Johnson & Johnson

HelpfulnessRatingDate
Found 30 reviews matching the searchSee all 6,407 reviews

Work Life Balance

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Great Company to work for. Have a lot of focus on work life balance and you feel part of bigger organization. The management is also helpful and receptive to employee needs Good benefits, Great Work culture. If you are looking for A LONG TERM JOB THIS IS PROBABLY THE BEST COMPANY.

Environment de travail agréable

Bonne expérience mais trop courte.. interim sans avenir.. mauvaise période.. j aurais aimer plus..

Pros

Cafétéria sociable

Cons

Cafétéria payantes

Productieve en fijne werkomgeving

Fijn bedrijf, leuke collega's, goed loon, goede opleiding bij opstart

Pros

Gratis koffie, water, fruit

Culture d'entreprise

Société multinationale orientée profit et réductions des couts. Ils sont également centrés sur les clients et les collaborateurs au travers de leur charte CREDO. Excellente ambiance de travail, top collègues ! Nombreuses activités en dehors du boulot. Management assez open.

Pros

Avantages en nature

Cons

Evolution de carrière limitée au personnel

Zeer groot bedrijf waar men oog heeft voor de mens.

Het bedrijf zet zich goed in voor de gezondheid van de medewerkers. Zo is er bijvoorbeeld een Health Center / fitness zaal. De cultuur is hierarchisch aan de ene kant en informeel aan de andere kant. Dit hangt ook wel van de afdeling af. In mijn lange carriere bij het bedrijf heb ik geleerd te werken vanuit de klant. Dit terwijl de IT wereld graag diensten oplegt. Het moeilijkste van mijn baan als Continuous Improvement Manager was mensen, verspreid in de EMEA regio, te motiveren om tijd te investeren om te verbeteren. Dit terwijl de winst uiteindelijk groter kan zijn. Het leukste van mijn baan was het werken met collega in de hele EMEA regio. Verschillende culturen, verschillende persoonlijkheden. Erg uitdagend!

Pros

Fitness onsite, goed restaurant voor de lunch, loopbaan coaching, goede arbeidsvoorwaarden

Cons

Hoge werkdruk binnen mijn organisatie

Al bij al, tof bedrijf met veel groeimogelijkheden

In het algemeen een toffe omgeving, waar ik de kans heb gekregen door te groeien door allerhande nuttige trainingen, door extra steun van toffe supervisors. Op het eind van mijn carriere, toen alle J&J bedrijven in 1 gebouw werden geplaatst in Diegem, heb ik te maken gehad met management die mij volledig in de kou liet staan; deze samenwerking is in een negatieve stroom geraakt en samen met het Shared Service Center verhaal, tot een einde gekomen.

Pros

gratis fittnesszaal, glijdende werkuren

Cons

geen HR ondersteuning

Very fun workplace - great opportunities

Janssen Pharmaceutica is a very nice place to work. Only over the past years they've changed salary classification and now pay even worse than logistics companies...

Cons

High work pressure - low salary

Aangename uitdagende functie en werksfeer

Ik heb enorm veel bijgeleerd en kunnen groeien in mijn job. Ik heb van kwaliteitscontroles van narcotica en klinische studies, staalnames nemen, in SAP gegevens verwerken en producten uitvragen, vernietigers uitvragen/controleren en verwerken in SAP, schadegevallen behandelen, mailing, telefoons, back-up teamlead, planningen opmaken, ...

Pros

Heel goede verloning en veel vakantiedagen en veel voordelen

Cons

Geen werkzekerheid

Manegement

Management durft geen beslissingen nemen inzake verlengen van contract wat getuigt op geen professioneel beleid.

Pros

Goed betaald, hospitalisatie, maaltijdcheque's 38 dagen verlof

Cons

Slechte afhandeling als termijn erop zit, gewoon als een stuk vuil buiten gewerkt

opératrice

Je réceptionne les marchandises, les range. Dans un autre service, on préparait les commandes pour les envoyer aux différents clients. Il y a possibilités de passer en anciennetés intérimaires pour finir CDi Le management est très restreint pour les intérimaires où on est bien sur un numéro. La culture est très superficielle pour les intérimaires, il n'y a aucune chance. Les jugements Les avantages et l'espoir

Pros

chèque repas

Cons

le management

Jobs at Johnson & Johnson

See more jobs

Een geweldig bedrijf met internationale contacten, heb fantastische mensen leren kennen en veel gelegenheid gehad om zelf te leren

Binnenkomen en iedereen goede morgen gaan wensen, alleen niet als de kantoordeur toe was, dat betekende "niet storen". PC opstarten en agenda's van alle managers bekijken, checken of vergaderzalen en apparatuur ok is. E-mail checken op dringende zaken, checken met lopende werkzaamheden en belangrijke/dringende jobs eerst afhandelen. Plannen van teammeetings, dit gebeurde jaarlijks, soms halfjaarlijks, maar moest ook regelmatig opgevolgd worden: soms nieuwe teammembers, als het mensen uit de US waren, meetings naar namiddag plaatsen. Vaak erg ingewikkeld: ik werkte voor een 8-tal managers waarvan sommige 3 of 4 projecten hadden en voor elk project een team wetenschappers. Voor de lunch e-mail checken. Na de lunch, kleine fietstocht door het bedrijf om zuurstof op te doen. Op administratief gebied heb ik enorm veel bij Janssen geleerd. Toen ik er begon, werd er nog niet met PCs gewerkt! Dus ik heb alles op gebied van PC op het bedrijf geleerd. Ik heb ook vele cursussen op het gebied van "personal development" mogen volgen. De bedrijfscultuur bij Janssen Pharmaceutica is waarschijnlijk één van de beste, zoniet de beste in België. Het moeilijkste was misschien voor mij de laatste jaren om de werk/privé balans goed te beheersen. Leuke dingen waren het organiseren van congressen met een internationale groep deelnemers. Maar vooral ook de fijne groep waarvoor ik de laatste 15 jaar voor gewerkt heb.

Pros

glijdende uren, goede voorwaarden, hospitalisatie, extra legaal pensioen, goede cafetaria aan vriendelijke prijzen, groene omgeving

Cons

de afstand woon-werk

Gezellige werkomgeving

Zelfstandig werken Veel verantwoordelijkheid als interimaris Heel veel toffe collega's Heel leuke, amicale werksfeer

Pros

Gratis fruit, gratis Roycosoepen

Cons

Spijtig genoeg geen tussentijdse beoordelingen over prestaties

Aangename werkomgeving en collegialiteit

- Een typische dag op het werk kan ik het best omschrijven als een aangename werksfeer, werk komt eerst, er mag uiteraard wel gelachen worden. Pauze is noodzakelijk voor een goede collegialiteit. - De belangrijkste dingen die aangeleerd werden waren: Leiderschap, nieuwe programma's. - Management was aanwezig, aangenaam in de omgang en recht door zee. - Het moeilijkste van de baan waren de strikte deadlines. - Het leukste van de baan, waren de taken en de omgang tussen collega's.

Pros

Grote keuze aan eten tijdens pauze.

A big pharma company

Good compensation. Typical corporate culture, a bit buracraticl. The campus is huge, and the company offer good food and welfare to the employees. The promotion is slow within.

Goede werksfeer onder collega's

Het is een goed bedrijf met een mooi loon. Enkel een betere begeleiding zou leuk zijn.

perfecte werksetting

een bedrijf waar je in kan groeien en je eigen inbreng zeker wordt gewaardeerd. eten aan een schappelijke prijs. genoeg pauzes. Aangename collega's, glijdende werktijden.

Pros

gewoon een perfecte werkplaats

Cons

reorganisaties en de Amerikaanse inbreng

Zeer goede werkgever

Ben zeer tevreden over deze werkgever zowel naar de werkuren in hun volcontinu systeem als het werk op zijn eigen. Mooi verzorgd bedrijf waar veiligheid echt hoog in het vandel staat. Verloning en extra legale voorwaarden zijn uitstekend. Helaas gaat de productie nu wat minder waardoor mijn tijdelijk contract niet omgzet kan worden in een vast contract.

Pros

Loon, veilige werkomgeving, goede werksfeer

Cons

Interne communicatie tss verschillende diensten kan beter

environnement de travail est agréable

•Travail en pause •Opportunités de développement égal 0 •.... .... ....

Een goed georganiseerd bedrijf.

Het onthaal en kennismaking met het bedrijf was zeer goed. De richtlijnen om het werk uit te voeren waren tot in de details uitgewerkt. Teamgeest was ook goed; werken met mensen van mijn eigen leeftijd. Ik vond de farmaceutische sector interessant alhoewel nu mijn focus is verlegd op alternatieve producten en terug naar de natuur (kruiden). Zou ik geconfronteerd zijn geweest met testen uitgevoerd op dieren, dan zou ik er zeer ongelukkig geweest zijn. De incentives waren prima en de verloning uiteraard zeer goed. We konden gaan eten in het bedrijfsrestaurant doch ik vind dat meer kan ingespeeld worden op dieetvoeding en alternatieve gerechten klaargemaakt met minder vet en room, eventueel vegetarische gerechten ook. De arbeidsuren vielen mee. In Geel zat ik in een lokaal volgestouwd met computers en vier à vijf mensen met als gevolg dat ik daar ribbeldij opgedaan heb; door de warmte van de computers kreeg ik diepe lijnen in mijn benen wat een aantasting is van de cellen en hier werd weinig aandacht aan besteed op de medische dienst. Ik heb geleerd dat ik mezelf niet heb kunnen ontplooien, noch mezelf ontdekken. Ik werk ook liefst alleen aan een project.

nieuwe machines leren

een andere manier van werken na 27 jaar philips betere opleiding van collegas krijgen alles beter beschrijven werk instructie kaarten

Pros

goed loon

Cons

minder goede opleiding

Tof bedrijf waar medewerkers veel kansen krijgen

Veel mogelijkheden om andere functies uit te proberen. grote nadruk op de gezondheid van de werknemers

Ask a question about working or interviewing at Johnson & Johnson. Our community is ready to answer.Ask a Question

4.2

Based on 6,407 reviews