JSR Micro Employee Reviews

Found 3 reviews matching the search See all 12 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Multiculturele werkomgeving met een heel open en horizontaal werkstructuur
Junior Account Manager (Current Employee) –  Heverlee Leuven23 August 2019
Bij JSR Micro NV krijg je als werknemer veel verantwoordelijkheid, dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het bedrijf sterk aan het groeien is de laatste jaren. Daarnaast krijg je ruimte om jezelf te ontwikkelen door interne/externe training die JSR aanbiedt. Je krijgt ook de kans om zelf training/opleiding voor te stellen. Management doet haar best om de werknemers tevreden en gemotiveerd te houden door ze zo veel mogelijk te betrekken bij het optimaliseren van processen/methodes en informeren over bedrijfsbeslissingen. Wat ik persoonlijk enorm apprecieer is dat managers met de werknemers individueel een evaluatie houden. Hierbij wordt de functie, persoonlijke doelen, werkpunten besproken. Het is een bedrijf die nog een zeer open en horizontaal bedrijfscultuur heeft maar ik vrees dat dit kan veranderen naarmate het bedrijf meer uitbreidt.
De variatie in mijn job is voor mij het belangrijkste. Elke dag is anders labowerk, klantenbezoek, administratiefwerk, meetings, trainingen,...
Tenslotte sluit ik me volledig aan bij de waarden waar het bedrijf: Honesty, Quality, Teamwork, Customer orientation, Continuous learning, Care.
Was this review helpful?YesNoReport
goede werksfeer+correcte verloonning (bediende)
Magazijnier/ heftruck- reachtruckchauffeur (Former Employee) –  Haasrode5 October 2016
magazijnier, werken continu.
ADR,orderpicken,lossen/laden scannen.
Leuke Collega's, Directie leuk.
Grondstoffen voor productie klaar zetten op de gram.
Heftruck/reachtruck magazijnwerk.
Verlof.
Pros
Bonus elk jaar voor het goede werk voor de tevrede klanten
Cons
?????
Was this review helpful?Yes 5NoReport

See more JSR Micro reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at JSR Micro. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,5