Review over JSR Micro van een medewerker

Bekijk alle reviews over JSR Micro

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
goede werksfeer+correcte verloonning (bediende)
Magazijnier/ heftruck- reachtruckchauffeur (voormalige medewerker) –  Haasrode5 oktober 2016
magazijnier, werken continu.
ADR,orderpicken,lossen/laden scannen.
Leuke Collega's, Directie leuk.
Grondstoffen voor productie klaar zetten op de gram.
Heftruck/reachtruck magazijnwerk.
Verlof.
Pluspunten
Bonus elk jaar voor het goede werk voor de tevrede klanten
Minpunten
?????
Was deze review waardevol?Ja 5NeeRapporteren

Andere reviews over JSR Micro van medewerkers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een zeer sociaal bedrijf waar de cultuur wat geleden heeft onder te snelle groei
ICT/ERP manager (huidige medewerker) –  Heverlee30 augustus 2019
JSR bouwt werkrelaties op basis van wederzijds respect. Of je een operator of een manager bent, we spreken iedereen met de voornaam aan en gaan ervanuit dat iedereen het beste voor heeft met het bedrijf. Soms duurt het even vooraleer nieuwe mensen die waarden overnemen. Daar wordt hard aan gewerkt.
Bij JSR is het altijd mogelijk om te groeien in je job. Trainingen worden steeds toegestaan. Wie te kennen geeft in welke richting hij/zij zich ziet evolueren en dan ook laat zien dat hij/zij het vertrouwen van de firma waard is, krijgt kansen in overvloed. Soms duurt het alleen even vooraleer de juiste opportuniteiten zich voor doen.
JSR is zeer sociaal voelend. Bij ernstige problemen thuis, mag je steeds op begrip en nodige maatregelen rekenen. Over ouderschapsverlof en tijdskrediet voor zowel de dames als de heren, wordt niet moeilijk gedaan.
Pluspunten
38 dagen verlof, een bedrijfsfiets en internetverbinding thuis voor alle werknemers
Minpunten
Mensen die er de kantjes vanaf lopen worden soms wat laat bijgestuurd
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Multiculturele werkomgeving met een heel open en horizontaal werkstructuur
Junior Account Manager (huidige medewerker) –  Heverlee Leuven23 augustus 2019
Bij JSR Micro NV krijg je als werknemer veel verantwoordelijkheid, dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het bedrijf sterk aan het groeien is de laatste jaren. Daarnaast krijg je ruimte om jezelf te ontwikkelen door interne/externe training die JSR aanbiedt. Je krijgt ook de kans om zelf training/opleiding voor te stellen. Management doet haar best om de werknemers tevreden en gemotiveerd te houden door ze zo veel mogelijk te betrekken bij het optimaliseren van processen/methodes en informeren over bedrijfsbeslissingen. Wat ik persoonlijk enorm apprecieer is dat managers met de werknemers individueel een evaluatie houden. Hierbij wordt de functie, persoonlijke doelen, werkpunten besproken. Het is een bedrijf die nog een zeer open en horizontaal bedrijfscultuur heeft maar ik vrees dat dit kan veranderen naarmate het bedrijf meer uitbreidt.
De variatie in mijn job is voor mij het belangrijkste. Elke dag is anders labowerk, klantenbezoek, administratiefwerk, meetings, trainingen,...
Tenslotte sluit ik me volledig aan bij de waarden waar het bedrijf: Honesty, Quality, Teamwork, Customer orientation, Continuous learning, Care.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JSR Micro. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,5