KBC Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Opportunités de développement
Conseiller commercial (huidige medewerker) –  Bruxelles25 april 2017
Les opportunités de développement ne manque pas chez KBC. J'ai commencé mon apprentissage dans le secteur bancaire au guichet ou j'ai vite su montré mes capacité d'apprentissage. Après quelques mois j'ai pu intégré l'équipe de conseillers commercial.
Pluspunten
Vite échelonner
Minpunten
Collègues pas toujours enthousiastes
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Ik vond het geweldig om bij KBC te werken.
Cliëntenadviseur (voormalige medewerker) –  Vorselaar, VLG6 januari 2016
Ik hield mij in de voormiddag voornamelijk bezig met loketwerking. In de namiddag werden er afspraken gedaan. Deze afspraken waren heel verschillend : relatiegesprekken, leningen op afbetaling, beleggingsplannen, productgesprekken, commerciële gesprekken, pensioensparen, beleggingen, betalingsverkeer...

Ik heb altijd zeer hoog gescoord in klantvriendelijkheid en ook op commercieel vlak.
zie verder
Leidinggevende Stafdienst (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU1 december 2015
KBC ontstond uit de fusie van CERA en KB. Ik was personeelslid van CERA waar ik meerdere functies koos. Dit laatste is zeer belangrijk omdat ik er de vrijheid genoot om telkens te kiezen voor een taak die mij goed lag. Eerst als bediende-opsteller, nadien als vervanger-kantoordirecteur en tenslotte als onderzoeker-inspectie slaagde ik erin om een mooie loopbaan uit te bouwen. De eerste jaren van de fusie (einde jaren '90) moest ik mij in het groter geheel van KBC opnieuw bewijzen waar ik zeer goed in slaagde om door te groeien tot sectiechef van de controlesectie Compliance waar ik verantwoordelijk was voor dertien collega's met middenkaderstatuut. De controles hielden verband met de bestrijding van witwassen en terrorismefinanciering.
Doorheen mijn loopbaan heb ik steeds de kans gekregen en gegrepen om dingen te doen die ik graag deed, zowel zuiver administratie als commerciële en tenslotte controle en leidinggeven. Ik kan bijgevolg niets dan positief meedelen over mijn werkgever. Meer dan waarschijnlijk liggen deze positieve ervaringen enerzijds aan de basis van mijn grote inzet en anderzijds zijn zij ook de reden van het lege gevoel dat ik overhield na mijn pensionering.
Pluspunten
tal van kansen om door te groeïen
Minpunten
de pijnlijke ervaring van de bankencrisis in 2008
goeie opleiding/opvolging personeel
Bankbediende (voormalige medewerker) –  Ruddervoorde9 september 2014
loketwerk
opleiding verzekeringen
contact met klanten
advies bij dagelijkse geldzaken
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige werkomgeving door leuke collega-jobstudenten
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Leuven, VLG8 maart 2014
- saai werk (papieren scannen en afplakken)
- vrij goede verloning
- uitgebreide caffetaria
- leuke collega's
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
heel leerrijk
Gepensioneers(ex bankbediende) (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU5 maart 2014
ontzettend veel bagage kunnen verzamelen
sociaal contact
de gelegenheid gekregen steeds bij te leren
Pluspunten
opleiding
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
korte termijnbeleggingen
ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU30 december 2013
eerst klasseerwerk en daarna verschillende banken contacteren omdat ze de gegevens niet correct hadden ingevuld dan inputten in de pc en dan alles verzenden naar al de uithoeken van de wereld
de directie zag je nooit maar had wel een goede ploegbaas
collega's vielen goed mee en heb dingen geleerd dat ik niet wist dat ze bestonden
dat ik soms dingen moest doen die ik niet direct begreep
dat je een leuke werkvloer had
Pluspunten
maalticheques, volledige terugbetaling vervoer
Minpunten
het was maar tot de euro op de markt kwam
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Excellente service en persoonlijke opvolging en benadering clienteel
KMO-Relatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Sint-Truiden29 juli 2012
Zeer goede ervaringen in haar commerciele en persoonlijke aanpak naar clienten en medewerkers; niet voor niets 'beste werkgever van het jaar' laureaat.
Pluspunten
organisatie, afspraken, structuur, naambekendheid
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren

3,9
3,8
3,9
4,2

Reviews over KBC gesorteerd op locatie