Lidl Reviews

172 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 4.239 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Environnement de travail agréable
Caissier réassortisseur (voormalige medewerker) –  Tertre, BE9 december 2018
Horaire de travail correspondant a mes critères, Salaire très correct
Pluspunten
Salaire
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Warme omgeving en toffe collega’s
Filiaalbediende (huidige medewerker) –  Zelzate26 november 2018
Ik werd heel goed vriendelijk ontvangen.
Mijn sollicitatiegesprek stelden ze mij op mijn gemak
Opleiding was goed. Ze verwachten wel dat je snel meekan en werk ziet.
Pluspunten
Water en koffie zijn gratis
Minpunten
Geen korting op jouw aankopen.
Lidl Weduwe
Assistent manager (huidige medewerker) –  Antwerpen (provincie)8 november 2018
Ik ben de vrouw van een medewerker bij Lidl. Een Lidl weduwe als het ware. Ik schrijf deze review omdat ons gezin na meerdere jaren Lidl effectief lijdt onder mijn man zijn job als assistent manager.
Mijn man heeft nooit vaste uren, zelfs niet binnen de afgesproken bevestigde en afgetekende uurroosters. Dit maakt het voor ons gezin zeer moeilijk om dingen te plannen. Weekendje weg? Niet voor ons, speelafspraak met andere gezinnen, niet voor ons... Een afspraak maken bij eender welk bedrijf om zaken te regelen: onmogelijk.

Het management wijzigt elke paar maanden met daarbij ook de persoonlijke voorkeuren van het management. Wat het quasi onmogelijk maakt om de instructies te volgen, gezien deze te pas en te onpas veranderen.
Om dan nog te zwijgen over de pesterijen. Mijn man krijgt steevast dagelijks de zware klussen, want ja... hij is een man en als hij er is moeten de vrouwen dat toch niet allemaal doen. Vrije zaterdagen? Ongekend, dit jaar 2 buiten zijn wettelijke vakantie. Verlofaanvraag voor een zaterdag omwille van een familiefeest of verjaardag van de dochter. Afgekeurd op 1 week voor het evenement, terwijl de aanvraag al 5 weken binnen was... Dit dan regelen met de collega's om te wisselen zodat bezetting optimaal blijft: afgekeurd. Allemaal zonder reden. Daarnaast bestaat er ook het favoritisme en discriminatie, een vrouwelijke medewerker mag wél uren verschuiven voor zorg voor haar kind, een mannelijke niet (zelfs geboorteverlof van een . Het is de moeder namelijk die moet opdraaien voor de zorg van haar kind... Zo werd hem verteld. Kleine nota: voor mij is een
  meer... dag sociaal verlof een verlies van €140, bij Lidl: ongeveer de helft.
Omgekeerd gaat alles dan weer wel. Werken op de vrije dag, uurtjes langer werken, extra ritjes doen naar andere filialen buiten de werkuren om goederen op te halen... Bijspringen in een ander filiaal bij ziekte of verlofperiodes. Allemaal geen probleem voor mijn wederhelft. Hij doet dat met veel plezier zelfs.

Er worden ook dossier nota's uitgedeeld gelijk zoete broodjes. Een fout gemaakt? Dossier nota, ook al is deze fout door een andere medewerker gemaakt tijdens jou week verlof. Als je het mij vraagt is Lidl de meest mensonvriendelijke winkelketen ter wereld en betalen ze hun medewerkers bijlange niet voldoende om hen te behandelen zoals zij dit doen.

Ik heb het geluk de vrouw te zijn van een brave, respectvolle, goedlachse, hardwerkende man die ondanks alles heel positief in het leven staat. Daarom begrijp ik niet waarom hij in zijn job op die manier behandeld kan worden.
  minder
Pluspunten
Leuk concept, goede producten, toffe job op zich
Minpunten
Onmenselijke eisen en behandeling van de medewerkers (zero work-life balance)
mauvaise equipe
Caissière réassortisseuse (voormalige medewerker) –  Herstal2 november 2018
es travail chez idl n'est pas mal mais au niveau de l'intégration les équipe sont fort fermer
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Employés sous pression
Caissier (voormalige medewerker) –  Dison26 oktober 2018
Les employés sont sous pression, l'ambiance n'est pas bonne
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
mijn slechtste werkervaring ooit in gans mijn beroepsleven.
Assistent filiaalleider (voormalige medewerker) –  Ronse en Oudenaarde17 oktober 2018
Opleidingscentrum te Merelbeke OK maar in de winkels te Ronse en Oudenaarde was een groot fiasco.
Geen organisatie door de reeds jarenlange ervaren filiaalleidsters.
Hoge werkdruk, geen tijd om pauzes te nemen , vernederende opmerkingen, tot pesterijen toe....
Pluspunten
verloning
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Paar toffe collega's leten kennen
Medewerker kassa (voormalige medewerker) –  Linkeroever27 september 2018
Wel veel bijgeleerd op korte termijn.
Bakkerij , non-food
Pluspunten
Soms wel goede sfeer met collega's
Minpunten
Alleen water was gratis
Bof
Caissière - Ré-assortisseuse (voormalige medewerker) –  Moeskroen25 september 2018
Promets mont et merveilleux pour au final vous licencier car plus assez de travail
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
Une journée chezlidl
Caissière-réassortisseuse (huidige medewerker) –  Libramont-Chevigny24 september 2018
Mise en rayon du pain du fruits et légumes et de la viande
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
être là au besoin de la clientèle
Caissière et réassortisseuse (voormalige medewerker) –  belgique20 september 2018
j' ai apprécier mon travail , suite à ma motivation d'être en contact clientèle.
Et effectué les moments les plus difficiles parfois ,sans baissé les bras.
Pluspunten
resté confiante dans un futur professionnel
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Kennis management
Store Manager (voormalige medewerker) –  Lichtervelde5 september 2018
Bij een eerste kennismaking, ben ik het een en het ander wijzer uitgekomen.

1) Gesprek met HR, vol lof en belovingen, je bent de geschikte kandidaat, je hebt veel ambitie, ...

2) 2de gesprek met HR, van hetzelfde, veel goedgelovige tralala.

3) 3de gesprek met manager en persoon van HR:

Gesprek begint vlot, maar dan begint manager door te vragen en door te vragen tot hij het woord hoort dat hij wilt horen ...

Tijdens het gesprek merkte ik ook op dat er verschillen waren tussen HR meningen en manager meningen....

Hoe kan een sollicitant nu deftig zijn visie geven als zelf eigen personeel van de Lidl (manager en HR) niet overeenkomt???

Er wordt altijd over hetzelfde onderwerp gesproken 'omzet'..; klantvriendelijkheid, welzijn en welvaart op het werk werden niet echt besproken.

Na al de moeite en ambitie te tonen, is het niet raar dat ik er argwaner naar opkijk...

Na sollicitatie krijg ik dan een automatische mail van bedankt voor uw interesse ..... (zeer grof en onbeleefd)

Nietemin eraan te denken dat tijdens het gesprek de verantwoordelijke van de winkel zat te roken met een 2de personeel en te ravotten, terwijl er maar 1 kassa open stond, met een lange rij tot gevolg!

Ik heb hieruit ook mijn conclusies getrokken!

Lidl heeft veel opportuniteit, maar heeft een slecht management qua people management!
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
strict
Winkelbediende (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)15 juli 2018
stricte job, alleen de collega's zijn leuk.
het moeilijkste van de job is dat het altijd hetzelfde is.

Het leukste is de sfeer.
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
toffe werksfeer
Jobstudent (huidige medewerker) –  Turnhout29 juni 2018
Dit is enkel op woensdagnamiddag wel lange dag maar voor de rest een toffe werksfeer
Was deze review waardevol?Ja 14Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Travail agréable et varié avec une équipe solidaire et dynamique
Job étudiant (voormalige medewerker) –  Herstal7 mei 2018
Pour moi, une journée de travail typique c'est se lever avec l'envie de se rendre à son travail, d'avoir envie d'évoluer et d'apprendre encore. Parfois le contact avec le client n'est pas toujours facile mais nous devons faire de notre mieux pour le satisfaire.
Pluspunten
L'entente de l'équipe
Was deze review waardevol?Ja 12Nee 5Rapporteren
Interessante werkgefer
Assistente gerante (voormalige medewerker) –  Beveren18 april 2018
Veel afwisseling...intense job...Duitse maar correcte aanpak
Pluspunten
Minpunten
Zware arbeid
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 3Rapporteren
aime le concept
Store Manager ( gerant ) (voormalige medewerker) –  Sint-Pieters-Leeuw18 april 2018
je suis tout a fait d'accord avec la philosophie du concept
Pluspunten
management
Minpunten
un peu trop peu de personnels pour réaliser le travailles du jour
Was deze review waardevol?Ja 13Nee 3Rapporteren
Mind-numbing, no-nonsense cashing
Shop Assistant / Filiaalmedewerker (vast contract) (voormalige medewerker) –  Leuven10 maart 2018
Working at Lidl, at first, was a short term solution. After 7 months of looking for a job after high school Lidl was the one place I could start.

Looking back, I'm glad they took me in, as it looks really good on a CV to have worked in a supermarket for over 2 years.

The job is mind-numbing and gets you in contact with a lot of different people (not always as nice but definitely interesting)
I found the only way to keep working at Lidl and staying happy was to put a smile on my face and to be nice to every single person that I saw while working.
Was deze review waardevol?Ja 15Nee 1Rapporteren
kassierster
Filiaal bediende (voormalige medewerker) –  Oost-Vlaanderen1 maart 2018
Als kassierster werken was aangenaam werk. Het contact met de klanten, klanten helpen, uitpakken, inventariseren, ...zeer veel afwisseling in de job.
Geleerd bij lidl, mensenkennis , collegialiteit, transpalet rond rijden, kassa tellen, ....
moeilijkste onder de collega's was jaloezie (allemaal dames samen)
Elk jaar een beoordelingsgesprek wat ik super vind.
Voor lidl werken raad ik zeker aan.
Was deze review waardevol?Ja 13Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Environnement de travail stressant et sous estimé
Vendeuse, hôtesse de caisse et réassort (voormalige medewerker) –  Cuesmes1 maart 2018
Sans commentaires, je n'ai pas bien vécu cette période ou l'on ne me valorisait pas sauf durant mon stage!
Minpunten
Nombreux! impossible de tout énumérer
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
travail areable
Vendeuse caissière réassortisseuse (voormalige medewerker) –  Andenne27 februari 2018
le poste de caissiere reassort est un metier que j adore
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lidl. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,4