JYSK Employee Reviews

Found 10 reviews matching the search
See all 617 reviews
la Journée ce passe bien géneralement sauf quand il y’a des clients qui viennent se plaindre en raison Des matériels défectueux et cela est un peu dur mais sinon on travaille dans des bons conditions. Ce que j’apprécie le plus dans ce boulot c’est le fait de voir le sourire sur les patients et de les aider .
Pros
Ils arrivent plus vite quand ils sont commandé par internet
Cons
Quand ils sont commandé dans le magasin il y’a soit des problèmes avec certaine pièce..
Il y a une opportunité d'évolution rapide et enrichissante chez JYSK. Chez JYSK c'est travailler en tout temps avec une équipe dynamique et un lieu de travail sain.
Pros
Chèque repas
Cons
Top entreprise, possibilité d’évoluer.... Boulot physique mais agréable
Un job super avec une opportunité de carrière grandissante.
Si tu aimes les challenges, que tu veux apprendre beaucoup de choses et évoluer!!! N’hésite plus rejoint nous.
Pros
Évolution rapide, société stable économiquement
Cons
Entreprise peu connue en Belgique.
Nu 1,5 jaar in dienst bij jysk! en geen enkele dag spijt van gehad...elke dag is een andere dag en dit maakt het werk dan ook zeer aangenaam, begonnen als store manager trainee en doormiddel van een goed uitgewerkt opleidingstraject zeer snel kunnen uitgroeien als StoreManager! Jysk is het bedrijf om te leren en te groeien! Cultuur is transparant en open! Heel fijn bedrijf om voor te werken.
Pros
Ontwikkeling, no nonsense
Geen collegialiteit. Super slechte store manager. Echt een rotte job.
Official response from JYSK
9 September 2020
Beste,Jammer om te lezen dat je negatief bent over je tijd bij JYSK. Zou je een mail willen sturen naar HRNL@JYSK.com? Zo kunnen wij jouw mening gebruiken om onze processen te verbeteren en het in de toekomst beter kunnen doen.Met vriendelijke groet,HR JYSK
De collega's waren heel vriendelijk. De sfeer was heel aangenaam en werken op een rustig tempo.
Door de snelle groei van winkels biedt JYSK in Belgie volop doorgroeimogelijkheden. Het is hard werken maar wel met een hecht team in een informele cultuur. Er wordt volop geinvesteerd in opleidingen en de mening van een ieder wordt op prijs gesteld. Je ontwikkelt op een rap tempo en samen met collega's hebben we 1 doel: JYSK in Belgie op de kaart te zetten.
Pros
Informele cultuur, opleidingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden
Official response from JYSK
27 May 2020
Bedankt voor je review! Wij zijn blij dit te horen! #BringDedicationMeetPossibilities
Vanaf dag 1 voel ik mij als een vis in het water bij JYSK. Ben door de jaren heen bij meerdere retailers actief geweest, maar JYSK springt er duidelijk bovenuit. Een no-nonsens bedrijf waar we samen aan een mooi resultaat werken. JYSK biedt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te ontplooien. Onze sterke expansie in België zowel als Nederland geeft heel veel kansen om snel door te groeien. Het samenwerken met vele enthousiaste collega's maakt dat ik dagelijks met een brede glimlach aan de slag ga.
See more JYSK reviews
You may want to try: