Kruidvat Reviews

101 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 632 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een gezellige team om mee te werken
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Verkoopmedewerker30 juni 2019
Het is een zware job maar wel leuk om te doen en een super bedrijf
Pluspunten
Af en toe eens gaan eten
Minpunten
Geen minpunten
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Het tempo moet steeds hoger en hoger
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Aalst27 mei 2019
Werken bij Kruidvat was leuk, 6 maand lang. Één dag voor ik mijn vast contract zou krijgen werd ik ontslagen, ik was te traag.
Deze manier van omgaan vind ik onrespectvol, zodat het eerder lijkt of ze zo veel mogelijk tijdelijke werknemers willen hebben in de winkels. Enkel menselijke robots worden daar gehouden.
Wel was ik goed genoeg om telkens last minute in te vallen op mijn vrije dag of langer te blijven.
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren
leuk in het begin
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Kontich22 februari 2019
Ik vond het persoonlijk leuk in het begin, ik kreeg de kans om veel te leren en zelfstandig taken uit te voeren. Het tempo moest steeds hoger en hoger en daar kenden ze geen grens van bovenaf toe. betere collega's kan ik me niet voorstellen we zijn een kleine familie geworden en we staan bijna altijd voor elkaar klaar. naar het einde toe werd het me allemaal een beetje teveel. ingeschreven als deeltijdse, deeltijds betaald worden maar vaak als een fulltimer komen werken door personleelstekort. komen werken in je vakantie mag geen probleem zijn daar.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
hogeraf te streng
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
Hard work
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Antwerpen (provincie)28 januari 2019
Hard work at Kruidvat
You have to be available to do all sorts of work
And you have to be able to work extra hours even with 2+ kids.

work includes
putting the products in the shop, cleaning, counter work. helping clients, counting money, ordering products

you have to deal with a lot of nasty clients in the region I worked
A lot of racists and discrimination from customers

I did have a nice relationship with some employees

Management wasn't always easy. Very critical even when you gave your all. Not trustworthy. They say they keep your info private but they didn't

Possible it had changed now.
Pluspunten
responsibility, nice employees
Minpunten
very hard work and not really the appreciation for it
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
verkoopster
verkoopster/kassierster (voormalige medewerker) –  Wevelgem Moorsele17 januari 2019
toffe werksfeer , veel variatie , klant gericht , en aangename producten ,
Minpunten
weinig betaald
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 2Rapporteren
negatief
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Geraardsbergen17 januari 2019
je word er negatief beoordeeld. Voor de rest is job voor een beginner zeer aangenaam, je leert veel, maar het is de manier waarop.
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Eerste zicht lijkt alles perfect maar ze zijn te veel eisend en houden geen rekening met privé
Verkoopster (voormalige medewerker) –  België8 januari 2019
Voorbije 2 maand was afschuwelijk Kruidvat is slecht betaald te veel eisend en houden geen rekening met privé of stellen zelfs niets op u af Kortom Kruidvat denkt aan zichzelf u bent maar een nummer
Pluspunten
Minpunten
Slecht salaris weinig tot geen maaltijdsheqes
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 1Rapporteren
Slechte werksfeer
student (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)2 januari 2019
Een super slechte werkervaring!
Het enige positieve aan werken bij Kruidvat is dat dit goed betaald is (spijtig dat overuren niet uitbetaald worden).
Een hele slechte werksfeer, verantwoordelijke kijken studenten vies aan en ze kunnen nooit iets goed doen in hun ‘ogen’ en laten de studenten de vuile werkjes opknappen.

Heel vaak moeten overwerken zonder er betaalt ervoor te worden en als je de verantwoordelijke hierover aanspreekt krijg je het volgende antwoord: ‘je hebt de kruidvat mentaliteit niet, en er worden helemaal geen overuren uit betaalt want het is MAAR een uur overwerken’ en vervolgens krijg je dan ook nog eens je ontslag omdat je de verantwoordelijke hier over aanspreekt!
BLIJF HIER WEG!
Pluspunten
goed loon.
Minpunten
overuren draaien zonder er betaald voor te worden.
Was deze review waardevol?Ja 14NeeRapporteren
werk kruidvat
Inventaris (voormalige medewerker) –  Kontich15 december 2018
Ik werd er goed ontvangen.
En het was er heel gezellig.
Pluspunten
tempo werk was goed
Minpunten
Te dicht op elkaar werken
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
een slechte werkervaring sfeer tussen collega's slecht
Kruidvat jobstudente (voormalige medewerker) –  Hoboken11 december 2018
je werkt daar door en door zonder waardering te krijgen de management is slecht en slecht overuren worden nooit terug gegeven je word slecht behandeld als je een fout maakt.
Was deze review waardevol?Ja 12NeeRapporteren
ja ik werk overal
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)5 november 2018
Het was allround job, aanvuller, kassa, uitpakken, terecht met klanten.
Pluspunten
nee
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Tof zolang je toffe collegas hebt.
verantwoordelijke (voormalige medewerker) –  Vlaams Brabant17 september 2018
Ik heb er bijna 4 jaar gewerkt en na minder dan een jaar was ik al sleutel geworden.
Kruidvat is een heel leuk bedrijf als je houd van hard werken. Het werk is op zicht niet moeilijk maar je moet efficient zijn en hard kunnen doorwerken. De klanten zijn vaak ongelofelijk slordig en dat is een heel groot minpunt, want het opruimen is nooit gedaan. De werkdruk kan ook enorm hoog zijn als je niet met genoeg personeel bent of er bepaalde mensen hun werk niet doen. Kruidvat gaat nooit te veel mensen in een winkel zetten.
In de zomer val je wel dood in het magazijn want de werkkleding is enorm warm en daar doen ze helaas niks aan.
In het begin waren mijn collegas super en ging ik graag werken,op het einde was het grotendeel van de mensen weg of naar een andere winkel en was het een beetje hopeloos.
Maar als je een goed team hebt is kruidvat supertof!

Ik werkte ook maar 20 uur, soms kreeg ik is 24. Maar als 3de sleutel moet je op niet meer hopen.
Pluspunten
Toffe collegas, veel werk
Minpunten
Hogerop doet vaak niet zo veel goeds
werkomgeving
verkoopster/kassierster (voormalige medewerker) –  Turnhout10 september 2018
leuke collega's en leuke werksfeer, soms wat spanning en goed doorwerken.
Premier job catastrophique
Etudiant jobiste (voormalige medewerker) –  Henegouwen18 augustus 2018
Travailler chez kruidvat était mon premier job étudiant, lors de l’entretien on vous promet monts et merveilles: salaire avantageux, travail diversifié, encadrement dans le travail. Mais la réalité en est bien loin!! Tous les jours la même journée type: caisse et anti voler les articles. En ce qui concerne les horaires, travailler 10h/j souvent en ayant 2 pauses sur les 3 car on est en sous effectifs. En plus la manager très désagréable qui se prend de haut et vous rabaisse à la moindre occasion, de plus quand on pose une question on vous remballe clairement sans raison. Sans parler de l’hygiène de la réserve et de l’espace privé. Bref, un travail d’esclave et répétitif avec aucune reconnaissance de la part de la manager
Minpunten
Manager désagréable, propreté, encadrement
Was deze review waardevol?Ja 16NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen collegialiteit, geen leuke werksfeer
Kassierster, aanvullen,... (voormalige medewerker) –  Oostende13 augustus 2018
Slechtste werkervaring die ik tot nu toe heb gehad. Toen ik hier binnenkwam wisten ze dat ik veel te leren had, het was mijn eerste werkervaring. Had een contract van 3 maanden gekregen. Begon elke dag een kwartier vroeger.
Aangezien ik op een zaterdag niet had kunnen eten was ik nog snel eten gaan halen, begon om 8u30 en éénmalig om 8u25 opgestart. (wat nog steeds 5 min vroeger is, winkel is ook nog niet open dan). Onder mijn voeten gekregen omdat dit 'niet collegiaal' was en dat ik dan beter niet had gegeten zodat ik er toch een kwartier vroeger was. Iedereen roddelde er over iedereen, zelfs de bazin deed mee. Als de ene weg was begonnen ze dan over diegene enz.
2 weken nadat ik er begon kreeg ik mijn ontslag. De dag nadat ik dit hoorde begon ik om 8u20, hierover werd ik aangepakt. Ik zei dat ik eigenlijk pas om 8u30 zou moeten beginnen dus dat ik nog steeds op tijd was, waarbij ze op mij begon te roepen waar iedereen bij was. Ik heb hier dan onmiddellijk mijn onderling akkoord afgetekend.
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Flexibiliteit en hoog werktempo zijn belangrijk
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Deinze4 augustus 2018
Wanneer je Kruidvat als je vaste job wil, is het belangrijk dat je ook echt interesse hebt in retail en verkoop etc. Het werktempo ligt hoog en de klanten verwachten dat je je producten en je folder goed kent. Het is dus niet zomaar wat achter de kassa staan en rap wat geld verdienen of even een baantje dat je tussendoor kan doen.
Je kan er enorm veel leren over stock, orde en netheid, het winkelbeeld,...

Loon is niet slecht, niet goed.
De bazen kijken altijd naar hun cijfer, niet naar het werk dat nog moet gedaan worden. Ze verwachten dat je met 2 mensen op een zaterdag al het werk afkrijgt dat eigenlijk bedoelt is voor 4 mensen.
Nadeel is dat je maar 20 uren contractjes hebt dus als je het werk dan toch graag doet, dat je niet voldoende kunt werken of echt veel kan verdienen.

In het filiaal in Deinze is het personeel wel zeer open en behulpzaam. De sfeer zit er wel goed.
Pluspunten
Veel pauzes, afwisselend werk, personeelskorting
Minpunten
Elke week andere uren, uurrooster soms maar 2 weken op voorhand, altijd personeel te kort
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 1Rapporteren
je ne conseille pas !
vendeur (voormalige medewerker) –  Schaarbeek3 augustus 2018
Aucune organisation, les manager se prennent de haut, service du personnel injoignable, mal payé pour se casser le dos toute la journée, heures pas réglé par rapport au contrat et de belles paroles.
que des remarques négatives jamais quelque chose de positif.
Les seuls points positifs c'est qu'on n'a pas le temps de s'ennuyer, on est toujours occupé et la clientèle est au top.
Pluspunten
La clientèle
Minpunten
Le management
Was deze review waardevol?Ja 12NeeRapporteren
goed
Verkoopster (voormalige medewerker) –  merksem19 juli 2018
veel bij geleerd zoals stok en dergelijke dingen doen altijd vriendelijk niks slecht over te zeggen
Pluspunten
gewoon goed
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fijne sfeer onder de collega's
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Herentals14 juni 2018
Weinig betaald!
Te lange middagpauze (= bijwerken)
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Weinig respect
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 1Rapporteren
kasahulp
Verkoper (voormalige medewerker) –  Zelzate1 juni 2018
De omgeving en de collega's zijn goed. Het was alleen niet mijn ding om er te blijven werken
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 3Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5