Liantis

Belgium13 reviews
Found 13 reviews matching the search
See all 15 reviews
leerrijke inspirerende bedrijfscultuur
Liantis stemt zich flexibel op naar haar medewerkers, focust op talent en expertise van de medewerker. Liantis is een dynamische organisatie, steeds openstaand voor verandering en verbetering.
Ook zelfstandige medewerkers zijn gewaardeerd.
environnement de travail stressant
Pas d'écolage suffisant. gestion nulle des relations humaines
Bonne société mais soucis de management et turnover
Très bon S.S. en évolution mais soucis de management et gestion des équipes.
Malheureusement cela a des répercussions dans le bien être au travail et le fort ensemble. Le taux de turn over du bureau est parlant.
Koele onderneming, geen collegialiteit
Het is een dienst ter bescherming en preventie op het werk maar eigen personeel is een nummer. Geen opvolging, niks van empathie. Koele organisatie
Pros
Goede verloning, veel vakantie
Cons
Personeel zijn nummers, geen betrokkenheid
Begaand met hun cliënten
In antwerpen zijn oprecht bezig met hun cliënten!! Volgen ze nauwgezet op en bieden ondersteuning waar nodig! Ze hanteren een zeer persoonlijke aanpak waardoor je zelfzekerder wordt en gemakkelijk voelt. Zelfs na lange periode denken ze nog steeds aan u en denken/zoeken de perfecte match!
Pros
Persoonlijk
Fijne werkgever met een vleugje verandering
Liantis is een fijne organisatie om voor te werken. Salaris gewijs is alles correct, transparant en betrouwbaar. Qua sfeer heel rustig en gemoedelijk is het dag dagelijks gegeve
Pros
Bedrijf dat met voeten op de grond staat
Cons
Focus is niet in al de regio's even voelbaar
Zeer goede werkgever
Liantis heeft respect voor het personeel en probeert dit ook duidelijk te maken door af en toe events, ontbijt, attenties,... te geven. Er zijn zeker doorgroeimogelijkheden genoeg, zowel horizontaal als verticaal.
Het verloningspakket onderging samen met de naam een hele update. Nu kan er veel meer op maat van de werknemer zelf gekozen worden voor bepaalde extralegale voordelen.
Pros
Flexibele uren en verloning.
Cons
Commercieel bedrijf, dus ook onderhevig aan veranderingen volgens winst/verlies.
Dynamische en waardengedreven werkomgeving in volle beweging
Ik werk sinds 2006 bij Liantis en heb mij nog geen moment verveeld. Liantis is een professionele en moderne werkgever met ruime mogelijkheden om je te ontplooien en blijvend te ontwikkelen. Liantis is een waardengedreven organisatie. Onze baseline 'Samen werkt' is geen hol woord!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Liantis?
Een mensgerichte organisatie met oog voor talent
Liantis is een topwerkgever: de organisatiewaarden worden doorgetrokken tot op het individuele niveau van de werknemer. Ze zijn heel mensgericht en nemen hun medewerkers onder de arm. Hierdoor kunnen ze een klantgerichte aanpak bieden en zijn zij zowel voor hun klanten als voor hun werknemers een ware compagnon de route. Bovendien biedt Liantis een aantrekkelijk loonpakket op maat van de medewerker. Wil je hier ook werken? Bekijk dan zeker hun vacatures!
Grote organisatie met héél wat mogelijkheden
Bij Liantis kan je écht je eigen kwaliteiten voor de volle 100% inzetten. Meer nog: je wordt aangemoedigd om dit zoveel mogelijk te doen en stappen te zetten.

Als dienstengroep stellen we elke dag alles in het werk om ondernemende mensen zo goed mogelijk te ondersteunen. Maar daarbij is er ook altijd aandacht voor de eigen medewerker. Met een marktconforme verloning, aandacht voor welzijn,...
Mensgerichte organisatie waar echt wordt samen gewerkt
Liantis is een mensgerichte organisatie die voor ondernemers werkt, en dat merk je in alles. De focus van het management en leidinggevenden ligt zowel op resultaten als op het goed functioneren van een team. Er wordt écht samen gewerkt, schouder aan schouder en echt en oprecht. Die open cultuur zorgt ervoor dat we heel wat kunnen realiseren en samen fier kunnen zijn op de resultaten die we behalen.

Liantis is een grote organisatie met heel wat locaties, maar toch kent iedereen veel meer mensen dan enkel het eigen kantoor. Dankzij de vele activiteiten en ondersteuning van sportevents ken je je collega's, de organisatie en de klanten veel beter!
Pros
teamwork
Werken bij Liantis
Binnen een grote en diverse organisatie als Liantis ben je verzekerd van een veelzijdige loopbaan. We krijgen groeikansen en doen voortdurend nieuwe kennis op.
We kunnen rekenen op een hedendaags en aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met verschillende extralegale voordelen. Zo worden we beloond voor de goede prestaties van onszelf, ons team en de organisatie.

Zin om schouder een schouder met ondernemende collega's mee te schrijven aan het verhaal van Liantis? Bekijk dan zeker onze vacatures!
Vertrouwde compagnon de route
Bij Liantis vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemingstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een hr- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico's tot aan de pensionering.
Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op beide oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken.
See more Liantis reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Liantis. Our community is ready to answer.
3,6
3,6