Jungheinrich

Jungheinrich Employee Reviews for Planner (m/v)

Found 1 review matching the search
See all 69 reviews
een leuke werksfeer
Ik heb bij Jungheinrich hele goede collega's leren kennen en formidabele techniekers die hun werk perfect uitvoeren en die heel bewust zijn van het imago van Jungheinrich.

Zoals altijd met planning en customer service, leren wij dagelijks bij wat altijd leuk en leerrijk is. Het moeilijkste is natuurlijk altijd kunnen bepalen wanneer de planning moet actie nemen of wanneer de informatie moet doorgegeven worden aan andere diensten. Dit is voor iedereen anders maar ook de filosofie van het bedrijf speelt dit een grote rol.

Daarvoor is opleiding en opvolging van leidinggeven heel belangrijk, en mijn opleiding is het enige min punt geweest in mijn periode bij Jungheinrich. Ik ben gestart juist voor verlof periode waar men dan moeten werken buiten de lijnen omdat iedereen zijn verlof neemt en dus moeten wij het te kort aan planner, technieker, en ander collega compenseren.

Ik zal altijd mijn periode bij Jungheinnrich herinneren als een leuke periode, in een mooie bedrijf, met een goede structuur, strenge richtlijnen maar met toffe collega's.
Pros
recuperatie van overuren
Cons
Heel rigide
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Jungheinrich. Our community is ready to answer.
3,4
3,2