JYSK Employee Reviews

Belgium5 reviews
Found 5 reviews matching the search
See all 566 reviews
Livraison
la Journée ce passe bien géneralement sauf quand il y’a des clients qui viennent se plaindre en raison Des matériels défectueux et cela est un peu dur mais sinon on travaille dans des bons conditions. Ce que j’apprécie le plus dans ce boulot c’est le fait de voir le sourire sur les patients et de les aider .
Pros
Ils arrivent plus vite quand ils sont commandé par internet
Cons
Quand ils sont commandé dans le magasin il y’a soit des problèmes avec certaine pièce..
Slechtse werkgever
Geen collegialiteit. Super slechte store manager. Echt een rotte job.
Vriendelijke collega's
De collega's waren heel vriendelijk. De sfeer was heel aangenaam en werken op een rustig tempo.
Volop doorgroeimogelijkheden met fijne werksfeer
Door de snelle groei van winkels biedt JYSK in Belgie volop doorgroeimogelijkheden. Het is hard werken maar wel met een hecht team in een informele cultuur. Er wordt volop geinvesteerd in opleidingen en de mening van een ieder wordt op prijs gesteld. Je ontwikkelt op een rap tempo en samen met collega's hebben we 1 doel: JYSK in Belgie op de kaart te zetten.
Pros
Informele cultuur, opleidingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden
Official response from JYSK
27 May 2020
Bedankt voor je review! Wij zijn blij dit te horen!
#BringDedicationMeetPossibilities
Snelgroeiend bedrijf met een informele en dynamische bedrijfscultuur
Vanaf dag 1 voel ik mij als een vis in het water bij JYSK. Ben door de jaren heen bij meerdere retailers actief geweest, maar JYSK springt er duidelijk bovenuit. Een no-nonsens bedrijf waar we samen aan een mooi resultaat werken. JYSK biedt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te ontplooien. Onze sterke expansie in België zowel als Nederland geeft heel veel kansen om snel door te groeien. Het samenwerken met vele enthousiaste collega's maakt dat ik dagelijks met een brede glimlach aan de slag ga.
See more JYSK reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at JYSK. Our community is ready to answer.
3,2
Work/Life Balance