ISS Facility Services

HelpfulnessRatingDate
Found 57 reviews matching the searchSee all 6,886 reviews

gezellige omgeving

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
ik heb geleerd hoe ik hygienische aan het werk kan gaan, welke produchten bij wat horen, het is een job waarbij je zeer hard doorzettingsvermogen moet hebben

Pros

kleine pauzen mag je altijd iets wat eten en drinken

Gezellig

Fijn werven en mensen je kunt een woordje zeggen tegen u klanten

Pros

Tijd

Cons

Geen koffie

Salaire avantages sociaux

Bon salaire sécurité (matériel de sécurité) et bon service.....

productief, zwaar maar belonend

De uren waren soms zwaar en het was niet altijd makkelijk. Je moet een goed oog hebben, maar uiteindelijk geraak je er.

Pros

gratis koffie

Cons

zware uren

Iss

Nooit meer , vreselijk , niet vriendelijk , slecht betaald , geen kans om te groeien

productieve en gezellige productie omgeving

Ik deed het werk echt graag. Toffe collega's en management.. Door corona crisis moet ik tijdelijk stoppen. Ze hebben na corona crisis terug werk beloofd.

Oogkleppen

Een bedrijf met veel potentieel maar helaas dragen sommige managers oogkleppen en zien ze enkel op korte termijn Jammer want zo verliezen ze bekwaam personeel

environnement de travail autonome

J'ai beaucoup aimé ce travail mais ce sont des contrats de remplacement à la semaine donc assez stressant et dommage je n'ai pas pu avoir un CDI ce qui est prioritaire pour moi vu mon âge je cherche la sécurité dans l'emploi sinon j'aimais bien travailler de façon autonome, nous sommes contrôlés avec des points et j'ai toujours eu de très bonne notes: au-dessus de 90 sur 100 en général.

Hoge werkdruk

Ploegondersteunend persoon kan geen Nederlands terwijl er van het personeel wel gevraagd wordt dat te kunnen.en weet niet waarom want men mag met niemand praten. Altijd meer werk in kortere tijdspanne.

expérience étudiante chez iss

Beaucoup de travail mais très bonne rémunération savoir être rapide/efficace est une qualité essentielle pour pouvoir travailler chez iss + bonne gestion du stress

Pros

salaire

Cons

travail physique/stressant

Jobs at ISS Facility Services

See more jobs

slavenarbeid in een moderne vorm

steeds onderbemand, iedereen moet maar "een tandje bij steken" waardoor je constant tegen de grens van overwerkt en een massa stress aanzit te kijken. Iedereen krijgt een contract van spoelkeuken medewerker ook al sta je in de koudekeuken of sta je constant aan de uitschep van de voeding. en dat allemaal omdat ze je zo min mogelijk zouden moeten betalen.

een goed bedrijf

heb hier heel veel bij geleerd hoe ik met een schuurmachine moet werken min puntje boenen is moeilijk voor mij altijd vriendelijke mensen op het werk

Slecht

Op het moment van aanstelling denk je waouw hier wil ik blijven werken tot aan mijn pensioen...maar als dan op eens het contract verbroken wordt met of door de klant raak jij ook je baan kwijt wat ontzettend jammer is...

Slecht behandeld

Heb er 9 jaar gewerkt hebben mij ontslagen omdat ik mijn zoon die ook voor hun werkte bij de cm ging helpen dus deed het nog gratis

Pros

Cons

Heel veel loon nooit in orde

CM pakte het over

ik was daar hulpkok en deed het eigenlijk wel graag alleen ze wouden per se personeel hebben van de CM zelf dus wij zijn moeten stoppen. Voor de rest niks van commentaar

Pros

bijna alles

Cons

dat het overgenomen is door de CM

Was vroeger een beter bedrijf dan nu

Ik heb er vroeger gewerkt en dan was dat een top bedrijf nu dit jaar 1 maand voor hun gewerkt wist niet of het vervanging was of optie vast kreeg daar ook geen antwoord op na 2weken had ik al een ongelukje op het werk waardoor mijn duim gekneusd was heb dit niet vermeld omdat het dan verkeerd zou overkomen maar wel blijven werken die inspectrice was heel onbeschoft heb ook niet de kans gekregen om mij te bewijzen de maand was bijna om ik vraag op 30januari of mijn contract verlengd word via telefoon en sms en kreeg antwoord dat mijn contract word verlengd 31januari nog steeds geen nieuw contract inspectrice was op het bedrijf gekomen en op eennonbeschofte manier werd ik aan de kant gezet moest niet meer terug komen ben heel lang tevreden geweest over iss maar nu vind ik dat het onbeschofte mensen zijn vooral dan de inspectrice

Pros

Leuke collega's, gratis koffie enz

Cons

Slechte inspectrice

Grote onderneming met doorgroeipotentieel

Grote onderneming Structureel en hoge verwachtigen

Pros

Bedrijfsrestaurant

Cons

Hoge verwachtingen

Leuk werk, beloftes worden niet nagekomen.

Balans privé en werk was prima in verhouding. Ik kreeg flexibele uren op mijn werf. Het werk was leuk, maar ik kreeg geen kans om iets bij te leren, om vragen te stellen, mijn leidinggevende zag ik zo goed als nooit op de werf. Ik moest zelf vragen achter bedrijfskledij en poetsmateriaal, anders kreeg/had ik niets. Beloftes komen ze niet na. Tegenspraak werd niet geduld. Gelukkig kreeg ik dank van de mensen zelf waar ik werkte, dit maakte mijn dag toch de moeite waart. Loonbrieven waren regelmatig niet in orde.

Pros

flexibiliteit

Cons

geen poetsproducten

société sournoise

restructure des services sans déplacé les employer vers des postes employé par des intérimaires

ISS job valentie

In mijn job heb ik weinig bij geleerd bij ISS op het moment. Het bedrijf is te log om efficiënt te kunnen werken. Er is een groot verschil tussen mensen op de vloer en deze die niet operationeel zijn. Sommige contracten worden niet realistisch onderhandeld. Leukste van de job is het afwisselende werk.

Pros

Sfeer onder de collega's

Cons

Logge structuur

leuke werkomgeving

Ik heb een jaar bij ISS Facility Europe stage gelopen als receptiemedewerkster. mijn werk bestond uit, mensen ontvangen aan de balie, afspraken inplannen, administratieve werkzaamheden. Ik heb hier enorm veel geleerd waardoor ik me ontwikkeld heb. Het was een zeer leuke en afwisselende baan.

Pros

afwisselende baan

Ask a question about working or interviewing at ISS Facility Services. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.6

Based on 6,886 reviews