Jack & Jones

Jack & Jones Employee Reviews

Found 11 reviews matching the search
See all 388 reviews
zeer aangenaam om voor dit bedrijf te werken, een zeer sociale job
Un job réellement passionnant surtout quand on est entouré d’une bonne équipe agréable et très encourageante!!
Pros
Les pauses
Cons
Le fait de devoir rester debout constamment
Klanten begroeten, klanten overtuigen om te kopen. Het leukste is om te verkopen, het moeilijkste is de winkel sluiten: winkel schoonmaken, kleren van de stock naar de winkel brengen,... een perfecte management, ik leerde hoe je moet verkopen, kleren plooien,
La société n y est pour rien mais malheureusement dirigée par de mauvaises personnes manipulatrices qui n auront aucun scrupules à vous mentir pour vous garder à votre poste si vous rapportez de l argent à la société. Mensonges manipulations et pressions sur grossesse et vie privée
Heb er 2 jaar gewerkt en ben heel blij dat ik er weg ben.. Toffe collega's (die nu ook weg zijn) maar het hoofdkantoor en de werkwijze en ziel van het bedrijf is ronduit giftig. Mensen krijgen er om de haverklap een burn out. Of blijven thuis door gezondheidsproblemen door de werksfeer en onhaalbare werkdruk.
Nieuwe dingen geleerd, kunnen werken aan de kassa,
Chouette société mais pas faite pour moi je m y sentais pas à ma place
Het team zelf waar ik dagdagelijks mee moest werken was tof. Er was elke dag een aangename werksfeer. De contacten vanuit het hoofdbureau waren een minder positieve ervaring, zowel op gebied van communicatie naar ons toe als op gebied van eerlijkheid van onze area manager. Hierdoor koos ik te stoppen bij Jack en Jones
altijd nieuwe dingen om te leren en toffe shopmanager die u goed steunt
Pros
iedereen positief
Cons
veel ontslagen dus altijd een nieuwe sfeer
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
's Morgens stofzuigde ik de winkel. Vervolgens maakte ik de paspoppen gebruiksklaar en kleedde ze aan. Daarna pakte ik de levering uit en begon de goederen te beveiligen en aan te vullen. Als er geen klanten aanwezig waren, plooide ik de kleren netjes zoals gevraagd werd.
L'horaire de l'équipe était planifié plusieurs semaines a l'avance ce qui permettait en cas de besoin de pouvoir s'arranger si un jour cela ne convenait pas. Si l'on faisait l'ouverture tôt le matin on ne faisait pas la fermeture pour éviter les journées à rallonge dans lesquelles on perd en rendement en fin de journée. L'équipe était dirigé correctement sans pour autant être sous un régime trop stricte. L'entende entre les collègues était bonne et joviale.
Pros
Chèque repas et réduction sur marchandise
Cons
peu de participation aux frais de déplacement
See more Jack & Jones reviews
You may want to try: