LANDELIJKE THUISZORG

Belgium12 reviews
Showing all 12 reviews
Familie sfeer
Afwisselende job, goed salari, betaalde verlof vanaf 35+
Goede werkgever en balans gezin
In het algemeen een aangename werksfeer en respect van dienst / verandwoordelijke. goede uren/ balans voor u gezin.
Jammer dat verzorgende / zorgkundige die willen door groeien naar administratief werk of andere functie geen kans krijgen binnen de organisatie ook al heb je een beetje ervaring of heb je een avondopleiding gevolgd.

eerst mensen binnen de organisatie de kans geven om door te groeien en een extra opleding te volgen
Super mensen.toffe uren en collega
Gewoon geweldige groep.ferm goed bezig.veel nzvormingen en zoveel bijgeleerd in de 20 mooie jaren boj lzndelijke thuiseorg tegio bilzen
Pros
De uren van werken
Cons
Soms afstand van gezinnen
Een fijn bedijf om voor te werken
Fijn bedrijf om voor te werken. Er wordt rekening gehouden met persoonlijke situaties, goede verlofplanning.
fijne collega's en management.
Pros
Goede sfeer
Cons
afstand naar sommige gezinnen soms wat ver
A
De eerste jaren waren super maar na mijn overplaatsing ging het heel rap berg af geen rekening gehouden met als er iets gezegd word. Als er veel gepoetst moet worden vinden ze normaal ook als zorgkundige. Heel spijtig want doe het werk wel graag de mensen helpen en ze wassen en koken voor ze maar het poetsen is het meeste van de tijd dat je met de mensen bent. En als je er iets van zegt is het toch niet waar. En de regioverantwoordelijke hebben gelijk, omdat in deze regio hun wil is wet is, zwart is zwart ook al spreken we eigenlijk over wit.
Pros
Kort bij huis
Cons
Veel poetsen
Een toffe organisatie om voor te werken!
De eerste 16 werkjaren bij landelijke thuiszorg in de regio Turnhout waren fantastisch. Goede begeleiding en fantastische collega's. Sinds mijn overplaatsing naar regio Gooik, Lennik en Roosdaal. Voel ik mij slecht in mijn werk. Negatieve feedback en weinig contact met de collega's.
leerzame werkomgeving, weinig doorgroeimogelijkheden, stug management
Fijne, leerzame werkomgeving. goed voor iemand die zijn hart verloren is in de sociale sector.
Pros
fijne collega's, veel contacten met andere mensen
Cons
geen transparantie van het management uit
tijdelijke functie
OOTT is een afdeling bedoelt voor mensen die door verschillende omstandigheden thuis even niet kunnen blijven.

Wij, personeel van OOTT bestaan uit zeer gevarieerde en supergemotiveerde personen vanuit verschillende afdelingen van de thuiszorg oa. OCMW, landelijke thuszorg, familiehulp, maar ook verpleegkundige van het WGK.

Wij worden momenteel gesubsidieerd door de overheid, en deze beslissen over het verdere bestaan of niet van OOTT.

Daarom zullen mijn collega's en ik met spijt moeten afscheid nemen van elkaar en een nieuwe weg moeten inslaan
Pros
Toffe collega's
Cons
geen werkzekerheid
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Gezellige klas en leerkrachten
Ik heb veel bijgeleerd, ben blij dat ik deze opleiding gevolgd heb. Want ik wil de mensen graag helpen en een luisterend oor bieden, er staan voor de mensen waneer ze het een dag beetje moeilijker hebben. De lach die je krijgt van de mensen geeft me nog meer voldoening en daardoor doe ik het werk supergraag.
weinig afwisseling bv. 2 cliënten per dag
theorie en praktijk komen niet altijd overeen bv.van de 4u werken bij cliënt mochten we er 2u van poetsen , dat aanvaarde de cliënt niet tegenover de hulp , wel naar de verantwoordelijke toe
Pros
correcte personeelsdienst
Cons
veel poetsen
thuiszorg
was een goede stageplaats werd goed samengewerkt met andere personeel
verzorging
was een heel leuke job, perfect te combineren met mijn gezinssituatie
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at LANDELIJKE THUISZORG. Our community is ready to answer.
4,2
4,5