ISS Facility Services

Wissen
3,3Loon en arbeidsvoorwaarden

93 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7.459 reviews

Tof job

... Goeie werkplek met zeer aangenaam mensen rondom mij en het werken verloopt soepel

Pluspunten

Koffie automaat is gratis☺️

Minpunten

Sommige plekken op het werf mag er geen gsm gebruikt worden

Responsable top et salaire attractif

Je mets une bonne note car même si j’ai perdu mon poste quand l’entreprise a perdu un contrat , ma responsable était vraiment top avec moi comparé à certaines entreprises de nettoyage. Sinon pas trop de perspectives d’évolution quand tu ne passes pas pour certains

Minpunten

Pas de chèques repas

Informatie over ISS Facility Services

Gebaseerd op 35 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
Wat beter kan
  • Vertrouwen in collega´s

Slechte collega's

Veel vriendjes politiek, diegene die de ploegbaas haar gat likt mag verlof nemen wanneer ze willen koffie zuipen vlaai vreten met nieuwe kleding shouwen niks doen en andere niet vriendjes de schuld geven en de leidinggevende boven de ploegbaas zit ook nog in het complot

Pluspunten

Minpunten

Slechte opvolging van hogerhand

Slechte bedrijf,Niks aan toe te voegen,

Slechte bedrijf, slechte management, ze sturen je altijd te ver ,Klanten zijn niet in je eigen regio,te weinig uren en dan moet je smeken voor extra uren om rond te komen, of te veel uren en dan moet je klagen dat je overgewerkt hebt,nooit stabiel ,moet flexibel zijn anders lig je buiten,je moet altijd ja knikken en hondje spelen en gatlikken anders krijg je geen verlof,

Pluspunten

Schort met logo iss

Minpunten

Te overwerkt Te weinig uren Te veel politiek Te veel discutie als je verlof neemt

Een leuk bedrijf dat mensen kansen geven om te groeien.het werk zelf valt heel goed mee,elke dag is anders

Een leuk bedrijf dat nog moeite in zijn personeel steekt.kans krijgt om te groeien. rekening houd als je wat aan de hand hebt vriendelijk en zeer correct is op gebied van loon mogen we niet klagen

Pluspunten

Gratis fruit en of drank op het werk leuke collegas

Minpunten

Environnement de travail tout à fait agréable et tranquille

Être plus compréhensible avec le travailleurs et plus le coéquipiers de travail plus bon pour former in bon équipe pas chacun pour soi-même et laisse le bavardages derrière.

Pluspunten

Travail tranquille

Minpunten

Pas de chèque repas

Gezellig

Fijn werven en mensen je kunt een woordje zeggen tegen u klanten

Pluspunten

Tijd

Minpunten

Geen koffie

Salaire avantages sociaux

Bon salaire sécurité (matériel de sécurité) et bon service.....

Entreprise sérieuse

J'ai travaillé pendant plusieurs années je trouve que c'est très adapté a ma recherche et pour progresser dans le domaine de travail

Pluspunten

Repas gratuit

Minpunten

Aucun

gezellige omgeving

ik heb geleerd hoe ik hygienische aan het werk kan gaan, welke produchten bij wat horen, het is een job waarbij je zeer hard doorzettingsvermogen moet hebben

Pluspunten

kleine pauzen mag je altijd iets wat eten en drinken

productief, zwaar maar belonend

De uren waren soms zwaar en het was niet altijd makkelijk. Je moet een goed oog hebben, maar uiteindelijk geraak je er.

Pluspunten

gratis koffie

Minpunten

zware uren

Environement

bonne collaboration; travail hard pas ete facile mais bonne ambiance

Minpunten

pas de cheque repas

Iss

Nooit meer , vreselijk , niet vriendelijk , slecht betaald , geen kans om te groeien

Super

Super equipe süper salaire je souete travail encore

Samenvatting

Ik was blij om bij ISS te werken als student. Ik verdiende een goede loon. En had goede collega’s bij wie ik altijd kon terecht komen als ik een probleem had of hulp nodig had.

Aangenaam

Het was heel erg aangenaam om daar te mogen kuisen. Ik was zeker voldoende voorbereid om het 3weken alleen te kunnen.

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Weinig uren

Le travail

Au début j’aimais bien mais avec le temp plusieurs règles on changer ils ont diminuer les heures de travail donc il y’avait moins d’argent etc Mais sinon j’aimais bien c’était un travail ou l’on devait bouger constamment donc c’était fatiguant à la fin de la journée mais sinon j’ai aimer, mes collègues était même très sympathique

Slecht veel belovend

Slechte baas en oneerlijk en onder de barema betaald voor de job die we uitvoerde

Minpunten

Oneerlijk

Patron désagréablement et abusant de ses pouvoirs

Insulte par téléphone, licenciement abusif, fiche de salaire incorrect, refus de payer les prestations, harcèlement, discrimination

Pluspunten

Aucuns

Minpunten

Tous

Agreable

Plongeur en cuisine du parlement nerlandaisphone .

Pluspunten

Repas gratuit

Minpunten

Chef sans expérience dommage

expérience étudiante chez iss

Beaucoup de travail mais très bonne rémunération savoir être rapide/efficace est une qualité essentielle pour pouvoir travailler chez iss + bonne gestion du stress

Pluspunten

salaire

Minpunten

travail physique/stressant

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ISS Facility Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3 van de 5 sterren voor Loon/arbeidsvoorwaarden

Vergelijk ISS Facility Services met