Kruidvat Employee Reviews for Verkoper (m/v)

Verkoper (m/v)42 reviews
Belgium42 reviews
Found 42 reviews matching the search
See all 795 reviews
Zeer aangename collega's. Alleen zeer verschillende vaak. Ontspannen sfeer
Cons
Verschillende collega's
Collega's en management waren niet begripvol, lieten je vooral aan je lot over.
Wanneer er een sterfgeval is wordt er geen begrip getoond.

De werkdagen zijn, ondanks de niet zo zeer lange uren, heel erg vermoeiend en je krijgt hier niet genoeg pauze voor.
ik werk nu al reeds een jaar en 5 maanden bij kruidvat geraardsbergen vroeger leuk met vorige filiaalmanager de nieuwe echt niet te doen constant tempo tempo tempo je mag ze niet antwoorden enkel ja en nee zeggen ben blij dat ik er ver weg ben
Het "sollicitatiegesprek" bestond enkel uit "aanwezig zijn". Ik kwam toe op het afgesproken uur en ik had meteen de job.
Ik heb er een half jaar gewerkt en ben blij dat ik er weg ben.

Ik werd vaak om 23u opgebeld om te vragen of op mijn vrije dag wilde komen werken en werd afgesnauwd wanneer ik weigerde. Nadat ik er 2 maand ervaring had was ik verantwoordelijk over de jobstudenten en de sluiting en opening van de winkel

Na
Pros
Werk
Cons
Loon, samenwerking, niet flexibele werkgevers
Werk bij Kruidvat, niet echt gemakkelijk, te snel tempo, te veel stress, slecht werkuren, weinig betaald. Mag je toch niet combineren met andere werk. Lang proefperiode. Zwaar spoelen heffen en tillen. Ik werkde erbij 6 jaar. Ik ben buitenlandse vrouw 47 jaar oud.
Pros
Cons
Veel
Als verkoopster heb je meestal een halve dag kassa en de andere helft sta je in de winkel. Rekken vullen, ordenen en klanten verder helpen horen daarbij. Je leert er omgaan met verschillende soorten mensen en met stress. Je moet heel flexibel zijn. Soms beginnen om 7u en soms werken tot 21u omwille van avondvullingen. Die zijn er omdat de leveringen in moeten staan.
Pros
Salaris is hoog tov andere. Je krijgt maaltijdcheques, ecocheques en fietsvergoeding.
Cons
Heel flexibel zijn, Weinig kans om voltijds te kunnen beginnen, moeilijk te combineren met andere job.
Altijd veel te doen, enkel jammer van de rommelige winkel altijd en valt niets aan te doen ondanks de werknemers zeer hun best doen voor een propere winkel. Jammer
Heb 9.5 jaar voor kruidvat gewerkt, ik heb er veel zien komen en gaan. een bende schijnheiligaards. In die 9.5 jaar ben ik 5 keer naar voor geschoven geweest voor n'en sleutel te worden en elke keer terug weggeduwd geweest, terwijl ge elke als ze vroegen om bij te komen er stond. Om er na meer dan 9 jaar er uitgegooit te worden met "voldoet nier meer aan de eisen"
Het is een zware job maar wel leuk om te doen en een super bedrijf
Pros
Af en toe eens gaan eten
Cons
Geen minpunten
Werken bij Kruidvat was leuk, 6 maand lang. Één dag voor ik mijn vast contract zou krijgen werd ik ontslagen, ik was te traag.
Deze manier van omgaan vind ik onrespectvol, zodat het eerder lijkt of ze zo veel mogelijk tijdelijke werknemers willen hebben in de winkels. Enkel menselijke robots worden daar gehouden.

Wel was ik goed genoeg om telkens last minute in te vallen op mijn vrije dag of langer te blijven.
Ik vond het persoonlijk leuk in het begin, ik kreeg de kans om veel te leren en zelfstandig taken uit te voeren. Het tempo moest steeds hoger en hoger en daar kenden ze geen grens van bovenaf toe. betere collega's kan ik me niet voorstellen we zijn een kleine familie geworden en we staan bijna altijd voor elkaar klaar. naar het einde toe werd het me allemaal een beetje teveel. ingeschreven als deeltijdse, deeltijds betaald worden maar vaak als een fulltimer komen werken door personleelstekort. komen werken in je vakantie mag geen probleem zijn daar.
Pros
personeelskorting
Cons
hogeraf te streng
je word er negatief beoordeeld. Voor de rest is job voor een beginner zeer aangenaam, je leert veel, maar het is de manier waarop.
Voorbije 2 maand was afschuwelijk Kruidvat is slecht betaald te veel eisend en houden geen rekening met privé of stellen zelfs niets op u af Kortom Kruidvat denkt aan zichzelf u bent maar een nummer
Pros
Cons
Slecht salaris weinig tot geen maaltijdsheqes
Het was allround job, aanvuller, kassa, uitpakken, terecht met klanten.
Pros
nee
Wanneer je Kruidvat als je vaste job wil, is het belangrijk dat je ook echt interesse hebt in retail en verkoop etc. Het werktempo ligt hoog en de klanten verwachten dat je je producten en je folder goed kent. Het is dus niet zomaar wat achter de kassa staan en rap wat geld verdienen of even een baantje dat je tussendoor kan doen.
Je kan er enorm veel leren over stock, orde en netheid, het winkelbeeld,...

Loon is niet slecht, niet goed.

De bazen kijken altijd naar hun cijfer, niet naar het werk dat nog moet gedaan worden. Ze verwachten dat je met 2 mensen op een zaterdag al het werk afkrijgt dat eigenlijk bedoelt is voor 4 mensen.

Nadeel is dat je maar 20 uren contractjes hebt dus als je het werk dan toch graag doet, dat je niet voldoende kunt werken of echt veel kan verdienen.

In het filiaal in Deinze is het personeel wel zeer open en behulpzaam. De sfeer zit er wel goed.
Pros
Veel pauzes, afwisselend werk, personeelskorting
Cons
Elke week andere uren, uurrooster soms maar 2 weken op voorhand, altijd personeel te kort
veel bij geleerd zoals stok en dergelijke dingen doen altijd vriendelijk niks slecht over te zeggen
Pros
gewoon goed
Weinig betaald!
Te lange middagpauze (= bijwerken)
Pros
Personeelskorting
Cons
Weinig respect
De omgeving en de collega's zijn goed. Het was alleen niet mijn ding om er te blijven werken
Het was leuk werken bij de kruitvat ben weg gegaan wegens verhuizing
Pros
loon
Cons
openbaar vervoer
Bij Kruidvat werken is zeer leuk als je goede collega's hebt.
De werkdruk is hoog en je moet zeer flexibel zijn.
Pros
Vakantiedagen
Cons
Geen eigen aankopen mee brengen
Ben weg gegaan bij kruitvat omdat het gewoon niet klikte met mij en de 2 bazins.
Pros
Niets
Cons
Houden van roddelen