KONE Employee Reviews

Found 4 reviews matching the search See all 520 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Zeker geen doorgroeimogelijkheden
Magazijn verantwoordelijke (Current Employee) –  Loppem10 July 2019
Ze geven zich uit voor empleyer of the year, Je kan er niet doorgroeien, je gaat echter achteruit ipv vooruit. Veel beloven, weinig doen van de directie. Laatste tijd veel staking, omdat personeel niet akkoord gaat met nieuwe arbeidsvoorwaarden. Vele bedienden denken aan zich zelf. Doorgroeimogelijkheden is enkel voor de vriendjes politiek. De mening van personeel en klanten worden genegeerd, enkel hun eigen mening telt. Ze luisteren ook niet naar personeel die meer ervaring hebben dan hun zelf. Sommige bedienden komen er binnen en denken dat ze alles beter weten dan een ander.
Cons
Geen doorgroeimogelijkheden
Was this review helpful?YesNo 2Report
Official response from KONE
25 September 2019

Beste collega,

We proberen KONE een aangename werkplek te maken voor iedereen en vinden het dan ook jammer om deze feedback te lezen.
We nemen verschillende acties om de feedback van werknemers te bevragen (zoals bijvoorbeeld via de jaarlijkse Pulse-enquête) en daar de nodige acties aan te koppelen. Daarnaast hebben we per regio een toegewijde HR-verantwoordelijke waar je bij terecht kan. Je kan de contactgegevens verkrijgen via de interne ASK HR-dienst – voor privacy redenen zullen we de naam en contactgegevens hier niet vermelden. We moedigen je aan om contact op te nemen met jouw regionaal verantwoordelijke en/of HR-verantwoordelijke om de vermelde zaken op een constructieve manier te bespreken.

Mvg,

Jolien
KONE HR Team

Libre
Apprentissage (Former Employee) –  Bruxelles Anderlecht2 June 2017
Travail , libre et sur la confiance , contact client agréable et bonne ambiance
Was this review helpful?Yes 4No 12Report
Il faut savoir faire face à tous
Entretien et dépannage des ascenseurs (Former Employee) –  Bruxelles et envirrons16 January 2017
Cet un métier ou il faut savoir tout faire vraiment tous.
Plomberie, couleur, maçonnerie, sanitaire, informatique, automation, carreleur, électricité, toiture, zinguerie, ect
Pros
beaucoup d'heures
Cons
On ne peut pas utiliser le véhicule à titre personnel
Was this review helpful?Yes 2NoReport

See more KONE reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at KONE. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,6