Komma Board

Komma Board Employee Reviews

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Komma Board, da's samen werken met een prettig gestoorde bende, waar passie en drive centraal staan
Komma Board is een familie van verschillende mensen, allemaal anders op hun manier. Ook intern zijn we één voor één allemaal verschillend. Maar we hebben wel veel dingen gemeen. Iedereen heeft een geweldige passie en drive in zich. Da's een Komma Board beestje dat niet meer loslaat en moeilijk te omschrijven valt. Maar je begrijpt wel wat het is als je de mensen ziet, hoort en bij elkaar zet, want het maakt ons van ver herkenbaar.

Bij iedereen is er ook "nen hoek af", komt er een verrassend kantje boven. Dat maakt dat ik me met iedereen geweldig hard kan amuseren, maar ook enorm goed kan praten. Als iemand me vraagt "hoe is't?", dan is dat ook omdat ze dat echt willen weten en niet omdat ze een small talk met me willen doen.

De consultants werken allemaal apart op andere projecten, zien elkaar dus niet zo vaak. Maar wat magisch is, is dat je dat niet merkt als je ze samenbrengt, op een drink, een etentje, teambuilding. En dan heb ik het niet over IT en finance apart, maar echt iedereen. Onlangs vertelde de bedrijfsfotograaf me waarmee we werkte voor een event, dat de samenhorigheid en de oprechte vriendschap tussen onze mensen iets is wat hij nog nooit had meegemaakt, buiten één ander groot Belgisch schoenenmerk. En dat, dat is pas een compliment.

Bij Komma Board word je ook verplicht om jezelf te zijn, jezelf te uiten, te zeggen wat je denkt en niets achter te houden, altijd. En dat is niet altijd makkelijk, ook al denk je dat dit een evidentie en een basisrecht is. Het management heeft een zesde zintuig en voelt meteen wanneer er op persoonlijk of teamvlak iets
 - more...
Pros
Je krijgt enorm veel vrijheid in je job
Cons
Bedrijf met gezonde groeipijnen, maar ze worden wel aangepakt
Een werkplek waar mensen groeien!
Komma Board is een no-nonsense consultancy-bedrijf waar mensen hun passie en kennis kunnen delen.

Zelf richting geven aan je carrière , continue geprikkeld worden door nieuwe uitdagingen aan te gaan, grenzen verleggen, kortom écht gelukkig zijn in je job, dat is waar Komma Board voor staat.
dynamische firma met focus op de medewerkers
Een bedrijf waar je als medewerker "je zegje hebt", waar jij als persoon meetelt.
Er wordt rekening gehouden met de uitdagingen die de werknemers als consultant moeten aangaan. Ondersteuning en begeleiding wordt hierin steeds voorzien.
Pros
Veel after work en teamactiviteiten
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Komma Board. Our community is ready to answer.
4,3
Work/Life Balance