Katoen Natie Employee Reviews

Found 54 reviews matching the search See all 185 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Variatie in werk en alle culturen aanwezig
Magazijnmedewerker (Current Employee) –  Kallo5 December 2017
Leuke omgeving leuk afwisselde job altijd bereikbaar met bus van katoen natie zelf leert veel van scanners picking en packing transpallet gebruik. Veiligheidsnormen zeer belangrijk om toe te passen
Pros
Gratis water en koffie
Was this review helpful?Yes 3No 1Report
Productief bedrijf met hansdon mentaliteit
Terminal Manager PMP processing blokveld (Former Employee) –  Antwerpen (provincie)3 December 2017
Een bedrijf waar vele doorgroeimogelijkheden liggen en waar je vrijheid krijg in je job.
Was this review helpful?YesNoReport
Positieve mensen zeer goede omgang
Magazijnier (Former Employee) –  Antwerpen9 September 2017
Zeer bloeiende onderneming met tevreden werknemer s.
Pros
Gratis busvervoer
Cons
Geen eten op werl
Pressure work
Arbeider (Current Employee) –  Antwerpen20 July 2017
The job is nice, not bad. The problem are the leaders, most of them. It is because they continuously keep making a pressure to the employers, even without reasons. This makes you work with stress and starting getting confused.
But it is not a big problem. As long as you are correct in your work, nobody can complain and you did no mistakes, is nothing to worry about. Most of the colleagues are nice people, so its a good environment. It happens also that the leaders are friendly and everything goes really good, the time flows.
In conclusion, every job has pros and cons, but is good.
Pros
Added lunches
Cons
Short breakes
Was this review helpful?Yes 7No 1Report
ambiente de trabajo se conoce mucha gente
Mozo de almacén (Former Employee) –  Amberes, Belgica9 July 2017
Muy buen ambiente de trabajo, con mucha facilidad para aprender el oficio.
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Gezellige werkomgeving vele culturen bijeen
Student job (Former Employee) –  Kallo8 July 2017
Ik zelf vind katoen natie eigenlijk wel een moeilijke job voor student. Tog werk ik daar, maar je word er wel goed voor betaald vind ik en ik vind het wel leuk om andere mensen te leren kennen want er zijn heel veel culturen bijeen. Het is wel gezellig als je met veel andere culturen samen werkt. En katoen natie is wel eigenlijk en aanvaardbare job.
Pros
Gratis drank
Cons
Niet mogen zitten
Was this review helpful?Yes 2No 2Report
Productie
Inpakker (Former Employee) –  Kallo18 May 2017
'Ik heb hier geleerd dat ik graag werk , Mijn collega's waren gezellige en vriendelijke.
Was this review helpful?Yes 1No 5Report
Hard work
Team leader (Current Employee) –  België13 April 2017
Uma grande companhia que tem muitas culturas e multi línguas nem sempre as normal de segurança são as mais seguras .... Óptimo lugar pra se começar e ganhar experiência
Pros
Free coffe
Was this review helpful?Yes 1No 3Report
Oragnisation
Chargeur (Current Employee) –  Kallo23 March 2017
Il n y a pas d organisation les manageres ne savent pas organiser le travail sur les magasin il n y a pas de communication entre les employés et leurs superviseurs
Pros
Il y a toujours job
Cons
Pas de respect
Was this review helpful?Yes 3NoReport
geen leuke ervaring
Arbeider (Former Employee) –  Haven Antwerpen15 February 2017
vondt ik geen leuke werk ervaring, wat valt er meer te zeggen
Was this review helpful?Yes 12NoReport
Employee Growth & Development
asistant team leader (Former Employee) –  Ketenislaan 1, 9130 Kallo14 February 2017
Working at Katoen Natie is a stepping stone to further your in to Management, their working system is built to help there employees to grow individually, due to there high range of cultural diversity, it improves our level of multicultural awareness and adaptability.
Pros
free coffe flexible time
Cons
working on sundays
Was this review helpful?Yes 1No 2Report
fun workplace
order picker (Current Employee) –  Kallo18 April 2016
start 6am until 2pm or 2pm until 10pm sometimes they ask to make two extra hours, working man says you can or not. the people of difentes countries, many are friendly.
Pros
Christmas gifts
Cons
short break
Was this review helpful?Yes 6No 1Report
goed
Magazijnmedewerker, Afdeling Logiesport (Former Employee) –  Kallo11 April 2016
Goede werk sfeer en collega's. Veel verantwoordelijk en hard en snelle werk verrichten
Was this review helpful?Yes 2No 4Report
gezellige werk omgeving
orderpicking (Former Employee) –  Kallo8 March 2016
als je voor katoen natie werkt kun je veel ervaring op doen alles wordt je ook aangeleerd en je kunt ook door groeien tot team leader als er een opleiding aan de gang is.
Was this review helpful?Yes 8No 4Report
Gezellig plaats om te werken...
Productiemedewerkster (Former Employee) –  Kallo2 March 2016
Er zijn doorgroeimogelijkheden...
Het is goed om voor dit bedrijf te werken
Was this review helpful?YesNoReport
Fabrieksmentaliteit zeer onaangenaam! weinig verdienste!
Inpakster (Current Employee) –  Kallo, VLG13 January 2016
Je krijgt een grote verantwoordelijkheid waar je niets meer voor betaald wordt.
Was this review helpful?Yes 9No 5Report
super
Arbeider (Current Employee) –  Antwerpen Haven22 December 2015
Het was heel leuk ervaring voor mij, de teamleiders waren heel aardige mensen. ik heb veel goed ervaringen gehad.
Pros
Water
Cons
Niets
Was this review helpful?Yes 3No 7Report
Stabiele werkgever waar iets wat ontbreekt
Logistiek medewerker (Former Employee) –  Antwerpen, VLG27 September 2015
Ik vond het werken in de Katoen Natie zeer leuk en gevarieerd. Ondanks het zware werk werkte ik er graag.

Wat wel heel jammer is, is dat je er zonder auto met (de privé)bus naar toe moet gaan. Die vertrekt altijd veel te vroeg waardoor je extra vroeg moet opstaan.
De verloning vind ik eerlijk gezegd veel te laag voor het werk dat je daar doet. Dit trek ik dan ook voornamelijk door naar de "niet-jobstudenten".

Omdat er veel met losse interimcontracten wordt gewerkt, werken er ook heel veel "net aangekomen migranten". Dit zorgt voor een heel multiculturele werksfeer. Dit heeft zijn positieve maar ook negatieve punten.
Zo spreekt bijna geen enkele medewerker er Nederlands. Dit zorgt dan ook dat de teamleaders alles in het Engels uitleggen. Dit is niet altijd zo evident vooral als je niet zo goed weet wat er van je verwacht wordt.
Cons
lange busrit, te vroeg op het werk, slechte verloning
Was this review helpful?Yes 12No 4Report
Gezelligheid en progressie op de werkvloer.
reachtruckchauffeur (Former Employee) –  Antwerpen, VLG23 February 2015
Na ruim een half uur van tevoren aanwezig te zijn geweest op het werk en een babbeltje te hebben gemaakt met mijn collega's werkte ik snel en geconcentreerd aan mijn opdrachten waarna ik mijn pauze benutte om een babbeltje te maken met mijn collega's onder het genot van koffie. Deze pauzes waren overigens niet op vaste tijden aangezien dit afhankelijk was van de drukte op dat moment. Na deze pauze ging ik weer geconcentreerd verder met de opgelegde opdrachten tot de volgende pauze waarin ik weer hetzelfde deed. Hierna werkte ik weer en ging vervolgens naar huis. Ik heb vooral geleerd om snel te werken en verantwoordelijk te zijn. Verder had ik een goede band met de directie en mijn collega's. Deze baan bracht mij geen moeilijkheden. Het leukste van de baan was dat ik afwisselende taken had.
Was this review helpful?Yes 4No 11Report
collega's zijn over het algemeen leuk om mee te werken , waardoor er wel een leuke sfeer heerst op het werk
logistiek havenarbeider (Current Employee) –  Kallo, VLG18 January 2015
Een afwisselende job waarbij ik vind dat ik mij beter kan ontplooien , het enigste dat mij aan werken bij katoennatie stoort!!
Niet alle collega"s dragen evenveel veiligheid en verantwoordelijkheidsgevoel waardoor er dikwijls gevaarlijke situaties ontstaan!!!!
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Katoen Natie. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,2