Janssen Pharmaceuticals Reviews

41 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 764 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Zeer groot bedrijf waar men oog heeft voor de mens.
IT Manager (huidige medewerker) –  Antwerpen (provincie)11 oktober 2018
Het bedrijf zet zich goed in voor de gezondheid van de medewerkers.
Zo is er bijvoorbeeld een Health Center / fitness zaal.

De cultuur is hierarchisch aan de ene kant en informeel aan de andere kant. Dit hangt ook wel van de afdeling af.

In mijn lange carriere bij het bedrijf heb ik geleerd te werken vanuit de klant. Dit terwijl de IT wereld graag diensten oplegt.

Het moeilijkste van mijn baan als Continuous Improvement Manager was mensen, verspreid in de EMEA regio, te motiveren om tijd te investeren om te verbeteren. Dit terwijl de winst uiteindelijk groter kan zijn.

Het leukste van mijn baan was het werken met collega in de hele EMEA regio. Verschillende culturen, verschillende persoonlijkheden. Erg uitdagend!
Pluspunten
Fitness onsite, goed restaurant voor de lunch, loopbaan coaching, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Hoge werkdruk binnen mijn organisatie
Good place to work
Transport Documentation Coordinator (huidige medewerker) –  België4 juli 2018
But once you get older, you get less chances to grow. Even if you are showing that you are willing to learn new things, explore new activities. This to avoid being bored....
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Very fun workplace - great opportunities
Warehouse specialist (huidige medewerker) –  Antwerpen (provincie)1 juli 2018
Janssen Pharmaceutica is a very nice place to work. Only over the past years they've changed salary classification and now pay even worse than logistics companies...
Minpunten
High work pressure - low salary
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Aangename uitdagende functie en werksfeer
Allround (voormalige medewerker) –  Beerse7 maart 2018
Ik heb enorm veel bijgeleerd en kunnen groeien in mijn job. Ik heb van kwaliteitscontroles van narcotica en klinische studies, staalnames nemen, in SAP gegevens verwerken en producten uitvragen, vernietigers uitvragen/controleren en verwerken in SAP, schadegevallen behandelen, mailing, telefoons, back-up teamlead, planningen opmaken, ...
Pluspunten
Heel goede verloning en veel vakantiedagen en veel voordelen
Minpunten
Geen werkzekerheid
ingehuurd
Onderhoudstechnieker , lasser , electriciteit (huidige medewerker) –  Geel12 december 2017
13 jaar in onderaanneming voor de firma SPIE gewerkt
eigen , beslissingen over de reparatie
zeer strenge veiligheids regels
Pluspunten
veiligheid op het werk
Minpunten
veel tijdverlies met vergunningen
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een geweldig bedrijf met internationale contacten, heb fantastische mensen leren kennen en veel gelegenheid gehad om zelf te leren
Administratieve Assistente (voormalige medewerker) –  Beerse1 november 2017
Binnenkomen en iedereen goede morgen gaan wensen, alleen niet als de kantoordeur toe was, dat betekende "niet storen".
PC opstarten en agenda's van alle managers bekijken, checken of vergaderzalen en apparatuur ok is.
E-mail checken op dringende zaken, checken met lopende werkzaamheden en belangrijke/dringende jobs eerst afhandelen.
Plannen van teammeetings, dit gebeurde jaarlijks, soms halfjaarlijks, maar moest ook regelmatig opgevolgd worden: soms nieuwe teammembers, als het mensen uit de US waren, meetings naar namiddag plaatsen. Vaak erg ingewikkeld: ik werkte voor een 8-tal managers waarvan sommige 3 of 4 projecten hadden en voor elk project een team wetenschappers.
Voor de lunch e-mail checken. Na de lunch, kleine fietstocht door het bedrijf om zuurstof op te doen.
Op administratief gebied heb ik enorm veel bij Janssen geleerd. Toen ik er begon, werd er nog niet met PCs gewerkt! Dus ik heb alles op gebied van PC op het bedrijf geleerd.
Ik heb ook vele cursussen op het gebied van "personal development" mogen volgen.
De bedrijfscultuur bij Janssen Pharmaceutica is waarschijnlijk één van de beste, zoniet de beste in België.
Het moeilijkste was misschien voor mij de laatste jaren om de werk/privé balans goed te beheersen.
Leuke dingen waren het organiseren van congressen met een internationale groep deelnemers.
Maar vooral ook de fijne groep waarvoor ik de laatste 15 jaar voor gewerkt heb.
Pluspunten
glijdende uren, goede voorwaarden, hospitalisatie, extra legaal pensioen, goede cafetaria aan vriendelijke prijzen, groene omgeving
Minpunten
de afstand woon-werk
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
werken en collegas was goed.
Hulpoperator (voormalige medewerker) –  Beerse12 oktober 2017
Ik heb 3 jaar gewerkt bij et Janssens Pharmaceutica als hulpoperator op de produktie afdeling Nazicht. Mijn functie was om elke dag maximaal 1400 spuiten manueel na te zien. De collegas waren leuk, er werd altijd gecommuniceerd over het werk.
Pluspunten
Elke week vers fruit.
Gezellige werkomgeving
Management Assistant (voormalige medewerker) –  Merksem29 augustus 2017
Zelfstandig werken
Veel verantwoordelijkheid als interimaris
Heel veel toffe collega's
Heel leuke, amicale werksfeer
Pluspunten
Gratis fruit, gratis Roycosoepen
Minpunten
Spijtig genoeg geen tussentijdse beoordelingen over prestaties
Goede werksfeer
Cleaner keukenmedewerkster afwasser (huidige medewerker) –  Beerse14 juni 2017
Ik werk graag steek graag de handen uit de mauwen
Zie werk liggen en ben altijd beschikbaar
Pluspunten
Toffe werksfeee
Aangename werkomgeving en collegialiteit
administratief medewerker/project manager (voormalige medewerker) –  Beerse5 juni 2017
- Een typische dag op het werk kan ik het best omschrijven als een aangename werksfeer, werk komt eerst, er mag uiteraard wel gelachen worden. Pauze is noodzakelijk voor een goede collegialiteit.

- De belangrijkste dingen die aangeleerd werden waren: Leiderschap, nieuwe programma's.

- Management was aanwezig, aangenaam in de omgang en recht door zee.

- Het moeilijkste van de baan waren de strikte deadlines.

- Het leukste van de baan, waren de taken en de omgang tussen collega's.
Pluspunten
Grote keuze aan eten tijdens pauze.
A big pharma company
Scientist (voormalige medewerker) –  Beerse, Belgium15 april 2017
Good compensation. Typical corporate culture, a bit buracraticl. The campus is huge, and the company offer good food and welfare to the employees. The promotion is slow within.
Goede werksfeer onder collega's
schoonmaak (huidige medewerker) –  Beerse30 maart 2017
Het is een goed bedrijf met een mooi loon. Enkel een betere begeleiding zou leuk zijn.
perfecte werksetting
Kwaliteitsdeskundige (voormalige medewerker) –  Beerse12 maart 2017
een bedrijf waar je in kan groeien en je eigen inbreng zeker wordt gewaardeerd. eten aan een schappelijke prijs. genoeg pauzes. Aangename collega's, glijdende werktijden.
Pluspunten
gewoon een perfecte werkplaats
Minpunten
reorganisaties en de Amerikaanse inbreng
Inneficient Swamp
Ninja (huidige medewerker) –  Beerse1 maart 2017
One step forward three steps back is the management style. Absurd processes that keep building its own complexity at expense of speed , efficiency and cost. Worshiping thoughtless process minutia they continue to ignore tremendous lack of quality in almost every aspect of their work. 90% of the time they engage in fixing things that are broken due to their convoluted processes. Entrenched bureaucracy at the top driving the company of the cliff while thoroughly ignoring a big picture. No talent , no ability just blind following down the rabbit hole of inefficiency. Worshiping of stupid processes created by people who have never seen the world outside of Janssen. Incredible capacity to make the simplest things convoluted and complicated.
Pluspunten
Company has a lot of money & it throws it around for nothing
Minpunten
Nothing goes as planned
Stagnant pool of Kafkaesque bureaucracy
Ninja (voormalige medewerker) –  Beerse25 oktober 2016
A lot of people have been there most of their lives, they have no clue how things are done elsewhere or could be improved and just try to indoctrinate everyone in theri own ineffective way of working & thinking.Focus of the company is on documenting daily work without any attention paid to quality or process improvement. When gross errors or delays happen they just throw bodies at the problem. They don't take any steps to prevent the same errors from happening in the future, they often reject suggestions on how to improve the process, stating that they rather be consistent than improve. We have done it this way for so long we not going to change it now- this is verbatim what they say.Fear of innovation, resistance to change, incredible lack of focus from the management. If you have time work will fill that time-that is how Janssen operates. Incredible penchant for pointless bureaucracy that has no return on investment (see lack of focus). Culture of bureaucratic complacency. Only outside efficiency consulting firm can move this 'rock'. People inside the company are too calcified and too committed to theri way of doing things-it became their culture. Inefficiency, lack of planning or forethought, lack of risk assessment. Janssen is all Quality Control and no Quality Assurance.
Pluspunten
It exists
Minpunten
It exists
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Zeer goede werkgever
Chemische operator (huidige medewerker) –  Geel1 oktober 2016
Ben zeer tevreden over deze werkgever zowel naar de werkuren in hun volcontinu systeem als het werk op zijn eigen. Mooi verzorgd bedrijf waar veiligheid echt hoog in het vandel staat. Verloning en extra legale voorwaarden zijn uitstekend.
Helaas gaat de productie nu wat minder waardoor mijn tijdelijk contract niet omgzet kan worden in een vast contract.
Pluspunten
Loon, veilige werkomgeving, goede werksfeer
Minpunten
Interne communicatie tss verschillende diensten kan beter
productieve en gezellige werkomgeving
Primaire afdeling - hulp operator (voormalige medewerker) –  beerse30 juni 2016
contract van 3 jaar, veel geleerd, toffe collega's, leuke werksfeer. veel afwisseling, iedereen zeer behulpzaam, dagelijks dingen bijleren,
Pluspunten
elke dag iets bijleren
Minpunten
tijdelijk contract
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een goed georganiseerd bedrijf.
Receptioniste - Telefoniste - Bediende (voormalige medewerker) –  Beerse31 mei 2016
Het onthaal en kennismaking met het bedrijf was zeer goed. De richtlijnen om het werk uit te voeren waren tot in de details uitgewerkt. Teamgeest was ook goed; werken met mensen van mijn eigen leeftijd. Ik vond de farmaceutische sector interessant alhoewel nu mijn focus is verlegd op alternatieve producten en terug naar de natuur (kruiden). Zou ik geconfronteerd zijn geweest met testen uitgevoerd op dieren, dan zou ik er zeer ongelukkig geweest zijn. De incentives waren prima en de verloning uiteraard zeer goed. We konden gaan eten in het bedrijfsrestaurant doch ik vind dat meer kan ingespeeld worden op dieetvoeding en alternatieve gerechten klaargemaakt met minder vet en room, eventueel vegetarische gerechten ook. De arbeidsuren vielen mee.
In Geel zat ik in een lokaal volgestouwd met computers en vier à vijf mensen met als gevolg dat ik daar ribbeldij opgedaan heb; door de warmte van de computers kreeg ik diepe lijnen in mijn benen wat een aantasting is van de cellen en hier werd weinig aandacht aan besteed op de medische dienst.
Ik heb geleerd dat ik mezelf niet heb kunnen ontplooien, noch mezelf ontdekken. Ik werk ook liefst alleen aan een project.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Variabel werk
Operator Packaging and Labeling (huidige medewerker) –  Beerse26 februari 2016
Goede werksfeer, Het is helaas enkel via interim met weekcontracten.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
toffe collega's
reachtruck heftruck (voormalige medewerker) –  Beerse12 januari 2016
s'morgens beginnen en met een goed gevoel naar huis
slagerij
mensen die het bedrijf leiden
leuke toffe collega's
meer werk hebben dan je gedaan krijgt
met voldoening naar huis gaan
Pluspunten
waardering
Minpunten
minachting
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Janssen Pharmaceuticals. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2