InventiJobs

Belgium2 reviews
Found 2 reviews matching the search
See all 4 reviews
Een fijne rekruteringservaring
Van het eerste telefoongesprek tot het eindgesprek was het een zeer leerrijke ervaring. Ik werd continu uit mijn comfortzone getrokken, maar ik heb ook zeer veel bijgeleerd. Ook de transparante manier van communiceren kan ik ten zeerste appreciëren.
Werkomgeving op hoog niveau in een business die draait om strategie
Bij Inventi leer je hoe je iemand kan overtuigen, want dat is immers waar het in sales om gaat. Het is een organisatie in volle groei waar je elke dag nieuwe bedrijven en nieuwe mensen leert kennen.

Er wordt veel belang gehecht aan informeel overleg waarbij je in kleine teams aan nieuwe innovatieve projecten werkt. Zo lezen we samen dezelfde boeken en denken we constant na over hoe we onze werkmethode verder kunnen innoveren en onze klanten nog beter kunnen helpen met hun uitdagingen.

Het moeilijkste aan de job is om voldoende technische kennis te hebben: je werkt op strategisch vlak met klanten, dus dat vraagt om inhoud en kennis.

De bedrijfscultuur van Inventi draait om open communicatie en het ontwikkelen van de sterktes van de medewerkers. Mensen maken immers het verschil in een bedrijf!
Pros
Gratis lunch; locatie in het midden van de stad;
Cons
Net wat te weinig vakantie :)
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at InventiJobs?
See more InventiJobs reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at InventiJobs. Our community is ready to answer.
4,3
Work/Life Balance