Johnson & Johnson
4.2 out of 5 stars.
View all Johnson & Johnson reviews
Review this company

Johnson & Johnson

Johnson & Johnson Employee Review

Zeer goede werkgever

Ben zeer tevreden over deze werkgever zowel naar de werkuren in hun volcontinu systeem als het werk op zijn eigen. Mooi verzorgd bedrijf waar veiligheid echt hoog in het vandel staat. Verloning en extra legale voorwaarden zijn uitstekend. Helaas gaat de productie nu wat minder waardoor mijn tijdelijk contract niet omgzet kan worden in een vast contract.

Pros

Loon, veilige werkomgeving, goede werksfeer

Cons

Interne communicatie tss verschillende diensten kan beter

4.0Work/Life Balance
5.0Salary/Benefits
4.0Job Security/Advancement
4.0Culture

Similar reviews

Same location

Het werk op zich vondt ik allemaal ni erg zwaar , vuil , maar collegiaal slecht

Als ik begonnen was bij Janssen hadden we een super goede teamleider van het schoonmaakbedrijf waar we voor werkten , waardoor ik mijn VCA attest behaald heb dankzij hem, maar sinds hij veranderde van job/locatie is de sfeer , vooral collegiaal enorm slecht achteruit gegaan , vooral door de andere teamleider alsook de mensen van andere origine , twas de hel geworden
Same location

Te hierarchisch. De leidinggevenden zijn dikwijls hypocriet en er wordt veel gelogen door de leidinggevenden

ingehuurd

13 jaar in onderaanneming voor de firma SPIE gewerkt eigen , beslissingen over de reparatie zeer strenge veiligheids regels

Pros

veiligheid op het werk

Cons

veel tijdverlies met vergunningen

Ask a question about working or interviewing at Johnson & Johnson. Our community is ready to answer.Ask a Question

4.2

• Companies
  • Johnson & Johnson
  • Employee Reviews
  • Zeer goede werkgever
Tell us how to improve this page
What would you add or change?