La Lorraine Bakery Group Employee Reviews in Ninove

Found 4 reviews matching the search See all 12 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Stabiel en groeiend bedrijf
Warehouse Manager (Current Employee) –  Ninove8 November 2018
La Lorraine is een gezond bedrijf die deel uitmaakt van de groep LLBG. Ieder jaar wordt de focus gelegd op de groei van het bedrijf en de groep, en de nieuwe doelstellingen. Momenteel zitten we op een kantelpunt waar er misschien eens een jaar dient ingezet te worden om de winstmarge eens gedeltelijk te herinvesteren in personeel op de werkvloer en werkbaar werk te creëren, dan zoals gewoonlijk volledig in investeringen naar infrastructuur en machinepark. Voorts heerst er een leuke sfeer binnen het bedrijf met oog voor evenwichtige dosis gezondheid en sport. Fierheid voor ons eindproduct dragen we hoog in het vaandel, alsook respect voor collega's en klanten.
Kortom een bedrijf met doorgroeimogelijkheden als beginnende werkzoekende in een omgeving die mee is met zijn tijd.
Pros
Stabiel gezond financieel familie bedrijf
Cons
Groeipijnen door eigen succes
Was this review helpful?Yes 1No 5Report
Passie voor producten én people
Bediende (Current Employee) –  Ninove22 August 2018
Uniek voor een Belgische onderneming om zo sterk te blijven inzetten op groei! Onderneming met topproducten en duidelijke lange termijnvisie.
Vooral de mensen die er werken maken het verschil!
Pros
Gepassioneerde mensen, topproducten waar je dagelijks kan van genieten en dichtbij huis kunnen werken
Cons
Er kan meer ingezet worden op sommige ondersteunende diensten en voldoende staffing
Was this review helpful?Yes 2No 8Report
zwaar werk
Inpakker (Former Employee) –  Ninove21 September 2017
het moeilijkste van de job
met veel ploegen
nacht werk
zwaar werk
weekend werk en in feestdagen moest ook werken
Was this review helpful?Yes 24No 7Report

See more La Lorraine Bakery Group reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at La Lorraine Bakery Group. Our community is ready to answer.

Ask a Question

2,3