La Lorraine Bakery Group

La Lorraine Bakery Group Employee Reviews

Found 21 reviews matching the search
See all 25 reviews
All day long you had to do the same thing always staying at the same place some day the job is very hard, another day you had almost nothing to do there is no job every day, some week you go every days working, another week you have only 1 day to work or no work
Te weinig opgeroepen om te werken Ploegen : vroege 6 - 14, late 14- 22
Pros
Toffe collega's
Cons
In ploegen slecht bereikbaar openbaar vervoer
De ene persoon is meer waard dan de andere. Ook heel veel rascistische uitspraken. Geen respect op de werkvloer voor het personeel, zo als ik al zei de ene persoon is meer waardig dan de andere. De ene word als konings behandeld de andere als slaaf .en als nieuw persoon ben je zeker en vast de 2de categorie (slaaf)
Pros
Mooi loon. En kleine doorgroei mogelijkheden
Cons
Geen respect. Racisme. Stressvol.
Une bonne ambiance de groupe Les chef 👍👌parle néerlandais et français quand y a un souci il sont là pour arranger les choses très très sympathique Du petit chef aux plus grand chef 👨‍🍳 Une très bonne ambiance chaleureuse Franchement un boulot à recommander A Taut chauffeur pendant le chargement si vous avez un souci il sont là pour vous aider no stress c’est l’un des boulot que j’ai le plus aimé dans ma carrière de chauffeur c
Pros
Il ont des bons camions 🚛 récents
Cons
Pas possible de rentrer avec le camion à la maison souf si vous habiter louin
Algemeen sterk groeiend familiebedrijf noodzaak om de commerciële processen en flow nog verder te optimaliseren. Sales reps met sterke expertise en gedrevenheid
Pros
Toffe collega's
Cons
Geen minpunten
Desondanks de corona choas een zeer warme welkom gekregen met de nodige tools om de job zo goed als mogelijk kunnen op te starten. Ik hou van de open communicatie en direct contact met collega's, verantwoordelijken en management. Zeer veel mogelijkheden om te groeien, zowel horizontaal als verticaal. Een aanrader voor wie zijn horizonten wil verruimen en wil kiezen voor werkzekerheid in deze onzekere tijden.
Pros
Leuk product, werkzekerheid en stabiliteit
Cons
Te weinig werkplaatsen en zalen voor aantal collega's.
Emploi parfaits pour commencer dans la vie un bon commencement
plein d’expérience d apprentissage sur place on sens que l on évolué chaque semaine mois passer dans cette entreprise.
Avec le travail de la Loraine ,a des horraires variante , surtout les nuits . Il serait mieux de majorer le salaire des ouvrier .
J'ai bien aimé travailler à la Lorraine parce que c'était une très belle expérience en tant qu'étudiant découvrir le monde du travail.
Pros
Pain gratuit
Cons
Je n'ai pas de points négatifs
Dagelijkse professionele uitdagingen, sportieve activiteiten en fijne collega's, leuke werkomgeving! Een familiebedrijf in volle groei, dat blijft investeren in mensen en producten.
Pros
Dagelijks lekkere producten te proeven én dicht bij huis werken
Cons
Té snelle groei voor sommige afdelingen
Slechte Cao voorwaarden, uren voor het begin van de shift worden niet vergoed. Zeer laag loon in verhouding van wat men altijd verwacht. Dagelijks overwerk, plus zaterdag werk. Onderhoud is niet aanwezig, dus altijd brandjes blussen. De verantwoordelijke zijn bedreven in lager geplaatste steeds verantwoordelijk te stellen voor hun stommiteiten.
Pros
Ben nog aan het zoeken
Cons
Zowat alles
La Lorraine is een gezond bedrijf die deel uitmaakt van de groep LLBG. Ieder jaar wordt de focus gelegd op de groei van het bedrijf en de groep, en de nieuwe doelstellingen. Momenteel zitten we op een kantelpunt waar er misschien eens een jaar dient ingezet te worden om de winstmarge eens gedeltelijk te herinvesteren in personeel op de werkvloer en werkbaar werk te creëren, dan zoals gewoonlijk volledig in investeringen naar infrastructuur en machinepark. Voorts heerst er een leuke sfeer binnen het bedrijf met oog voor evenwichtige dosis gezondheid en sport. Fierheid voor ons eindproduct dragen we hoog in het vaandel, alsook respect voor collega's en klanten. Kortom een bedrijf met doorgroeimogelijkheden als beginnende werkzoekende in een omgeving die mee is met zijn tijd.
Pros
Stabiel gezond financieel familie bedrijf
Cons
Groeipijnen door eigen succes
Een zeer slechte werkervaring! Geen enkele communicatie of ondersteuning de eerste werkdag. Zeer vuile en onderkomen fabriek, ga maar eens kijken aan de achterkant. Hopen grond en onkruid meters hoog, overvolle containers, kortom, een schande voor een voedingsbedrijf, begrijp niet hoe dit zomaar kan openblijven. Kan niemand aanraden hier te beginnen.
Pros
geen enkel
Cons
geen communicatie, geen ondersteuning op de werkvloer, vuile fabriek
Un salaire misérable si on ne fait pas la nuit , faire la nuit de 22h jusqu'à 6h et se faire rappeler à 6h nous demandant de faire des heures supplémentaires jusqu'à 14h . Si on refuse on est mal vu , aucun suivi pour les nouveaux , bref je recommande pas du tout
Pros
Le coca dans les distributeurs est à 70 centimes
Uniek voor een Belgische onderneming om zo sterk te blijven inzetten op groei! Onderneming met topproducten en duidelijke lange termijnvisie. Vooral de mensen die er werken maken het verschil!
Pros
Gepassioneerde mensen, topproducten waar je dagelijks kan van genieten en dichtbij huis kunnen werken
Cons
Er kan meer ingezet worden op sommige ondersteunende diensten en voldoende staffing
beaucoup d'ouvriers devraient être resté à l école maternelle
Pros
pain gratuit
Cons
pas serieux
Hard werken voor en hongersloon Ploegbaas mag roken en drugs gebruiken waar er brood wordt gemaakt ! Comunicatie zero niemand die deftig nederlands spreekt ik begrijp niet dat voedselinspictie deze firma openhoudt deze firma is en gevaar voor volksgezondheid !!!
Weinig betaald slechte condities , vuil en slechte uren
Heel vroeg begine en zonder vroege premie echt schandalig !ik heb er paar weken volgehouden.nooit meer!
het moeilijkste van de job met veel ploegen nacht werk zwaar werk weekend werk en in feestdagen moest ook werken
See more La Lorraine Bakery Group reviews
You may want to try: