3,3 out of 5 stars.
Write a review

Kruidvat Employee Reviews for Student (m/v)

Review this company

HelpfulnessRatingDate
Found 10 reviews matching the searchSee all 954 reviews

Ca va

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Te hoge werkdruk, tempo heel hoog, geen hechte banden tussen de collega’s maar toch geen moeilijk werk. Alleen moet je wel continu doorzetten. De manager houd er weinig rekening mee.

Pros

Geen moeilijk takenpakket

Cons

Weinig waardering

Gezellig

Fijne werkomgeving. Het verloopt allemaal heel relaxt.

Pros

eindejaarsbonus

Cons

Soms geen werk aan kassa

Aangename werkplaats

Fijne collega's, leuke werksfeer, goede groepsdynamiek

Tof bedrijf

Kruidvat is een aangenaam bedrijf om voor te werken als jobstudent.

Studentenjob

Drukke studentenjob. Het management liet ergens te wensen over.

Slechte werksfeer

Een super slechte werkervaring! Het enige positieve aan werken bij Kruidvat is dat dit goed betaald is (spijtig dat overuren niet uitbetaald worden). Een hele slechte werksfeer, verantwoordelijke kijken studenten vies aan en ze kunnen nooit iets goed doen in hun ‘ogen’ en laten de studenten de vuile werkjes opknappen. Heel vaak moeten overwerken zonder er betaalt ervoor te worden en als je de verantwoordelijke hierover aanspreekt krijg je het volgende antwoord: ‘je hebt de kruidvat mentaliteit niet, en er worden helemaal geen overuren uit betaalt want het is MAAR een uur overwerken’ en vervolgens krijg je dan ook nog eens je ontslag omdat je de verantwoordelijke hier over aanspreekt! BLIJF HIER WEG!

Pros

goed loon.

Cons

overuren draaien zonder er betaald voor te worden.

een slechte werkervaring sfeer tussen collega's slecht

je werkt daar door en door zonder waardering te krijgen de management is slecht en slecht overuren worden nooit terug gegeven je word slecht behandeld als je een fout maakt.

Sommige medewerkers waren vriendelijk

Veel klusjes die op korte tijd af moesten geraken. Soms was dat niet gemakkelijk als je net begon te werken.

Gezellige werksfeer

Alle collega's zijn heel vriendelijk en je kan met ale vragen bij ze terecht.

Een typisch dagje in het kruidvat

Elke ochtend begin ik met het spiegelen van de producten, zodat de klanten aan al onze producten makkelijk aankunnen. Vanaf half 10 gaat onze winkel open en sta ik aan de kassa. Wanneer er niemand aan mijn kassa is, moet ik de drankenkoeling aanvullen. Tijdens de middagpauze is het altijd leuk met mijn collegaatjes enkel is het soms jammer dat ik alleen in pauze moet omdat de andere maar een halve dag moeten werken. Na de middagpauze krijg ik ofwel de opdracht om verder de kassa open te houden ofwel de opdracht om de stock in de rekken aan te vullen. Beide vind ik een zeer leuke opdracht. Om 18:00 u eindigt mijn werkdagje en kan ik tevreden naar huis!

Pros

Toffe opdrachten

Cons

Soms alleen in pauze

Ask a question about working or interviewing at Kruidvat. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,2 out of 5 stars for Work/Life Balance

• Companies
  • Kruidvat
  • Employee Reviews
  • Student (m/v)
Tell us how to improve this page
What would you add or change?