Jungheinrich

Jungheinrich Employee Review

View all Jungheinrich reviews

Only money is important
Sales Assistant (Former Employee) –  Haasrode9 November 2016
People are treated as numbers. Different opinion than management is not tolerated.Try to give a maximum of workload to the people until they begin to feel sick
Pros
Was very ok untill 2 years ago
Cons
Bad management
Was this review helpful?Yes 7No 4Report

Other Jungheinrich Employee Reviews

Mooi bedrijf met kwalitatief product
Service sales verantwoordelijke BelgiĆ« (Former Employee) –  Heverlee13 January 2015
Geleerd:

Zelfstandig te werken in moeilijke omstandigheden
Met mensen om te gaan uit verschillende niveau's
Pros
product, locatie, opleidingen
Cons
Lange termijn visie ontbreekt in zekere mate
Was this review helpful?Yes 1No 2Report
een leuke werksfeer
after sales technical planner (Former Employee) –  Leuven21 February 2014
Ik heb bij Jungheinrich hele goede collega's leren kennen en formidabele techniekers die hun werk perfect uitvoeren en die heel bewust zijn van het imago van Jungheinrich.

Zoals altijd met planning en customer service, leren wij dagelijks bij wat altijd leuk en leerrijk is. Het moeilijkste is natuurlijk altijd kunnen bepalen wanneer de planning moet actie nemen of wanneer de informatie moet doorgegeven worden aan andere diensten. Dit is voor iedereen anders maar ook de filosofie van het bedrijf speelt dit een grote rol.
Daarvoor is opleiding en opvolging van leidinggeven heel belangrijk, en mijn opleiding is het enige min punt geweest in mijn periode bij Jungheinrich. Ik ben gestart juist voor verlof periode waar men dan moeten werken buiten de lijnen omdat iedereen zijn verlof neemt en dus moeten wij het te kort aan planner, technieker, en ander collega compenseren.

Ik zal altijd mijn periode bij Jungheinnrich herinneren als een leuke periode, in een mooie bedrijf, met een goede structuur, strenge richtlijnen maar met toffe collega's.
Pros
recuperatie van overuren
Cons
Heel rigide
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Jungheinrich. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,4