Itzu Jobs

Itzu Jobs Employee Reviews

Showing all 8 reviews
Uiterst aangename werkomgeving waar je continu uitdaging en waardering terugvindt in uw job. Oog voor klant én uitzendkracht. Focus op kwaliteit en niet op kwantiteit! Unieke werkgever die zichzelf to the fullest geeft voor eigen personeel, klant, uitzendkracht én kandidaat. Vol van professionalisme!
Pros
Werksfeer, Positieve werkomgeving en bedrijfsbeleid, Focus op kwaliteit
Cons
Geen!
Dankzij Itzu Jobs heb ik de kans gekregen om door te groeien van consulent naar office manager. Het management werkt rond de sterktes van zijn werknemers en gelooft in onze competenties.
Pros
doorgroeimogelijkheden, vertrouwen
3 Jaar geleden gestart bij Itzujobs en nog steeds heel blij dat ik mag deel uitmaken van deze familie! De kansen die je in dit bedrijf krijgt en de leuke werksfeer maken elke dag weer een leuke en boeiende dag op de werkvloer! it's you we care about!
Chez Itzu, les salariés ont la liberté d'organiser leur travail. Ainsi, il n'y a pas deux journées identiques ! Une autre marque de confiance est la mobilité interne verticale. Dès lors, chaque membre du personnel peut évoluer au sein de l'entreprise.
- Itzujobs zorgt voor voldoende uitdaging, waardoor je jezelf kan ontplooien in je beste 'ik'. - Super bedrijfscultuur en sfeer; - IEDEREEN IS WELKOM!
Pros
Super sfeer, aandachtig voor vragen, heel bereidwillig en hulpvaardig uitzendkantoor, STERKTES van de medewerkers worden ingezet, energieke collega's
Cons
Geen maandag-blues bij Itzu Jobs! Al 10 jaar lang kom ik elke dag met volle goesting naar het werk! Itzu Jobs is een werkomgeving waar je kan leren, ontplooien en groeien.
Na een aantal jaren ben ik kunnen doorgroeien naar Office Manager. We krijgen veel kansen binnen het bedrijf om ons te ontplooien. De sfeer en het contact tussen de collega's is super!
Ik heb de kans gekregen om bij Itzu Jobs op te starten als Consulente, maar door de jaren heen ben ik kunnen doorgroeien tot Training & Quality Manager. Ik ga dan ook al meer dan 10 jaar met plezier naar het werk.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Itzu Jobs?