J&M Catering Employee Reviews

Found 5 reviews matching the search See all 7 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Flexibele uren, vrijheid, zwaar werk.
Barvrouw, ober, kelner (Current Employee) –  Antwerpen (provincie)1 April 2018
Het is een bedrijf waarin je heel veel vrijheid krijgt. Je kan je eigen uren kiezen en er zijn geen verplichtingen over hoe vaak men moet werken per maand. Het heeft een goed loon van €11,30 per uur + kilometervergoeding en kledijvergoeding. Men is flexibel tijdens het werken. Het moeilijkste van de job vond ik dat men nooit een einduur kreeg waardoor ik soms shifts van 15 uur deed met maar een halfuurtje pauze, en ik zo geen vervoer meer naar huis had. Het was fysiek zwaar werk als je moest opbouwen en ook tijdens het diner zelf. Sommige maitres waren zeer fijn om mee om te gaan en anderen waren zeer onredelijk en onvriendelijk. Ik vond werken op Tomorrowland zeer fijn en een hele leuke kans aangezien ik een ticket nooit zelf kan betalen, maar door te werken in de skybox had ik ook al eens de ervaring.
Pros
Leuk team, fijne ervaringen, sociaal contact
Cons
Zwaar fysiek werk, geen einduren, nachtwerk, overuren
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Dynamische bedrijf met oog voor detail
Maitre de hotel, Kelner, Hulp kelner (Former Employee) –  Schelle28 February 2018
Je komt toe op je locatie en begint met een briefing.
Dan volgt de verdeling van je materialen.
En je bouwt letterlijk een heel feest op met je crew.
Je draait het feest met je wat additioneel personeel.
Om het vervolgens weer op te ruimen en in te pakken.

J&M is een goede leerschool op qausi alle vlakken.
Er is altijd een uitdaging, elke locatie is anders en zo ook elk feest.

Ik zelf heb veel bijgeleerd, door de werk ervaring die ik daar heb opgedaan ben ik geëvolueerd van hulp kelner tot maitre en dat heb ik wel degelijk te danken aan de Zaak en een stevige portie doorzettingsvermogen.

Het is een zeer intensieve werk/levensstijl

Het leukste van de job is als het werk erop zit en je met de collega's de hoogtepunten van het event bespreekt met een afsluiter en dat je weet dat je goed werk geleverd hebt.

Management er is weinig of geen respect voor het geleverde werk er is geen appreciatie er heerst een soort strijd en de meesten fouten worden dan ook daar gemaakt
Pros
Gratis eten & drinken + maaltijdcheques, pensioensparen.
Cons
Planning krijg je 1 week vooraf
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Productieve en gezellige werkomgeving en collega's
Cateraar (Former Employee) –  Antwerpen, VLG18 December 2015
Werken bij j&m catering was een super ervaring. Ik kreeg de kans om de catering te verzorgen van de VIP op Tomorrowland. Dit kon ik doen met leuke collega's en leidinggevenden. Er was weinig druk zolang je maar je job goed deed, het contact met de mensen was enorm leuk. Ik had een gevarieerde jobinhoud in die 3 dagen dat Tomorrowland bezig was. Al bij al en top job én een zeer leuke vergoeding was er ook nog eens bij!
Pros
Gratis lunches, drinken, gratis op tomorrowland
Was this review helpful?Yes 1NoReport
zeer leuk bedrijf over heel belgie
zaalhulp (Current Employee) –  belgie11 September 2013
dit is een leuk bedrijf om te werken, goede sfeer en opleiding. Ze werken over heel belgie

See more J&M Catering reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at J&M Catering. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,3