Johnson & Johnson

4.0Work-Life Balance

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Found 1 review matching the searchSee all 6,469 reviews

Een geweldig bedrijf met internationale contacten, heb fantastische mensen leren kennen en veel gelegenheid gehad om zelf te leren

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Binnenkomen en iedereen goede morgen gaan wensen, alleen niet als de kantoordeur toe was, dat betekende "niet storen". PC opstarten en agenda's van alle managers bekijken, checken of vergaderzalen en apparatuur ok is. E-mail checken op dringende zaken, checken met lopende werkzaamheden en belangrijke/dringende jobs eerst afhandelen. Plannen van teammeetings, dit gebeurde jaarlijks, soms halfjaarlijks, maar moest ook regelmatig opgevolgd worden: soms nieuwe teammembers, als het mensen uit de US waren, meetings naar namiddag plaatsen. Vaak erg ingewikkeld: ik werkte voor een 8-tal managers waarvan sommige 3 of 4 projecten hadden en voor elk project een team wetenschappers. Voor de lunch e-mail checken. Na de lunch, kleine fietstocht door het bedrijf om zuurstof op te doen. Op administratief gebied heb ik enorm veel bij Janssen geleerd. Toen ik er begon, werd er nog niet met PCs gewerkt! Dus ik heb alles op gebied van PC op het bedrijf geleerd. Ik heb ook vele cursussen op het gebied van "personal development" mogen volgen. De bedrijfscultuur bij Janssen Pharmaceutica is waarschijnlijk één van de beste, zoniet de beste in België. Het moeilijkste was misschien voor mij de laatste jaren om de werk/privé balans goed te beheersen. Leuke dingen waren het organiseren van congressen met een internationale groep deelnemers. Maar vooral ook de fijne groep waarvoor ik de laatste 15 jaar voor gewerkt heb.

Pros

glijdende uren, goede voorwaarden, hospitalisatie, extra legaal pensioen, goede cafetaria aan vriendelijke prijzen, groene omgeving

Cons

de afstand woon-werk

Help us improve!

Is Indeed your favorite place to learn about companies?

Ask a question about working or interviewing at Johnson & Johnson. Our community is ready to answer.Ask a Question

4.2

Based on 6,469 reviews