Infrabel

Infrabel Employee Reviews

Found 76 reviews matching the search
See all 84 reviews
secure job.er is een goede mogenlijkheid tot promotie.je kan verschillende facetten van de spoorwegen leren.De scholing is goed georganiseerd.wel veel werken in shiften en ook in het weekend.
Pros
veel voordelen
Cons
weekends
travailler chez Infrabel me donne la possibilité de m'occuper de mes enfants sereinement, en mettant des limites au boulot
Pros
libre-parcours
Cons
pas de remboursement des déplacements à vélo
Ik bood mij aan toen ik 59 jaar oud was. En werd (zonder relevante werkervaring op dat gebied) aangenomen als mogelijk verkeersleider. Er volgde een (betaalde) opleiding van 9 maanden (die inmiddels werd ingekort). Na 5 tussentijdse examens uiteindelijk definitief aangenomen.Op dit moment (66 jaar) nog steeds aan de slag!
Pros
goede doorgroeimogelijkheden
Cons
Er zijn wat hervormingen aan de gang, met verplaatsingen naar andere werkplaatsen
Grace à des examens réguliers, nous pouvons acceder à divers postes interessants...
Het is fijn om elke dag mee te helpen aan het oplossen van het mobiliteitsvraagstuk. Dat doe ik met enthousiaste collega's die zich sterk identificeren met het bedrijf.
Pros
Gratis treinabonnement over het hele net.
Cons
Bedrijfscultuur is nog de omslag aan het maken van 'macht' naar 'samenwerken'.
Très bonne équipe, boulot agréable et pleins de ressources, on apprends tout les jours
Pros
Equipe
Entreprise variée. Travail de bureau, travail en extérieur, avec plus ou moins de responsabilité. Sur le terrain; travail, de nuit, de Week-end Certains grade ont des gardes (1 semaine) Des postes basé à plusieurs endroit en Belgique et possibilité de changer de poste. Possibilité de passé des examens en interne.
Pros
Psobilité d'évoluer.
Cons
Pas d'avantage en nature
Om aan de slag te gaan bij Infrabel hoef je geen technisch wonder of all-weather-proof te zijn. Eens je een diploma secundair onderwijs op zak hebt, kun je bij Infrabel aan de slag. Een wondere spoorwegwereld gaat voor je open want Infrabel voorziet zelf in de opleiding van de toekomstige werknemers. Nadat je geslaagd bent voor de fundamentele opleiding krijg je nog gedegen leertijd op je werkplek zelf en kom je terecht bij collega's die je met raad en daad bijstaan Werk je graag buiten of zit je liever binnen? Maak je graag je handen vuil of is een manicure eerder je ding? Kijk zeker eens in het jobaanbod van Infrabel!
Pros
variabele werkuren, variatie
Stabiele werkgever met voldoende doorgroeimogelijkheden, voldoende uitdagingen en mogelijkheden voor vernieuwing. Voldoende kansen om je kennis te verruimen.
Pros
Mooie work-life balance, doorgroeimogelijkheden, kans op zelfontplooiing, open voor vernieuwingen, ...
Cons
Geen koffie op het werk, soms moeilijke communicatie door grootte van bedrijf
Goede werksfeer, toffe collega's, mooie uren, degelijke verloning
Pros
Goed team
Cons
Als verkeersleider krijg ik veel verantwoordelijkheid en voldoende afwisseling om mijn job interessant te houden.
Een uitdagende gevarieerde omgeving, de enige in België. Wanneer kunnen we de meeste werken doen? Als de treinen niet rijden. En dat is? 's Nachts en in het weekend. Gelukkig word je er wel erg goed voor betaald en is de onderlinge collegialiteit enorm.
Infrabel is een bedrijf met veel mogelijkheden. Als ingenieur krijg je een heel gevarieerd pakket aan taken, en je wordt op je gemak gelaten als je je taken uitvoert.
Contact with many kind of different people. Lots of procedures that need be followed. Punctually is very important. Lots of opportunitiers to grow or take on a new job.
Werken bij Infrabel is een uitdaging. Iedere werkdag stelt zich een ander probleem die opgelost dient te worden. Gelukkig kan men rekenen op collega's om samen de problemen aan te pakken.
Infrabel is een familie waarin je terecht komt. Waar je ook komt, je wordt steeds als 'een van ons' ontvangen.
Infrabel ondersteund je zo veel mogenlijk, er heerst een echte teamplayer cultuur. Het moeilijke is de overgang van shiften, dit moet je echt gewoon worden. Leuk werken!
Pros
goede verlooning
Cons
Overgangen van shiften
c'était un stage très paisible, j'y ai appris de nombreuses choses
Plan stratégique , donne une dynamique à l'entreprise, mais il faut se donner les moyen d'atteindre les objectifs fixés et mettre en place des critères d'évaluation ou de mesure. Très bonne évolution des outils IT mais manque de cohérence et de soutient dans le process de migration.
Si vous voulez faire carrière et grandir au sein de l'entreprise c'est ici qu'il faut venir travailler
I work for signalling renewals. There is always a challenge. Good team spirit. Hardest part is the courses for about 1.5 year. Signalling is a rather complex area.