veel uit. Je wordt er heel vindingrijk van. En ikzelf haal heel veel voldoening uit het werken met kinderen. Zeker als je merkt dat je die kinderen te tijd van hun leven kan geven in een week.
jonge, dynamische sfeer
jonge, dynamische en flexibele sfeer

aangename collega's

werkdruk tijdens kampweken

noodzakelijk kunnen omgaan met goede én slechte situaties
Kinderen op een leuke manier animeren
Wat ik zo leuk vin aan idee kids is dat je zelf je week mag plannen en uitvoeren. Jij hebt je eigen verantwoordelijkheid over een bepaald aantal kinderen waar jijzelf voor moet zorgen. Je moet zelf je vastemomenten zien te combineren met eventuele andere monitoren als er samenwerking is tussen jullie. Je staat soms met een monitormeer naargelang de hoeveelhei aanvragen voor het kamp van een monitor. Jemoet goed kunnen communiseren met jekampverandwoordelijke en kampcoördinator. Je moet verplicht meldingen maken over een probleem ofnoodgeval. Als je er zelf niet kan zijn moet jij jezelf verantwoorden door naar het hoofdkantoor te bellen van ideekids.
Pros
Variatie in activiteiten
Cons
Soms stroeve communicatie met de monitiren, kampverantwoordelijken en kampcoördinaten
Ask a question about working or interviewing at Idee Kids vzw. Our community is ready to answer.
4,7
Work/Life Balance