JACOBS DOUWE EGBERTS

All
Belgium2 reviews
Found 2 reviews matching the search
See all 152 reviews
ik heb hier altijd graag gewerkt spijtig dat ik moet vertrekken
meestal startte ik mijn dag met het kijken welke storingen er geweest waren op mijn lijnen. dit gebeurde via een lokaal programma mycmms. hier ging ik elke WO bekijken en aanvullen met extra info voor de techniekers. sommige taken preventief laten uitvoeren.
kortom uitgebereide dagelijkse opvolging van de lijnen.

9 uur was het altijd ochtend meeting en gingen we de lijnen bespreken. bepalen van extra actie's en vorige actie's bespreken.

na de ochtend meeting tot de middag was ik meestal bezig met deze punten of vorige punten. na de middag ging ik dan vooruit denken en analyses maken waar kan het beter waar konden we nog iets verbeteren.

Met mensen omgaan je wilt je doel bereiken en dit kan je niet alleen.

De beslissingen van de directie kon ik niet altijd volgen maar meestal wel. Veel van de ideeën kwamen ook voort van wat iemand van het team bedacht had.

supper colega's met dit team konden we alles aan.

iedereen had zijn sterkte.

moeilijke momenten; Mensen dat vertrekken en kiezen voor nieuwe uitdagingen. toekomen en 1 van je lijnen ligt stil.

Ik had redelijk veel vrijheden om te doen wat ik wou met de lijnen

ik had een eigenaars gevoel over de lijnen en de techniekers dat er aan werkte.
Pros
flexibele job met veel vrijheden.
Cons
Ik kreeg pas over/meer uren toegekend na 2 uur langer te blijven
Toffe werksfeer in een goed team
Ik werk nu bijna 10 jaar in de fabriek als machine operator. Dit houdt in dat de productieactiviteiten goed verlopen, omstellen en afregelen van machines, dagelijks en wekelijks onderhoud van machines, analyseren en oplossen van problemen, kwaliteitscontroles uitvoeren en documenteren van deze activiteiten. Er wordt gewerkt in teams van 3 personen, als celverantwoordelijke ben ik het aanspreekpunt bij de leidinggevenden.
Er heerst een goede werksfeer met toffe collega's, maar helaas is er onlangs aangekondigd dat de productie in Grimbergen zal worden stopgezet eind 2016.
Pros
Maaltijdcheques
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more JACOBS DOUWE EGBERTS reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at JACOBS DOUWE EGBERTS. Our community is ready to answer.
3,8
Work/Life Balance